Bekijk originele versie : Voor de peeps die morgen vanuit Amsterdam naar Six Flags vertrekken:
Morgen om 9.45 bij CS, meetingpoint, ik ben in het rood met zwarte pet op, we zijn daar met Kais Tnawie AdamX en ilhame, laat bericht agchter als je meekomt.
:zwaai: See Y'all 2morrow :zwaai:
Miss_Banana
18-04-2003, 20:35
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Morgen om 9.45 bij CS, meetingpoint, ik ben in het rood met zwarte pet op, we zijn daar met Kais Tnawie AdamX en ilhame, laat bericht agchter als je meekomt.
Heej, jullie pakken zeker de trein van 10.02 uur naar Lely? Hoe laat pakken jullie de bus naar 6flags?
Origineel gepost door Miss_Banana
Heej, jullie pakken zeker de trein van 10.02 uur naar Lely? Hoe laat pakken jullie de bus naar 6flags?
hangt af hoe laat die bus komt
dit gaf de site van NS mij:
http://******************/larsiny/ns.bmp
Miss_Banana
18-04-2003, 20:47
dit gaf de site van NS mij:
http://******************/larsiny/ns.bmp
MI GADO!!! :p
Wil je een hele wereldreis gaan maken voor 6flags??? Neem de trein van 10.02 uur of 9.32 uur naar Lelystad Centrum. Dan kom je 39 minuten later aan. Dan pak je de bus die rechtstreeks naar 6flags gaat. Duurt nog geen half uurtje, dan ben je er.
MI GADO!!! :p
Wil je een hele wereldreis gaan maken voor 6flags??? Neem de trein van 10.02 uur of 9.32 uur naar Lelystad Centrum. Dan kom je 39 minuten later aan. Dan pak je de bus die rechtstreeks naar 6flags gaat. Duurt nog geen half uurtje, dan ben je er.
op voorwaarde dat jij meegaat:stout: Ik wil iemand verantwoordelijk houden :hihi:
Miss_Banana
18-04-2003, 20:53
op voorwaarde dat jij meegaat:stout: Ik wil iemand verantwoordelijk houden :hihi:
Is goed! Ik ben al ff aan het checken hoe laat die bus vertrekt vanuit Lely. Hoe laat willen jullie in Biddinghuizen zijn?
wordt een probleem als je rode pakkie vandaag in de was moet. Hoe moeten ze jou dan herkennen ? :rolleyes:
Is goed! Ik ben al ff aan het checken hoe laat die bus vertrekt vanuit Lely. Hoe laat willen jullie in Biddinghuizen zijn?
die bus gaat om het half uur
om xx:10 uur
en om xx:40 uur
de trein komt ook om het half uur in lelystad aan en toevallig ook precies om 10 over en 40 over. Dus je gaat hem toch net missen en moeten jullie een half uur wachten op de volgende bus.
busnummer 900 (richting biddinghuizen)
Miss_Banana
18-04-2003, 20:58
Origineel gepost door doc25
die bus gaat om het half uur
om xx:10 uur
en om xx:40 uur
de trein komt ook om het half uur in lelystad aan en toevallig ook precies om 10 over en 40 over. Dus je gaat hem toch net missen en moeten jullie een half uur wachten op de volgende bus.
busnummer 900 (richting biddinghuizen)
Heej Tijger, waarom ga jij niet mee?
Jullie kunnen ook de stoptrein pakken naar Weesp van .09 uur of .39 uur en dan overstappen in Weesp. Dan de stoptrein naar Lely pakken. Of rechtstreeks de stoptrein pakken in Duivendrecht. Die komt om .11 uur en .41 uur.
1) ik ga niet met mensen die ik niet ken (en sommige wil ik NIET zien :D)
2) er komen morgen een paar vrienden uit nijmegen langs. Ik heb ze jaren niet gezien en we hebben vroeger in marokko samen op school gezeten enz....
ik heb 2 weken lang de trein genomen naar lelystad, daarom weet ik hoe laat ie aankomt. En ik ben in dorpen geweest waar ik nooit eerder ben geweest: dronten, emmeloord, urk, ......................... :eek:
waar die hollanders me allemaal naartoe sturen voor stages :kwaad:
Jullie kunnen ook de stoptrein pakken naar Weesp van .09 uur of .39 uur en dan overstappen in Weesp. Dan de stoptrein naar Lely pakken. Of rechtstreeks de stoptrein pakken in Duivendrecht. Die komt om .11 uur en .41 uur.
geen goed idee. Als een groep samen reist dan moet je zo min mogelijk overstappen. En het scheelt maar een paar minuten. Bovendien hebben ze dat half uurtje in lelystad wel nodig: ze moeten nog de bushalte en de goede bus nog vinden :D
dulce_lamia
18-04-2003, 21:08
Ben ik even zielig dat ik moet werken! Maar wel verrot weer morgen zeg! Veel plezier allemaal
Miss_Banana
18-04-2003, 21:09
Origineel gepost door doc25
geen goed idee. Als een groep samen reist dan moet je zo min mogelijk overstappen. En het scheelt maar een paar minuten. Bovendien hebben ze dat half uurtje in lelystad wel nodig: ze moeten nog de bushalte en de goede bus nog vinden :D
SURE!!! Alsof jij niet weet dat die bus praktisch op het perron staat!!! :rolleyes:
Maar heb je nog steeds niet verteld waarom je niet mee gaat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.