Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maagdenvlies operatie HELP!!!

Chillex
01-12-2005, 23:43

Ik pas. :) Ik heb een hart van goud :o

Chillex
02-12-2005, 13:54
:haha: n00b Doe tov! :kwaad:

XXXSabriaXXX
02-12-2005, 15:09
Ik heb een hart van goud :o Yeah right! :rolleyes: En ik ben koningin Beatrix.. :maf:

lady_maroc1
02-12-2005, 20:57
SALAM dames ik zoek een adres waar ik de maagdenvlies operatie wil gaan doen. Weet iemand waar ik dat kan doen??? ik ken geen adres maar ,,,,stel je neemt een maagdenvlies operatie ,,,wie zegt dat je dan 100 procent gaat bloeden op je huwelijksnacht,,,:confused:

misz_sanae
02-12-2005, 21:04

Mensen ik weet wel dat ik fout ben enzo maar kunnen jullie me ook helpen?? jongens van tegenwoordig hebben veel ervaring van maagdenvlies enzo..ze zien zo het verschil tussen een echte en een neppe....tenzij je met een jonge gaat trouwe die maagd is..maja die bestaan zelden... misschien is er nog hoop voor je :hihi:

Chillex
03-12-2005, 12:19
Yeah right! :rolleyes: En ik ben koningin Beatrix.. :maf: koningin Beatrix is lekkur! :o

Chillex
03-12-2005, 12:20
:( :confused:

nour_el_imen_
03-12-2005, 16:44
operatie is nergens voor nodig. want je houdt alleen jezelf voor de gek... vraag Allah swt om vergevenis.. fouten gebeuren..

marjam2007
01-08-2007, 14:39
Beste Majouba, Als je een fout maakt en als je achteraf spijt hebt, raak je in paniek. Blijf rustig. Wat gebeurd is, is gebeurd. Als je geen fouten maat, kun je er nooit van leren. Ik wil je wel een tip geven: je kan beter eerst de tijd nemen om over alles na te denken. Zo n operatie kan je beter niet doen. Allah kan je alles vergeven. Je zal een leuke man ontmoeten die zal vallen voor de positieve karaktereigenschappen, omdat je heel aardig bent of omdat je leuke humor hebt. Laat je niet gek maken door andere meiden die zichzelf omhoog prijzen en die altijd klaar staan met hun mening. Die claimen dat hun leven , hun eer en hun waardigheid zitten in hun maagdelijkheid. Je moet als persoon goed zijn door goed met andere mensen op te schieten en aardig en behulpzaam te zijn en klaar te staan om anderen te helpen. Je kan ook een goed persoon zijn als je een fout hebt gemaakt. Laat dit je sterker maken en blijf jezelf. Je moet tevreden zijn over jezelf en laat Allah ook tevreden zijn met jou, want hij heeft jou niet afgeschreven. Meid heel veel succes met alles en kies in plaats voor zo n opretaie voor jezelf.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8]