Bekijk originele versie : maagdenvlies operatie HELP!!!
Outlandishlover
28-11-2005, 09:10
Ya Rabbi waar gaat dit heen?? Al die meisjes zoenen er op los maarnu is het naaien...Damn egt verrekte m0eilijk hea om nee te segge :@ wallah ik kan me hier z0 b0os om maken!! AL HET C0NTACT MET JONGENS VOOR JE HUWELIJK IS HARAM MEIDEN DUS D0E HET NIET EN WACHT TOT JE HUWELIJK JA OOK MET ZOENEN!!!!!!!!!!!
Ja nu zit je te zeggen dat je fout was k0n je dat niet eerder bedenken?? en trouwens je ouders komen er toch wel 8er als ze het briefje van het ziekenfonds zien dus ik geef je 1 tip vraag allah (swt) maar om vergiffenis ennuh..Sorry maar ik heb geen medelijden met je je hebt jezelf laten naaien dus jah... Tegen die meisjes zeg ik opt0sse!! Maar in a'dam zit er 0ok 1 haha weet ik van de meiden van Halal...;)
babydoll
28-11-2005, 12:54
nee meid, je helpt iemand door hem door te verwijzen, en door dingen te doen. als zij zeker van haar zaak is, dat als ze en operatie wil doen dan heeft ze daar een goeie reden voor.. niet zeggen dat het jammer is, het is juist jammer dat je er zo over denkt, geef haar hulp, zij weet dat ze fout zit, allah swt vergeeft iedereen door berouw te tonen, meid asjeblieft niet snel conclusies trekken:(
...zucht....
Haar verwijzen naar een operatie is absoluut geen hulp. Ik help haar dan alleen maar om nog meer haram te doen. Dat doe ik mijn moslim zuster niet aan. Ik trek helemaal geen conclusies, je zegt precies hetzelfde als ik ( berouw tonen) dus ik snap niet waarom je mij bekritiseert.
als je operatie laat doen dan vertrouw je niet op allah swt, je leven zal een leugen zijn. Zo hoort een moslim niet te leven. Zij vraagt hulp naar een verkeerde richting en wij geven haar daarbij advies. Als iemand zelfmoord wil plegen, dan ga je hem toch ook niet vertellen hoe die dat moet doen?????
Vergeet niet, allahs woord is de waarheid!!! en niet wat de saitan ons influistert.
Misschien wil je heel behulpzaam zijn en ik snap dat ook wel, maar je pakt het verkeerd aan om haar te verwijzen naar een kliniek!!!!
Nogmaals De hel is niet mijn oordeel, ik noemde het op als conceqeuntie!!!!
lees effe goed wat ik allemaal zeg en neem dat op en dan pas conclusies over mij trekken!!!!:jammer:
maar met alle respect, ze moet zelf weten wat ze wil doen. genoeg problemen op de wereld. Maar mijn boodschap is verwacht niet van een moslim jou te helpen om zondes te verichten. Men snapt denk ik hierzo niet dat dat ook een zonde is, iemand helpen om een zonde te laten begaan.
xhalimax
28-11-2005, 13:49
idd oe dom kun je zijn maar ja kan gebeuren!!
en die jongen is hij marokaan of nie
sterkte haha
Shahinez
28-11-2005, 20:36
idd oe dom kun je zijn maar ja kan gebeuren!!
en die jongen is hij marokaan of nie
sterkte haha
sterkte haha??????
Ik walg van zo'n marokkaanse wijven zoals jou
XXXSabriaXXX
28-11-2005, 20:44
sterkte haha??????
Ik walg van zo'n marokkaanse wijven zoals jou
Waarom walg je daar nou van?
GeenLeven
28-11-2005, 23:24
:wow: Ik wist niet dat jij zo was :ego: sinds wanneer ben jij extremist geworden a bouras :jammer:
Dat ff terzijde...
Weet jij wie de beste mensen zijn volgens Allah swt?
Diegene die fouten maken en die oprechte berouw tonen.
Ik zeg niet dat we allemaal nu fouten of zondes moeten gaan plegen en dan huilen ( zie jouw krokodillentranen) en dan zogezegd vergeffenis vragen.
Nope ... Maar fouten maken is menselijk, dat staat in de koran, elke mens maakt fouten.Niemand is perfect.Bij de een is het minder erg dan bij de ander.Dat is nu eenmaal zo, jij gaat dit niet veranderen,ik niet zij niet...
:haha:, walou extremist. Maar meiske ik hoor de laatste tijd zoveel van dit soort verhalen en het valt mij ook op dat hier gewoon openlijk meisjes wordt aangeraden om een operatie te ondergaan. En dan komt men nog met hele websites waar je alle info kan aflezen. Het spijt me maar dan heb ik zoiets van :jammer: en eigen schuld dikke bult.
Ik weet dat degene die OPRECHT berouw tonen, behoren tot de beste mensen.
Laat ff één duidelijk zijn ik ben ook niet vrij van zonden, maar ik ga hier niet met krokodillentranen topics openen. Als ze oprecht berouw heeft dan moet ze Allah (swt) om vergiffenis vragen en niet op marokko.nl om raad komen vragen. Nee wacht ze kan hier wel om raad vragen maar dan had ze de zonde gewoon geheim moeten houden. Ze had gewoon kunnen zeggen, kijk ik heb een zonde begaan en wat kan ik nu het beste doen, is er een speciale dua'a of wat dan ook.
Want wellicht dat jij ook wel weet dat degene die zijn zonden verborgen houdt voor de 'wereld', Allah (swt) zijn/haar zonden ook verborgen zal houden op de Dag des Oordeels.
Voor de topicstarterster: gebruik elke dag die je hebt om vergiffenis te vragen aan Allah (swt) en insa'Allah vind je een man die jou gelukkig kan maken. En vergeet niet je bent niet verplicht om hem te vertellen dat je geen maagd meer bent.
niet lullig bedoeld hoor, maar als ik "maagdenvlies" en "herstel" intyp op google kom ik zo op 1180 links terecht. Had de topicstartster zelf ook wel effe kunnen doen, of niet? Bij de meeste pagina's word je doorverwezen naar de Rutger Stichting, moet niet zo moeilijk zijn een smoes te verzinnen om erheen te kunnen als je er ook in geslaagd bent stiekem sex te hebben.
Ik ben geen moslim, kan iemand me misschien uitleggen waarom je eigenlijk perse maagd moet zijn voor het huwelijk? Ik neem aan dat er hier wel meiden zitten die verder komen met hun antwoord dan "omdat dat in de Koran staat" of "omdat het het meest intieme is wat twee mensen kunnen delen, dus dat mag alleen met je man/vrouw".
maagdelijkhied is het grootste trots/ eer wat een vrouw in haar bezit heeft.. een diamant noemt men dat. je kan het vergelijken met een sieraad, zeer kostbaar en blij als je het hebt.. dit is ook een van de redenen:goedzo:
is dat dan een cultuur-ding of echt een islam-ding? zoals ik al zei, ik ben geen moslim en kijk er eerlijk gezegd heel anders tegenaan. Maar voor mij is het makkelijk, want er is niemand die het gek vindt dat ik samenwoon met mijn vriend, niemand die vindt dat we eigenlijk zouden moeten trouwen. Bovendien ben ik niet gelovig, dus voor mij bestaat er ook geen god voor wie ik eventueel bang zou moeten zijn omdat ik niet getrouwd ben maar wel een gezond sexleven heb.
ALLES GOED VRIEND:hihi:
Wazzaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :haha:
Gaat goed ja en met jou? :o
ZEKER WETEN.. BEN ALLEEN EEN BEETJE DIZZY:maf2:
Dizzy he :hihi: hoezo dan heb je teveel melk gedronken ?:maf2:
nee drink zoiezo geen melk, maar je avater maakt me schil:hihi: :hihi: hahahahaahaha geintuhhh:kus:
Ik schop je he zomaar beledig je mijn avatar :(
dat ben ik :verdriet: lekker lief hoor
oh schatje nee zo bedoelde ik het niet, vergeef me:sjans: dikke knuffel:kus: :Iluvu:
Koop een patatje speciaal en een blikje pepsi max voor mij! :o
hannanelh
29-11-2005, 12:53
iemand kan iets gedaan hebben en weer spijt hebben,dat ze iets gedaan heeft dat allah (swt) verboden heeft.dat is haar zaak.zij zal diegene zijn die daar gestraft voor wordt.misschien wil ze daar aan werken om haar zonde te doen vergeven.maar ga een persoon niet meteen een naam geven,ze vraagt om hulp niet om commentaar.wat zij wil doen is haar probleem.
je kunt voor advies ook gewoon naar je huisarts en je kunt er rustig met haar/hem over hebben.ook kan hij/zij de risco's bespreken met je en van wat jij het beste kan doen,vergeet niet dat wat jij met hem/haar bespreekt niet met andere mag bespreken ook niet met je ouders enzo.
denk wel goed na voor dat een stap zet dit keer.sterkte meid
kijk een s!et blijf je toch, met of zonder operatie, het zelfde geldt ook voor het feit dat je branden gaat...daar gaat een operatie niets aan veranderen. wat je wel kunt doen is overwegen of je deze operatie niet vlak voor je huwelijk kunt gaan doen zodat je gerust verder kan gaan met die negers van je.
het enige dat ik verder voor je kan doen is hopen dat je ouders er achter komen en uit huis trappen :goedzo:
Ye mongool :haha:
Pagina's :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.