Bekijk originele versie : maagdenvlies operatie HELP!!!
X__mr_LoVe__X
23-11-2005, 19:23
meid er zijn genoeg mannen die je kunnen vergeven want fouten maken is menselijk. het enigste wat je nu kunt doen is vergevenis vragen en berouw tonen aan Allah swt.
en dan komt het allemaal goed ;)
Uiteindelijk moeten zowel de man als de vrouw maagd het huwelijk in maar zelf ben ik jammergenoeg ook geen maagd meer dus zal ik ook niet verwachten dat mijn vrouw later maagd is (maar wel dat ze er spijt van heeft en vergevenis vraagt en berouw toont aan Allah swt) want uiteindelijk trouw je met dezelfde soort persoon als jouw heb ik mij laten vertellen.
ik wens je veel sterkte Beslama
Brokensmile
23-11-2005, 20:12
meid er zijn genoeg mannen die je kunnen vergeven want fouten maken is menselijk. het enigste wat je nu kunt doen is vergevenis vragen en berouw tonen aan Allah swt.
en dan komt het allemaal goed ;)
Uiteindelijk moeten zowel de man als de vrouw maagd het huwelijk in maar zelf ben ik jammergenoeg ook geen maagd meer dus zal ik ook niet verwachten dat mijn vrouw later maagd is (maar wel dat ze er spijt van heeft en vergevenis vraagt en berouw toont aan Allah swt) want uiteindelijk trouw je met dezelfde soort persoon als jouw heb ik mij laten vertellen.
ik wens je veel sterkte Beslama
Bedankt,bewijs je toch effe dat er nog jongens bestaan die hun hersenen normaal laten functioneren:hadj:
Hasnilove
23-11-2005, 23:13
idd...:jammer:
T enige wat marokkanen(lees niet alle, dus voel je niet op je teentjes getrapt!) kunnen is oordelen, alsof ze daar wat aan heeft!:moe:
Maar euhmm ze reageert zelf niet, why??:confused:
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, maar helaas denkt het gros wel zo. Iedereen maakt fouten. Wij zijn er niet voor om iemand daarop af te rekenen, dat kan 1 iemand maar. En dat zijn wij niet, maar goed.....
X__mr_LoVe__X
24-11-2005, 00:41
Bedankt,bewijs je toch effe dat er nog jongens bestaan die hun hersenen normaal laten functioneren:hadj:
de meeste mannen weten het wel maar willen de feiten niet onder ogen zien ;)
golddigga
24-11-2005, 01:17
Wie weet had je zelfs toen je nog maagd was niet gebloed bij het vrijen, dus die operaties zijn echt zo nutteloos.
Door zulke mensen blijven mythes als 'bloeden bij het ontmaagd worden' in stand, jammer genoeg. Zelfs in islamitische boeken staat haarfijn uitgelegd dat dat niet de werkelijkheid is.
Dus euhm, laat degene van wie je bang bent (ouders, toekomstige echtgenoot) eerst wat kennis opdoen over het maagden'vlies' (want eigenlijk is het helemaal geen vlies, maar en stukje weefsel, anders zou je menstruatie er ook niet doorkunnen). Maar eigenlijk zou je enkel bang moeten zijn van Allah swt.
Toedels. :jammer:
:goedzo: klopt ja, zulke operatie verpesten het voor degene die wel maagd zijn en toch niet bloeden tijdens hun eertse keer. terwijl degene die veel bloeden tijdens de eerste keer eens nagekeken moeten worden die hebben meestal zon operatie ondergaan.
Maar jullie oordelen wel allemaal snel zeg. Stel dat dit meisje niet vrijwillig is ontmaagd?
Brokensmile
24-11-2005, 07:23
Hasnilove & Mr Love... das t leven he... Moge Allah haar en ons leiden:)....
in elke ziekenhuis kan je dat doen denk ik .
Maar als ik jou was zal dat maar niet doen want het fout gaan .
strekte.
HJOaouragh
24-11-2005, 14:16
Nou meid als jouw grote zus vertel ik je dat als je echt met die jongen naar bed bent geweest ik bedoel intiem dan zal ik het gewoon zo laten dat is het beste ook als je later gaat trouwen. Waar je ook aan moet denken is als je van plan bent de operatie door te zetten of je ermee kan leven. Ik bedoel hiermee als je gaat trouwen en er komt toch bloed uit door die operatie dan is de huwelijk toch op een leugen gebasseerd voor de rest van je leven. En ook al ga je kinderen krijgen daar moet je ook aan denken. Ik ken iemand die ook naar bed is geweest met iemand en ze heeft geen operatie gedaan ze heeft het gewoon zo gelaten. Ze is getrouwd maar haar man weet niets van haar verleden af. Haar man heeft ook gezegd omdat ze niet bloedde het kan gebeuren. Hij heeft haar geaccepteerd. Ik vind persoonlijk zo beter hoe mijn vriendin het heeft gedaan. Ik hoop dat ik je zo heb geholpen. Heb je nog vragen vraag gerust. Als je toch beslist om een operatie te doen dan kan je je huisarts om advies vragen. Niemand hoeft hier achter te komen. Het is een geheim tussen jou en god. Heel veel sterkte. Groeten.
SALAM dames
ik zoek een adres waar ik de maagdenvlies operatie wil gaan doen. Weet iemand waar ik dat kan doen???
Je ging met iemand naar bed, dat is je eerste fout.
Je wil een herstel operatie, dat is je tweede fout.
Later tegen je man beweren dat je niet eens een vriend had, dat is je derde fout.
Als hij erachter is gekomen, dat is je vierde fout.
Jou beurt, je mag verder gaan.
HJOaouragh
24-11-2005, 15:09
ja ik ben het met Faris eens. Dat bedoelde ik met mijn verhaal te proberen te zeggen. Maak niet nog een fout. Maar laat gewoon zitten en ga vijf keer per dag bidden op tijd als het kan en vraag om vergiffenis. Je zult zien dat alles goed gaat komen. Veel sterkte groeten.
Brokensmile
24-11-2005, 15:38
Whahahahahhahhhhahhhhahhhahhhahaaaaaaaaaaaaaaaaahh hahhahahhaahaa
ahahaahahhahahhaa
kapotlachen jullie
echt gierennnnnnn
ahhahhahahahahaa,
begrijpe jullie nu waarom de meisjes van één of twee generaties terug met een slot tussen hun benen liepen!!!!!!!!!
om dit soort fucked-up miserietoestande te voorkomen
ahahaha maar toch echt grappig wollah,
damnnnn
Ha ha ha k lach me dood... dat je dr nog om kunt lachen...:jammer:
Als jij het doet dan is het zeker wel de doodnormaalste zaak van de wereld he?
Triest erg triest... Wanneer gaan we inzien dat man en vrouw gelijk zijn wat aanbidding betreft..aangezien kuisheid hieronder valt..
Ik mag het niet, jij, niet, zij niet en de rest niet tenzij je getrouwd bent..
OUD NIEUWS he??:moe:..
Je ging met iemand naar bed, dat is je eerste fout.
Je wil een herstel operatie, dat is je tweede fout.
Later tegen je man beweren dat je niet eens een vriend had, dat is je derde fout.
Als hij erachter is gekomen, dat is je vierder fout.
Jou beurt, je mag verder gaan.
dit vraag ik me ook af
ze begaat een zonde en maakt die steeds groter en groter
is ze dan niet bang dat ALLAH SWT dit allemaal laat uitkomen op een dag?
Je kan verstoppen en blijven verstoppen maar ALLAH SWT laat zien wat HIJ wil en houdt verborgen wat HIJ wil.
Eerlijkheid is de basis van een huwelijk, beginnen met een leugen, dat kan enkel slecht aflopen....
ALLAH SWT beloont mensen voor eerlijkheid, met leugens ga je jouzelf enkel meer en meer in moeilijkheden brengen.
C_warrior
25-11-2005, 01:47
Maagdelijkheid is niet een spelletje.
Nawael79
25-11-2005, 12:29
hey sorry hoor dit is werkelijk echt belachelijk,
als je later gaat trouwen wil je dat je man weet dat je ze3ma nog maagd bent. Maar hoe zit het met je geweten meissie? het komt echt uit, hoe goed je het ook zogenaamd verbergt ooit komt het uit en dan?! Je kan er beter van te voren mee aankomen dan achteraf, je weet hoe de gemiddelde marokkaanse man is. en alatief als je ouders er achterkomen alatief:rolleyes:
Wees eerlijk :hadj: en zeg het van te voren tegen de gene met wie je gaat trouwen en operatie heeft geen zin want je houd je zelf voor de gek. safi gebeurd klaar je weet dat je stom bent geweest, vraag om vergiffenis en ga het goede pad op.
allah i3oun!
Pagina's :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.