Bekijk originele versie : maagdenvlies operatie HELP!!!
Miss_Meryem
22-11-2005, 23:22
Waarom kunnen wij mekaar niet gewoon helpen, deze meid heeft een fout gemaakt en dat is menselijk het kan iedereen overkomen en Allah (swt) zal haar insha allah vergeven. Ze vraagt om hulp ja en niet om jullie comentaar,maar dat is typisch marokkaans. Als jullie jezelf moslima's noemen help dan gewoon i.p.v schijnheilig te doen.
Meid ik zou je adviseren naar je huisdokter te gaan en hem om advies vragen, in Rotterdam heb je ook zoiets waar je het kan laten herstellen.
Heel veel sterkte insha allah komt het goed....
Duifje, wij willen haar juist duidelijk maken dat die operatie nergens voor nodig is, dit maakt het alleen maar erger; niet alleen voor haar, maar ook voor alle andere vrouwen die denken dat ze moeten bloeden bij het ontmaagd worden!
Een volwassen advies is om vergiffenis te vragen en berouw te tonen aan Allah swt. Als Allah swt je vergeeft dan heeft niemand anders nog wat te zeggen, dan maakt zo'n stomme operatie van een onbestaand vliesje niets meer uit.
Als je bang bent van familie, of om culturele redenen, kan je hun proberen uitleggen dat dit alles een mythe is, zoals ik al zei dit staat zelfs in islamitische boeken. Als dat nog niet lukt kan je naar de arts gaan, die schrijft je zó een attestje voor. Of dacht je dat de dokters nou werkelijk konden zien of je nog 'maagd' bent (dan zou de meerderheid van ons in de problemen zitten want meestal is dat 'vliesje' niet te zien)? Anyway, beter dat dan een dure operatie, die alles erger zal maken.
Hasnilove
22-11-2005, 23:32
Tzz a3likoem, als iemand om hulp vraagt dan keren we meteen onze ruggen toe en spelen dan het betwetertje. Daarom zijn wij zo mqawdien......
XXXSabriaXXX
23-11-2005, 13:23
Tzz a3likoem, als iemand om hulp vraagt dan keren we meteen onze ruggen toe en spelen dan het betwetertje. Daarom zijn wij zo mqawdien......
We helpen haar toch ook! We zeggen tegen haar dat ze om vergevenis moet vragen en berouw tonen! Die operatie's zijn NUTTELOOS!!
XXXSabriaXXX
23-11-2005, 13:55
whahaha die is grappig wuhahaha dan moet je je onderste maar beter beschermen.
:moe:
Horizon_
23-11-2005, 14:12
tuurlijk gaat hij niet verder met haar. wat denken jullie nou?? hij heeft haar eerst geneukt en dan moet hij met haar trouwen wrm?? ze laat tog zien dat ze goedkoop is en dan hoeft hij haar egt nie meer hor en groot gelijk heeft ie! Als hij wou trouwen moest ie eerst op je hand komen vragen, trouwen en daarna mag je zoveel met elkaar naar bed als je wil! maar doe het alsjeblieft nie daarvoor, want dan ben je gwn dom!! xxx
Salaamoe3alaikoem,
wallah hier kan ik zo pissig om worden, oh hij is de man, hij mag lopen testen of zij wel goed genoeg is. Denkt er niemand aan of de man wel goed genoeg is voor de vrouw. Waarom zijn vrouwen altijd hoe.ren als ze een fout hebben gemaakt, en een man is dan opeens THE MAN. Ja hij heeft haar gepakt nu is hij stoer. Ja zij heeft een fout gemaakt, wat een ho.er had ze maar haar benen dicht moeten houden. Tfoe mentaliteit van sommige mensen is echt walgelijk, gewoon om misselijk van te worden.
(ik ben misschien te fel in mijn reactie, maar ik heb het zelf meegemaakt en wat ik mezelf allemaal heb aangedaan, dat kan niemand zich voorstellen, en dan nog te geloven dat als een jongen zo'n fout maakt het gewoon de normaalste zaak van de wereld is.)
Wa3alaikoem assalaam.
Brokensmile
23-11-2005, 17:01
idd...:jammer:
T enige wat marokkanen(lees niet alle, dus voel je niet op je teentjes getrapt!) kunnen is oordelen, alsof ze daar wat aan heeft!:moe:
Maar euhmm ze reageert zelf niet, why??:confused:
Brokensmile
23-11-2005, 17:02
whahaha die is grappig wuhahaha dan moet je je onderste maar beter beschermen.
Doe wat met je ondertekening:moe:
En blijf normaal...:rolleyes:
Brokensmile
23-11-2005, 17:04
Salaamoe3alaikoem,
wallah hier kan ik zo pissig om worden, oh hij is de man, hij mag lopen testen of zij wel goed genoeg is. Denkt er niemand aan of de man wel goed genoeg is voor de vrouw. Waarom zijn vrouwen altijd hoe.ren als ze een fout hebben gemaakt, en een man is dan opeens THE MAN. Ja hij heeft haar gepakt nu is hij stoer. Ja zij heeft een fout gemaakt, wat een ho.er had ze maar haar benen dicht moeten houden. Tfoe mentaliteit van sommige mensen is echt walgelijk, gewoon om misselijk van te worden.
(ik ben misschien te fel in mijn reactie, maar ik heb het zelf meegemaakt en wat ik mezelf allemaal heb aangedaan, dat kan niemand zich voorstellen, en dan nog te geloven dat als een jongen zo'n fout maakt het gewoon de normaalste zaak van de wereld is.)
Wa3alaikoem assalaam.
Pardon?? FOUT???
Die hele Marokkaanse cultuur mag wat mij betreft de hel in!:ego:
XXXSabriaXXX
23-11-2005, 17:22
Pardon?? FOUT???
Die hele Marokkaanse cultuur mag wat mij betreft de hel in!:ego:
:eek: Ja, das goed van jou!! Iedereen de HEL in wensen! :goedzo:
Brokensmile
23-11-2005, 17:26
:eek: Ja, das goed van jou!! Iedereen de HEL in wensen! :goedzo:
Begrijpend lezen...wel eens van gehoord?:rolleyes:
CULTUUR!!!!damn....:moe:
XXXSabriaXXX
23-11-2005, 17:39
Begrijpend lezen...wel eens van gehoord?:rolleyes:
CULTUUR!!!!damn....:moe:
Oeps..... sorry verkeerd gelezen... pardon
Brokensmile
23-11-2005, 17:40
Oeps..... sorry verkeerd gelezen... pardon
denya henya...
XXXSabriaXXX
23-11-2005, 17:44
denya henya...
:o
Brokensmile
23-11-2005, 18:10
:o
:D
ladymaroc16
23-11-2005, 18:58
ik zeg een ding
eigen Schuld dikke Bult
Pagina's :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.