Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maagdenvlies operatie HELP!!!

XXXSabriaXXX
22-11-2005, 16:37

Ik ben het er met Sabria eens, Allah ziet alles vraag om vergevenis. En als je toekomstige man heel erg veel van je houdt dan kan hij het je ook vergeven. :)

Brokensmile
22-11-2005, 17:57
in plaats van hulp te bieden aan een zuster (onze zuster welteverstaan:rolleyes: ) gaan mensen elkaar hier lopen afkraken.... Meid wat voor zin heeft het ? een operatie terwijl Allah alles ziet? Heb berouw lieverd, toon berouw aan Allah en bega nooit meer die fout! Dat is jouw hersteloperatie! Btw: check je pm:kus: Koes van Troes!

Brokensmile
22-11-2005, 18:00
als ik jou was zou ik naar je huisarts gaan hoe kun je zo dom zijn geweest. hij heeft je genaaid maar waarom gaat hij niet verder met jou?? je zit er wel mee je leven lang. ja, nou is het gebeurd en we kunnen de tijd niet terugdraaien! hij gaat niet verder met haar omdat hij of: Een mietje is! of geen vrees voor Allah heeft! Think about it!:hadj:

XXXSabriaXXX
22-11-2005, 18:03
in plaats van hulp te bieden aan een zuster (onze zuster welteverstaan:rolleyes: ) gaan mensen elkaar hier lopen afkraken.... Meid wat voor zin heeft het ? een operatie terwijl Allah alles ziet? Heb berouw lieverd, toon berouw aan Allah en bega nooit meer die fout! Dat is jouw hersteloperatie! Btw: check je pm:kus: Koes van Troes! Hou alsjeblieft op met je lieverd en schat!!! Ze is toch hartstikke stom geweest ofniet!? Ik heb al in mijn andere reactie gezegd dat ze berouw moet tonen en vergevenis moet vragen!

-imane-17
22-11-2005, 18:09

tuurlijk gaat hij niet verder met haar. wat denken jullie nou?? hij heeft haar eerst geneukt en dan moet hij met haar trouwen wrm?? ze laat tog zien dat ze goedkoop is en dan hoeft hij haar egt nie meer hor en groot gelijk heeft ie! Als hij wou trouwen moest ie eerst op je hand komen vragen, trouwen en daarna mag je zoveel met elkaar naar bed als je wil! maar doe het alsjeblieft nie daarvoor, want dan ben je gwn dom!! xxx

XXXSabriaXXX
22-11-2005, 18:15
tuurlijk gaat hij niet verder met haar. wat denken jullie nou?? hij heeft haar eerst geneukt en dan moet hij met haar trouwen wrm?? ze laat tog zien dat ze goedkoop is en dan hoeft hij haar egt nie meer hor en groot gelijk heeft ie! Als hij wou trouwen moest ie eerst op je hand komen vragen, trouwen en daarna mag je zoveel met elkaar naar bed als je wil! maar doe het alsjeblieft nie daarvoor, want dan ben je gwn dom!! xxx En die vent dan? Is hij niet dom? Hij is ook dom geweest! En hij is ook heel erg goedkoop! Dat wijf en die vent zijn even dom! Hij moet ook om vergevenis vragen en berouw tonen...

-imane-17
22-11-2005, 18:29
ja dat is waar. Zulke mannen vind ik sowieso dom wil ik me woorden niet eens aan verspillen maar ik had het over de vrouw die moet wel veel beter weten door voorlichting enzo!!! xx

Brokensmile
22-11-2005, 18:40
Hou alsjeblieft op met je lieverd en schat!!! Ze is toch hartstikke stom geweest ofniet!? Ik heb al in mijn andere reactie gezegd dat ze berouw moet tonen en vergevenis moet vragen! geweldig dat je dat gezegd hebt:rolleyes: maar mag k effe, we zijn mensen we maken fouten soms hele stomme! kan gebeuren toch..??...En of ik schat of trut zeg bepaal k zelf nog wel, bedankt! Wie ben jij of wie ben ik om over haar te oordelen?Dat laten we wel aan Allah over oke? Stom geweest..nou ja zeg...alsof wij geen fouten maken:jammer: Damn want ze weer behulpzaam!:moe:

Brokensmile
22-11-2005, 18:41
Vergeet alsjeblieft die operatie, dat is iets voor de debielen onder ons. Allah swt heeft heus wel een man voor je die bij je past, zolang je maar berouw toont hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken. Zo'n operatie maakt het alleen maar erger, dus ik zou het echt niet doen als ik jou was. Vertrouw op Allah, Ikoun el7air Inshallah Insha Allah!:)

XXXSabriaXXX
22-11-2005, 18:44
geweldig dat je dat gezegd hebt:rolleyes: maar mag k effe, we zijn mensen we maken fouten soms hele stomme! kan gebeuren toch..??...En of ik schat of trut zeg bepaal k zelf nog wel, bedankt! Wie ben jij of wie ben ik om over haar te oordelen?Dat laten we wel aan Allah over oke? Stom geweest..nou ja zeg...alsof wij geen fouten maken:jammer: Damn want ze weer behulpzaam!:moe: Ik oordeel haar niet! Ik vind het gewoon heel erg.. en ik vind(mijn mening) dat zo'n operatie niet nodig is... je moet je richten en berouw tonen tot Allah(swt)!

Brokensmile
22-11-2005, 18:54
Ik oordeel haar niet! Ik vind het gewoon heel erg.. en ik vind(mijn mening) dat zo'n operatie niet nodig is... je moet je richten en berouw tonen tot Allah(swt)! Dan zijn we het met elkaar eens:) maar loop elkaar niet te vertellen dat t een stomme fout is... kan gebeuren! Het is jammer en erg dat het nog gebeurt maar das het leven, zulke dingen gebeuren nou eenmaal! Dat zulke jongens nog bestaan... niet beseffend dat het ook kan gebeuren met hun zusje tante nichtje en noem maar op!!! Vertrouw op Allah!:hadj: koes van Troes!

BendCasa
22-11-2005, 19:28
:eek: Kan dat tegenwoordig nu ook al.... Astarfoel allah..:(

Miss_Meryem
22-11-2005, 22:39

Wie weet had je zelfs toen je nog maagd was niet gebloed bij het vrijen, dus die operaties zijn echt zo nutteloos. Door zulke mensen blijven mythes als 'bloeden bij het ontmaagd worden' in stand, jammer genoeg. Zelfs in islamitische boeken staat haarfijn uitgelegd dat dat niet de werkelijkheid is. Dus euhm, laat degene van wie je bang bent (ouders, toekomstige echtgenoot) eerst wat kennis opdoen over het maagden'vlies' (want eigenlijk is het helemaal geen vlies, maar en stukje weefsel, anders zou je menstruatie er ook niet doorkunnen). Maar eigenlijk zou je enkel bang moeten zijn van Allah swt. Toedels. :jammer:

duifje_26
22-11-2005, 22:46
Waarom kunnen wij mekaar niet gewoon helpen, deze meid heeft een fout gemaakt en dat is menselijk het kan iedereen overkomen en Allah (swt) zal haar insha allah vergeven. Ze vraagt om hulp ja en niet om jullie comentaar,maar dat is typisch marokkaans. Als jullie jezelf moslima's noemen help dan gewoon i.p.v schijnheilig te doen. Meid ik zou je adviseren naar je huisdokter te gaan en hem om advies vragen, in Rotterdam heb je ook zoiets waar je het kan laten herstellen. Heel veel sterkte insha allah komt het goed....

boss
22-11-2005, 22:56
SALAM dames ik zoek een adres waar ik de maagdenvlies operatie wil gaan doen. Weet iemand waar ik dat kan doen??? Schaamte voor gynaecoloog HOOFDDORP - Een op de zes vrouwen ziet op tegen haar eerste bezoek aan een gynaecoloog. http://www.ad.nl/multimedia/archive/00022/gyno_22200h.jpg 39 procent kijkt op tegen het in de beugels liggen. Driekwart van de vrouwen wast zich extra goed. Een op de vier werkt haar bikinilijn bij, 29 procent vrijt de avond ervoor niet en 44 procent doet vooraf ontspanningsoefeningen. Dat blijkt uit een enquĂȘte van vrouwenblad Libelle onder 3000 lezeressen en een steekproef onder duizend Nederlandse vrouwen. Ruim 40 procent heeft last van schaamte voor het lichamelijk onderzoek en 39 procent kijkt op tegen het in de beugels liggen. Nog steeds zijn vrouwen in overgrote meerderheid van mening dat de eendenbek te groot en te hard is. Ze vinden echter niet dat hun gynaecoloog hem te snel of te ruw hanteert. De Nederlandse vrouw geeft haar vrouwenarts gemiddeld een 8,3. Bijna acht van de tien vrouwen vindt dat zij goed door haar gynaecoloog op haar gemak wordt gesteld. Tweederde van de vrouwen geeft aan dat het haar niet uitmaakt of de gynaecoloog een man of een vrouw is, 7 procent heeft liever een man, 27 procent liever een vrouw. Van de ondervraagden vindt 42 procent dat de communicatie met de vrouwenarts nog wel wat beter kan. Bovendien zou 30 procent graag zien dat de wachtlijsten korter en de consulten langer worden. Als ik jou was zou ik me kapot en kapot schamen:jammer:

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8