Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens die stoer doen in Marokko met hun BMW ....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Waarom is het altijd zo als je naar marokko gaat zie je bijna al die jongens met een BMW,laatste nieuwe Mercedes,Porche ja ja zelf dat ...
Zie je die jongens stoer en matcho gedrag en denken ze dat ze alles zijn met hun auto ... zehma hij is de man en meestal pronken ze met hun auto om meiden te versieren ...
Elk jaar dezelfde ritueel ... en sommige huren een auto hier in Europa zoals een Nieuwe mercedes en gaan zo naar Marokko ...
Ik kan het begrijpen dat de mensen van Marokko denken dat we rijk zijn en allemaal naar hier willen komen ... een deel ligt de schuld van de jongens met hun gehuurde wagens ...
En als ze terug komen van vakantie zie je ze terug rijden met hun oude wagen zoals een ford ....
Omdat er vrouwen zijn die hen aandacht geven zolang zij hen aandacht geven zullen zij zich altijd zo gedragen.
Lady_moi
18-04-2003, 19:17
Origineel gepost door Jemiena
Waarom is het altijd zo als je naar marokko gaat zie je bijna al die jongens met een BMW,laatste nieuwe Mercedes,Porche ja ja zelf dat ...
Zie je die jongens stoer en matcho gedrag en denken ze dat ze alles zijn met hun auto ... zehma hij is de man en meestal pronken ze met hun auto om meiden te versieren ...
Elk jaar dezelfde ritueel ... en sommige huren een auto hier in Europa zoals een Nieuwe mercedes en gaan zo naar Marokko ...
Ik kan het begrijpen dat de mensen van Marokko denken dat we rijk zijn en allemaal naar hier willen komen ... een deel ligt de schuld van de jongens met hun gehuurde wagens ...
En als ze terug komen van vakantie zie je ze terug rijden met hun oude wagen zoals een ford ...
scheer nie iedereen over 1 kam
En als ze terug komen van vakantie zie je ze terug rijden met hun oude wagen zoals een ford ...
nou meestal zie ik ze terug rijden in een http://www.smilies.nl/overige/563.gif...:hihi:
Lady_moi
18-04-2003, 19:19
Origineel gepost door RaZer
Omdat er vrouwen zijn die hen aandacht geven zolang zij hen aandacht geven zullen zij zich altijd zo gedragen.
nieuwe avatar? :D
Lady_moi
18-04-2003, 19:20
Origineel gepost door SoefSoef
nou meestal zie ik ze terug rijden in een http://www.smilies.nl/overige/563.gif...:hihi:
:lol:
smurfin18
18-04-2003, 19:20
salaam
het is echt waar ik zie zulke jongens ook echt irriteren maar ja al een geluk dat niet alle jongens zo doen.
kan het begrijpen dar ze denken dat we rijk zijn, terwijl sommige wel elk jaar met een ander auto komen maar wel elk jaar dezelfde kleding hebben en tijdens het jaar niet eens seriues eten of een seriues leven leiden!!
veel kan je er niet aan doen alleen lah i ster zeggen!!!
smurfin18 :zwaai:
Lady_moi
18-04-2003, 19:21
Kun jij goed lezen ik schrijf bijna alle jongens :rolleyes:
ja ik kan goed lezen maar nam het niet zo serieus op :rolleyes:
Gun ze ook wat...:hihi:
Daar zijn ze wat met een auto..Hier hebben ze het minder:D
Kun jij begrijpend lezen ??? Een auto huren zoals een BMW of een laatste nieuwe mercedes ?? Waarvoor is dat nodig zeg me dat eens ...
Of ik begrijpend kan lezen, beter dan jou want ik geef antwoord op je vraag, stom mens. Zal het wel voor jou uitleggen.
Waarom huren jongens een auto! Ze huren een mooie auto. Een auto die ze normaal niet kunnen kopen. Een auto die veel aanzien geniet. Een auto waarvan mensen meteen denken die heeft veel geld. Mooie auto trekt een meisjes aan. Die willen ook in mooie auto zitten. Meiden geven meneer in gehuurde auto aandacht. Meneer heeft eindelijk zijn doel bereikt. Want met die auto heeft de aandacht van die meisje die hij met een Renault 21 nooit zou hebben gehad.
Snap je het nu?
Lady_moi
18-04-2003, 19:25
Kun jij begrijpend lezen ??? Een auto huren zoals een BMW of een laatste nieuwe mercedes ?? Waarvoor is dat nodig zeg me dat eens ...
wa denkde da gij zijt????????kleine zebla tfoe
abdel_nador
18-04-2003, 19:31
Sorry meid maar de meeste jongen hebben die auto gekocht want een auto kun je niet huren om er mee naar marokko te gaan een helemaal geen mercedes of bmw dus ik weet niet waar je het over hebt . :zwaai:
JULIE DAMES DOEN OOK HET ZELFDE DURE KLEDING DIKKE GOUDEN KETINGEN EN GOUDEN RIEMEN OP TROUWERIJEN T ZELFDE ALS WAT DE JONGENS DOEN MET DE AUTOS DUS KIJK NAAR JE ZELF
OK CAPICE
smurfin18
18-04-2003, 19:33
salaam
dat is ook wel waar wat nourdin zei!!
smurfin18 :zwaai:
abdel_nador
18-04-2003, 19:36
Het is nooit goed met jullie dames, rijd je in een Opeltje ben je een zwerver en rijd je in een mooie auto doe je stoer k begrijp het niet :confused:
http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/www.edmunds.com/pictures/VEHICLE/2004/Mercedes-Benz/100197548/022260-T.jpg
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.