Bekijk originele versie : Hoe ziet jou baby kamer er uit???
Rair&lovely
21-11-2005, 11:39
Asalaam alikoem..
Damens die een baby verwachten.
Ik vroeg me af of jullie al klaar zijn met een de baby kamer..
Welke kleur en hoe ziet jullie baby kamer eruit.??
Als jullie foto`s hebben graag
Wa salaam
UmmNaasiruddeen
21-11-2005, 12:32
Asalaamoe alaykoem,
ik heb er helaas nog geen..maar die van jou ziet er machALLAH prachtigg uitt :)
Wasalaam
ik heb veel geel gebruikt
minous21
21-11-2005, 12:45
Ik heb nog geen babykamer ingericht........want het duurt nog ff....
Maar ik dacht zelf aan Lime_green...mooie vrolijke kleur!
Rair&lovely
21-11-2005, 12:48
[QUOTE=minous21]Ik heb nog geen babykamer ingericht........want het duurt nog ff....
Maar ik dacht zelf aan Lime_green...mooie vrolijke kleur![/QeUOTE]
Die kleur heb ik ook in mijn baby kamer....Het is een zeer mooie kleur
Rair&lovely
21-11-2005, 12:48
Asalaamoe alaykoem,
ik heb er helaas nog geen..maar die van jou ziet er machALLAH prachtigg uitt :)
Wasalaam
Baraka allahoe fikie:kus:
ik heb vooral veel geel gebruikt.
Dames,
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken. wanneer is d ebeste tijd om alvast met kopen te bginnen?? Ik dacht zelf aan 5,5/ 6 maanden?? Ik vind lime-green ook een prachtige kleur of turqouise. Maar zijn dit wel neutrale kleuren??? Voor zowel een jongen als een meisje?? Ik twijfel nog en weet nog niet wat het wordt!
minous21
21-11-2005, 13:29
Dames,
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken. wanneer is d ebeste tijd om alvast met kopen te bginnen?? Ik dacht zelf aan 5,5/ 6 maanden?? Ik vind lime-green ook een prachtige kleur of turqouise. Maar zijn dit wel neutrale kleuren??? Voor zowel een jongen als een meisje?? Ik twijfel nog en weet nog niet wat het wordt!
Lime-green en Turqouise zijn prachtige en neutrale kleuren...........:goedzo:
Wat ik ga doen is langs de ikea daar hebben ze soms prachtige showmodel- kamers om alvast ideeen op te doen..........
Atlas_Gebergte
21-11-2005, 13:33
Asalaam alikoem..
Damens die een baby verwachten.
Ik vroeg me af of jullie al klaar zijn met een de baby kamer..
Welke kleur en hoe ziet jullie baby kamer eruit.??
Als jullie foto`s hebben graag
Wa salaam
Hey meid wat leuk, jij bent 3 dagen na mij uitgerekend:hihi: , kijken wie eerst gaat bevallen :hihi: .
Nou ik heb nu al een week mijn babykamer helemaal klaar, heb hout/creme gedaan, omdat me huis ook in die kleur is, en ik hou niet van die felle kleuren vandaar (maar ieder zijn smaak).
dames kijk eens voor leuke ideen op:
www.babydump.nl
www.gardo.nl
www.babymax.nl
Ik ga zelf voor de babydump inchAllah. Betaalbare ne schattige spullen. daarnaast krijg je leuke presentjes bij je aankoop.
En vergeet de gratis babypaketten niet te bestellen he!!!!!!!
Atlas_Gebergte
21-11-2005, 14:14
www.babydump.nl
www.gardo.nl
www.babymax.nl
Ik ga zelf voor de babydump inchAllah. Betaalbare ne schattige spullen. daarnaast krijg je leuke presentjes bij je aankoop.
Ik heb de babykamer ook van babydump gehaald, heb daarbij de box gratis gekregen. Je kan trouwens met ze ook een betalingsregeling doen, hoeft dus niet in 1 keer betaalt te worden.
Atlas_Gebergte
21-11-2005, 14:14
www.babydump.nl
www.gardo.nl
www.babymax.nl
Ik heb de babykamer ook van babydump gehaald, heb daarbij de box gratis gekregen. Je kan trouwens met ze ook een betalingsregeling doen, hoeft dus niet in 1 keer betaalt te worden. en ze leveren gratis.
Rair&lovely
22-11-2005, 13:08
Hey meid wat leuk, jij bent 3 dagen na mij uitgerekend:hihi: , kijken wie eerst gaat bevallen :hihi: .
Nou ik heb nu al een week mijn babykamer helemaal klaar, heb hout/creme gedaan, omdat me huis ook in die kleur is, en ik hou niet van die felle kleuren vandaar (maar ieder zijn smaak).
Machallah...Ja klopt..Machallah Ik ben benieuwd ja..:D SPANNEND...
Rair&lovely
22-11-2005, 13:11
De babykamer wrd lime+tarqoase..
De muren zijn creme waarvan 1 muur (zeeblauw) word geverfd
(waar de commode komt)Ik wou het eerst een tarqoase kleur geven maar dan word het weer te blauw vind ik. verder heb ik lime en tarqoase spulletjes wat ik verder combineer met winny de poeh.Ik zou het weekeinde zijn begonnen met verven maar helaas krijg visite en dan zijn ze nieuwsgierig :hihi: ..
Verder weet ik al precies hoe ik het hebben wil :D
rair en lovly mogen wij jou babykamer ook zien?? :o
Ik zal probeeren fotos te plaatsen..Ik ben de kabel aan het zoeken..Van mijn camera..Dus nog ff zoeken...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.