Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ken Jij Ook Zonder Je Broertje/zusje

Misswarda
18-04-2003, 19:08

IKKE DUS NIET!!!!!!!!! iK HOU NATUURLIJK ERG VEEL VAN ZE :Iluvu: ALS ZE WEG ZIJN DAN MIS IK ZE METEEN, EN ALS ZE LAAT THUIS KOMEN DAN MAAK IK ME METEEN ZORGEN OVER ZE :( ALLEEN IK HEB ZO VAAK RUZIE MET ZE, EN DAN ZEG IK ZO VAN IK HAAT JE!!!!!!( MAAR NATUURLIJK IS HET NIET ECHT ZO). EN ALTIJD BEKVECHTEN EN DAT SOORT DINGEN. MAAR IK WEET DAT IS NIET ALLEEN BIJ MIJ!!!!!! EN ALS ZE WEG ZIJN DAN MIS IK EIGENLIJK OOK ONZE RUZIE :D SOMS DENK IK WAT MOET IK NOU ZONDER HUN, WANT EEN BROERTJE OF ZUSJE HEB JE OOK EIGENLIJK OM ZE TE PESTEN :D , WANT ZIJ KUNNEN JE NOOIT KWAAD TERUG DOEN, DAN IS HET ALLEEN VOOR EVEN DAN IS ALLES METEEN WEER GOED, MAAR MET VRIENDEN IS DAT NIET ZO!! IS DIT GEVOEL OOK ZO BIJ JULLIE :confused:

Lady_moi
18-04-2003, 19:10
jaaaaaa ik hou dus echt veel van mijn broers ik heb elke dag ambras met hen maar ik hou van zielsveeeeeeel

minous21
Ik heb geen broertje of zus :verdriet: Ik heb alleen een oudere broer....I Love Him.... en ik mis hem want hij is getrouwd......en woont samen met zijn vrouwtje! Liefs Minousje

Sundous
nee mijn broertje is mijn ergste nachtmerrie ik wens zelfs mijn vijand niet eens zo'n broertje. Dus moet je nagaan hoe erg hij is.

Lady_moi
18-04-2003, 19:13

Origineel gepost door Sundous nee mijn broertje is mijn ergste nachtmerrie ik wens zelfs mijn vijand niet eens zo'n broertje. Dus moet je nagaan hoe erg hij is. zoals alle broers :rolleyes: maar toch zie ik hen graag :Iluvu:

Sundous
18-04-2003, 19:18
Origineel gepost door lady_moi zoals alle broers :rolleyes: maar toch zie ik hen graag :Iluvu: nee mijn broertje wordt later echt zo'n jongen die echt op straat rondhangt en niet naar zijn moeder luistert. Vandaag hij ging om 11uur de deur uit en komt pas half 7 thuis, zelfs ik die 5 jaar ouder is dan hem ben de hele dag thuis gebleven. :boos: Ik heb al gezegd ik wens mijn ergste vijand niet eens zo'n broertje.

Misswarda
18-04-2003, 19:32
Origineel gepost door TooCool MissWarda, is dit soms een grap oulla? Ik heb een hekel aan mijn spugend, schoppend, terroriserend, jankend, de hele godganse dag tv kijkend, scheldend broertje van 7. Iemand die geinteresseerd is oulla? Gratis en voor niets mag je hem komen ophalen. Heel handig als je mensenschuw bent, iedereen blijft uit je buurt. Tja... HET heet niet voor niets Oussama:rolleyes:. Ja maar diep in je hart hou je wel van hem, want als ik hem kom ophalen dan mis je toch nog wat in huis de ruzie :D dit is dan ook meteen voor de rest van de meiden ;)

Lady_moi
18-04-2003, 19:35
misschien mis je niks positiefs maar de ngatieve dingen zal je het meeste missen :D

chicamaroquia
18-04-2003, 19:49
Ik kan niet zonder ze... Mijn zus is mijn schat, mijn steun en toeverlaat... :love2: Mijn broer is mijn bodyguard, er hoeft maar iets te gebeuren en hij staat meteen voor me klaar... :bril: Mijn broertje is mijn gangster, samen halen we de hele dag kattekwaad uit.... :maf::maf3: :zweep: Ik hou van alledrie evenveel en kan me geen leven zonder voorstellen! :Iluvu:

cheima
18-04-2003, 19:53
Origineel gepost door Misswarda IKKE DUS NIET!!!!!!!!! iK HOU NATUURLIJK ERG VEEL VAN ZE :Iluvu: ALS ZE WEG ZIJN DAN MIS IK ZE METEEN, EN ALS ZE LAAT THUIS KOMEN DAN MAAK IK ME METEEN ZORGEN OVER ZE :( ALLEEN IK HEB ZO VAAK RUZIE MET ZE, EN DAN ZEG IK ZO VAN IK HAAT JE!!!!!!( MAAR NATUURLIJK IS HET NIET ECHT ZO). EN ALTIJD BEKVECHTEN EN DAT SOORT DINGEN. MAAR IK WEET DAT IS NIET ALLEEN BIJ MIJ!!!!!! EN ALS ZE WEG ZIJN DAN MIS IK EIGENLIJK OOK ONZE RUZIE :D SOMS DENK IK WAT MOET IK NOU ZONDER HUN, WANT EEN BROERTJE OF ZUSJE HEB JE OOK EIGENLIJK OM ZE TE PESTEN :D , WANT ZIJ KUNNEN JE NOOIT KWAAD TERUG DOEN, DAN IS HET ALLEEN VOOR EVEN DAN IS ALLES METEEN WEER GOED, MAAR MET VRIENDEN IS DAT NIET ZO!! IS DIT GEVOEL OOK ZO BIJ JULLIE :confused: Ja het gevoel is ook zo bij mij :verdriet: Als ze thuis zijn is het standaard :auw: :zweep: maar als ze er niet zijn :verdriet: