Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ewa dames help deze heer even een handje

redashakur
21-11-2005, 02:03

ik ben verloofd met een beeldschone dame van mijn dromen:likje: ik koop afentoe wat voor haar zij voor mij. maar ik liep laatst in de staat zag iets heel moois in de etalage lingerie:o ik ben eigelijk helemaal geen type die zich schaamt maar zij is wat terug houdend over dit soort dingen je weet toch... ze is een beetje verlegen maar toen ik dat setje zag dacht ik wow:wow: dat zal haar echt GRUWELIJK MOOI staan ook al krijg ik het niet te zien:hihi: (we trouwen pas volgend jaar) maar zal ik het nou wel of niet doen:confused:

Pebbels
21-11-2005, 02:40
Hoe lang ben je al verloofd?

redashakur
21-11-2005, 02:49
Hoe lang ben je al verloofd? ewa Bibbalz ga je me advies geven :goedzo: ik heb een jaar met haar en een maar maandjes verloofd al :hihi:

Pebbels
21-11-2005, 03:02
nou, ik was van plan advies te geven.. maar dan mag je me niet meer peste!:(

marocloubna
21-11-2005, 07:26

Kopen die handel en bewaren voor jullie trouw. Tegen die tijd heb je wel duizend andere mooie dingen. Maar als je hem echt mooi vind zou ik 't toch kopen en bewaren en later zeggen (als jullie getrouwd zijn) dat je deze echt niet kon laten liggen een jaar geleden en toen voor haar hebt gekocht. Zal ze wel erg leuk vinden, denk ik........ Veel succes gozer!!!!!!!!!! :goedzo:

OUIDAD1
21-11-2005, 08:48
kopen die handel en aan haar geven maar erbij zeggen dat ze het pas kan openen als ze thuis is. OP deze manier voelt zij zich niet opgelaten omdat je er dan niet bij bent als ze het uitpakt.

celine_4ever
21-11-2005, 09:10
Buy it...

redashakur
21-11-2005, 18:02
nou, ik was van plan advies te geven.. maar dan mag je me niet meer peste!:( sorry bibbalz ow:p pebbels... ik wil graag van jou horen hoe ik het aan moet pakken :goedzo:

redashakur
21-11-2005, 18:04
Kopen die handel en bewaren voor jullie trouw. Tegen die tijd heb je wel duizend andere mooie dingen. Maar als je hem echt mooi vind zou ik 't toch kopen en bewaren en later zeggen (als jullie getrouwd zijn) dat je deze echt niet kon laten liggen een jaar geleden en toen voor haar hebt gekocht. Zal ze wel erg leuk vinden, denk ik........ Veel succes gozer!!!!!!!!!! :goedzo: ohh jah leuk idee :banana:

chomoloco
21-11-2005, 18:05
Koop het voor der en geef het aan der, k hoop nie voor je dat ze meteen gaat denken... dat jij haar daarin wil zien..:hihi: En ik zie de meeste zeggen, koop het voor der en bewaar voor huwelijksnacht.. Ik denk eerder dat een vrouw haar man wil verassen met wat ze aan heeeft ;)

redashakur
21-11-2005, 18:06
kopen die handel en aan haar geven maar erbij zeggen dat ze het pas kan openen als ze thuis is. OP deze manier voelt zij zich niet opgelaten omdat je er dan niet bij bent als ze het uitpakt. ja leuk idee... als ze thuis is bel ik haar op en vraag ik wat ze ervan vindt:hihi: ik weet alleen zeker dat ze dan niet opneemt of nix durft te zeggen met haar:o koppie:D

Pebbels
24-11-2005, 02:56
Mijn advies heb je blijkbaar niet meer nodig:D

Milatju
24-11-2005, 09:40
luister gap Koop het niet !!!!!!!!!! je wilt tog niet dat ze een verkeerde indruk van je gaat krijgen , vertel het tegen haar beste vriendin of geef het aan haar en zij bewaartd het voor DE NACHT dan is ze wat opener met har vriendin(innen) snap je ?? koop het anders en geef het aan haar beste beste beste vriendin en zij geeft het haar op het huwelijksnacht en dan zeg jij als ze het die NACHT aan heeft van hey die heb ik voor jou gekocht !!!!!!!! ze zal zich wel schamen maar tog mooi vinden jekke?? ik weet neit of je er wat aan heb ik verzin ook maar wat ! maar in ieder geval veel suc6 besalama Milatju

zinababy
24-11-2005, 09:47
kopen die handel en aan haar geven maar erbij zeggen dat ze het pas kan openen als ze thuis is. OP deze manier voelt zij zich niet opgelaten omdat je er dan niet bij bent als ze het uitpakt. dat moet je zeker doen gewoon kopen en geven als je zoveel van haar houd veel succes

zinababy
24-11-2005, 09:50

hey als ik jou was zal ik het gewoon voor haar komen want ik weet het zeker ze gaat het leuk vinden dat jij het voor haar hebt gekocht ik wens je vel succes