Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat preferen de meiden?

Pagina's : [1] 2

Aselhiej
18-04-2003, 17:38

een stoere rijke jongeman met een mercedes of een goedopgeleide beschaafde jongeman met een golf 2

naisha
18-04-2003, 17:42
De derde een praktiserende moslim maar uit die twee de laatste graag dank u wel doen jullie ook aan thuisbezorgen

amianis
18-04-2003, 17:42
een goedopgeleide beschaafde jongeman met een mercedes

bint_duh_bledie
18-04-2003, 17:43
ewa de antwoord ziet in jou vraag maar mijn liefde hoeft echt geen auto te hebben om mijn hart te veroveren al komt hij mij met de fiets ophalen als hij mij maar heel veel liefde geeft hihi

Aselhiej
18-04-2003, 17:43

Origineel gepost door naisha De derde een praktiserende moslim maar uit die twee de laatste graag dank u wel doen jullie ook aan thuisbezorgen moslim is nogal wiedes meid ;)

Somaya_Riffia
18-04-2003, 17:44
Origineel gepost door Aselhiej een stoere rijke jongeman met een mercedes of een goedopgeleide beschaafde jongeman met een golf 2 ya Middeleeuwse gedachte :rolleyes: Wat moet je met een gast met mooie Mercedes&Co als ie geen inhoud heeft..? :eek: Goedopgeleid, beschaafd met een trein abonnement...is dat ook goed? :D

naisha
18-04-2003, 17:45
oke dan :zwaai:

ehlen
18-04-2003, 17:45
Salaam aleik, Ik ben het met Naisha eens...................maar als het uit die 2 keuzes moet dan ga ik voor KEUZE TWEE lijkt me wel logisch. Trouwens een verrotte studenten fiets is ook niet erug hoor :D Zolang hij maar een goed hart heeft een goede persoonlijkheid en een mooi karakter dan is het alright ;-) Trouwens als jullie aan bezorgen doen heel heel heel graag :D stuur me dan ffkes een pm dan geef ik je het adres haahahah .............mama mia wat een fantasie. Wa aleikoem asalaam

Aselhiej
18-04-2003, 17:46
Origineel gepost door Somaya_Riffia ya Middeleeuwse gedachte :rolleyes: Wat moet je met een gast met mooie Mercedes&Co als ie geen inhoud heeft..? :eek: Goedopgeleid, beschaafd met een trein abonnement...is dat ook goed? :D ik stap net uit de trein........... :D

Misswarda
18-04-2003, 17:47
Origineel gepost door Aselhiej een stoere rijke jongeman met een mercedes of een goedopgeleide beschaafde jongeman met een golf 2 Doe mij maar een goedgeschaafde jongen met een golf2 is toch ook tof :cool: mij kan het niets schelen wat ie heeft als ie maar de goeie voor me is met een goed karakter, en op het rechte pad is, dan ben ik gelukkig en als hij dat alles heeft plus met een mooie car, en weet ik nog wat, dat maakt het alleen maar beter :D

Somaya_Riffia
18-04-2003, 17:49
Origineel gepost door Aselhiej ik stap net uit de trein........... :D Goedopgeleid? :D Beschaafd? :D

Shining_Star
18-04-2003, 17:53
Ik kijk niet naar een persoon die rijk is zolang ie maar een goed hart heeft en moslim is en ook respect heeft voor mij en anderen......

Aselhiej
18-04-2003, 18:02
Origineel gepost door Somaya_Riffia Goedopgeleid? :D Beschaafd? :D ik studeer aan de uni, heb hiervoor gymnasium gedaan ben moslim ....... :) dat ben ik dus

Somaya_Riffia
18-04-2003, 18:04
Origineel gepost door Aselhiej ik studeer aan de uni, heb hiervoor gymnasium gedaan ben moslim ....... :) dat ben ik dus Good answer...je bent door naar de tweede ronde :D ;) Gymnasium :goedzo: Had je Latijn en Grieks?

bint_duh_bledie
18-04-2003, 18:05

love in the air jah jah jah

Pagina's : [1] 2