Bekijk originele versie : Wat is beter/mooier?
Classy.Lady
20-11-2005, 18:04
Leren of gestoffeerde bank?
Praktisch gezien lijkt me een leren bank beter , vooral met kids.
Wat vinden jullie?
Stem mee, meerdere antwoorden aanvinken is mogelijk..:D
Hebben jullie ook foto s van mooie banken?
Souraida
20-11-2005, 18:07
Leer is echt beter. Ik ga nooit meer stoffen banken kopen. Leer is makkelijk schoon te houden.
Classy.Lady
20-11-2005, 18:11
Leer is echt beter. Ik ga nooit meer stoffen banken kopen. Leer is makkelijk schoon te houden.
Lijkt me ook..
Vooral met kids, en al heb je geen kids, je krijgt ze toch wel op bezoek :D
:kus:
Leer is veel beter. Ik heb een stoffen banktel, nooit meer..die vlekken krijg je er toch niet meer af... Incha allah als ik een nieuwe bankstel ga kopen dan wordt het een rode of zwarte bankstel...
chimenne
20-11-2005, 19:03
Leer is beter, mijn stoffenbank ziet er echt niet uit,ik ga ook een nieuwe bank kopen en het wordt een lere bankstel, veel beter .Vooral met kids.
Classy.Lady
20-11-2005, 20:02
Bedankt dames.
Hoe zit het met de kleuren?
Welke kleur vinden jullie mooi?
Ik vind een creme kleurig lederen bank heel erg mooi, dit past mooi met donkere meubels.. vooral koloniaal vind ik echt mooi:Iluvu: met een donkere houten vloer, en bordeaux kleuren accesoires..en creme kleurige accesoires..
safia_magrabia
20-11-2005, 20:15
sellem aleikom,
ik heb zelf leren banken gedaan is veel beter je kan het schoonmaken en met zo'n speciale spul voor leer eens in de zoveel tijd insmeren, dan zien ze er goed uit stel je voor een stoffenbank al die chocoldevlekken die krijg je er niet uit bovendien krijg je ook een geur aan..
ik vind creme kleur heel mooi :D
wa aleikom sellem
tangia21
20-11-2005, 21:00
Ik had ooit een mooie plof bank van stof.....nou die heeft het niet eens 1 jaar overleeft.Nu heb ik een 2 1/2 en 2 zits leren banken en is makkelijk schoon te houden.Die zijn iets ouder dan 1 jaar en ben nu al op uit gekeken :hihi:
inshaAllah volgend jaar ga ik een mooie disgn hoekbank kopen in het zwart...kan ik mooi combineren met aubergine en bordeau rode accesoires
Een leren bank is inderdaad beter dan een stoffen bank. Heb er zelf een en die ziet er nog steeds goed uit, maar ben er eigelijk nu ook op uitgekeken.:moe:
Ik vind terra een mooie kleur, ik hou van warme kleuren :love:
Romainna
20-11-2005, 21:19
Leer is veel beter, ik heb een hoekbank van stof, met rits bij de zit en leun kussens zodat je ze eraf kan halen en in de wasmachine kan stoppen.
Maar de leuningen aan de zijkant is echt niet schoon te krijgen.
Voor mij wordt de volgende bankstel echt van leer en zker een creme kleurige.
Dreamlover
20-11-2005, 22:09
Een witte leren bank is wel mooi.. maar je ziet de vlekken enzo snel :o :hihi:
kabila_girl
20-11-2005, 22:50
Als je kinderen hebt is het niet verstandig om een gestoffeerde bank te kopen. Hoewel mijn voorkeur toch naar een (witte) gestoffeerde bankstel gaat, zou ik toch voor een leren bankstel gaan. Die zijn tenslotte ook niet lelijk.
Nadia_Antwerpen
20-11-2005, 23:01
salaam wa aleikum
nou, ik heb twee jaar een leren bankstel gehad en ben blij dat ik er vanaf ben! hij was cremekleurig en ik deed precies ni anders dan kuisen en elke keer zo'n voeding daarna pff was het echt beu. en dan zijn ze ook nog echt zo koud en ni gezellig in de winter.
heb nu één van daim en ik ben er echt hééél tevreden mee! de verkoopster had het mij aangeraden omdat ze die zelf ook had en ze zei dat die véél beter was met kids enzo. een vlek? effe met een nat doekje erover en weg zijn de vlekken! doordat de stof gevoerd is en het daim is dringen de vlekken niet door de stof en dus zeer gemakkelijk te reinigen! en ik kan het weten want ik heb een kleine bengel in huis :) en ze liggen zoooo zalig en warm, echt een aanrader! het is wel een hoeksalon, zo'n strak rechthoekig model. heb deze keer wel voor antraciet gekozen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.