Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hulp Gevraagd Met Spoed

prinses_yasmina
18-04-2003, 16:01

salaam oe aleikoem wa rahmatoe allahoe wa barakatohoe Lieve broeders en zusters in Islam, Ik zit met een probleem..nou ja niet ik persoonlijk maar een kennis van mij. ZIj heeft namelijk raje7 en volgens ons is er zwarte magie in het spel. Wij willen haar beter maken en hebben gehoord dat dat kan door een Imam te bezoek die haar hier van af kan helpen. ALleen aangezien wij in the middle of nowere wonen en dus geen contacten hebben in de grote stad waar deze Imams vaak te vinden zijn weten we niet wat we moeten beginnen. Mijn vraag is dan ook of iemand een IMAM kent en hier telefoonnr of adres van heeft. Ik vraag wel uitdrukkelijk om een Imam en niet om een of andere tovenaar ofzo. Het meisje is er erg aan toe en heeft zelfmoordneigingen en wil niet meer terugkeren naar huis. Ik vraag dan ook of jullie een oplossingen weten te bieden door een adres of tel.nr. met spoed!! Ik dank jullie alvast voor jullie moeite en begrip in deze en hoop dat jullie beloond zullen worden voor jullie goede daden. SOEKRAN alvast... Wa 3aleikoem salaam... Prinses_yasmina

Twarkellah
18-04-2003, 18:20
salam zuster ik moet wel weten van waar je bent é meisje wij kennen een r een maar of het een imam is of een soort tovebnaar weet ik eigenlijk niet zeker maar hij is zeer bekend overal in marokko in frankrijk belgie als je geinterseert bent laat dan wat weten beslama

tirelli
18-04-2003, 19:02
Hoi, Nou zo te horen heeft dat meisje hulp van een psychiater nodig en niet van een imam als ze zelfmoordneigingen heeft! Wat kan een imam nou voor haar betekenen. Blijkbaar is ze ergens door getraumatiseerd en ik denk dat ze daarbij proffesionele hulp nodig heeft. Ik geloof zelf niet zo in voodoo of zwarte magie. Maar ik hoop dat ze gauw de hulp krijgt die nodig heeft. SUCCES!!

XxNabilxX
19-04-2003, 19:45
het is zonder om het via deze weg te zoeken ik raad je aan of je vader even naar een moskee te gaan en daar het even na te vragen by die oudere mensen want zoals je denk ik weet komen hier alleen jongeren en die weten helemaal niks daar over dus je moet even back in time gaan naar de oude marokkanen en die zyn te vinden in moskee''s One love nabil

kerimaa
22-04-2003, 11:09

beste jasmina,dat probleem heb ik ook,ik ben ook naar een imam ofzo opzoek,maar niemand weet wat,reageer gerust dan kunnen we er over praten als je wil,oke groetjes

Classy.Lady
22-04-2003, 13:02
Origineel gepost door Tamsaman He meisje, Ik heb gehoord over een soort Imam in Marokko (Midar). Hij heeft heel veel mensen geholpen en sommige mensen ken ik persoonlijk. Ik ga vanavond naar Marokko bellen om zn tel.nr te vragen, als ik hem krijg hoor je het van mij morgen inshaalaah. Groetjes Euh ik heb ook over die man gehoord...maar ik raad je aan om vooral NIET deze man te volgen...Daar hij beweert een profeet te zijn a oedzoebielah! prinses_yasmina,ik raad je aan om contact op te nemen met de beheerders van www.al-islaam.com , zij zullen jou vast verder kunnen helpen... :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

prinses_yasmina
22-04-2003, 15:54
Lieve schatten, Weten jullie hoeveel ik dit op prijs stel...dat jullie alleen al reageren. Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om me te helpen en inscha allah zal ALlah haar helpen! Ik neem later nog contact op thalla fraskoem!! Wa aleikoem assalaam.