Bekijk originele versie : mannen hebben het recht niet om hun vrouwen te slaan
Misswarda
18-04-2003, 15:55
Er zijn zoveel vrouwen en meisjes die geslagen worden door hun mannen of door hun vriendjes geslagen worden,
Uit onmacht of uit jaloezie :kwaad:
Vorige keer zag ik op de televisie, dat een imaam zei dat mannen hun vrouwen wel mag slaan
Ik vind dat niet kunnen,
Misschien als de vrouw het echt bont maakt, dan kan ze nog een klap krijgen, maar een hele afrossing is gewoon te erg voor woorden :(
Ik ken zelf wat mensen waar het gebeurt, maar wat kunnen zei doen, bij zulke mannen hebben zij het niet voor het zegggen.
Maar als het mij overkomt dan weet ik zeker van mezelf dat het niet eens zo ver zal komen :)
Wat is jullie reactie hierop???????????????
HalfBlood
18-04-2003, 15:58
Origineel gepost door Misswarda
Er zijn zoveel vrouwen en meisjes die geslagen worden door hun mannen of door hun vriendjes geslagen worden,
Uit onmacht of uit jaloezie :kwaad:
Vorige keer zag ik op de televisie, dat een imaam zei dat mannen hun vrouwen wel mag slaan
Ik vind dat niet kunnen,
Misschien als de vrouw het echt bont maakt, dan kan ze nog een klap krijgen, maar een hele afrossing is gewoon te erg voor woorden :(
Ik ken zelf wat mensen waar het gebeurt, maar wat kunnen zei doen, bij zulke mannen hebben zij het niet voor het zegggen.
Maar als het mij overkomt dan weet ik zeker van mezelf dat het niet eens zo ver zal komen :)
Wat is jullie reactie hierop???????????????
ya 7mara en jij gelooft Nova ze hadden nogeens geen tafsier bij gezet etc alleen die stukje wat ze willen dat nederland ziet, vrouwen slaan is 7araam !
Wel dat ze het recht niet hadden wisten we al...maar je moet evenwichtig blijven....Een man mag een vrouw slaan(je moet nu niet boos worden) ...maar precies wanneer weet ik niet.. Daar is een reden voor...
en blaf me af als je wilt.....:rolleyes:
MissChica
18-04-2003, 16:00
K vind het ook nie kunnen
HalfBlood
18-04-2003, 16:01
Origineel gepost door Liloesh
Wel dat ze het recht niet hadden wisten we al...maar je moet evenwichtig blijven....Een man mag een vrouw slaan(je moet nu niet boos worden) ...maar precies wanneer weet ik niet.. Daar is een reden voor...
netals alsof hij haar met een veer slaat dus eigenlijk NIX
HalfBlood
18-04-2003, 16:03
Origineel gepost door smartie2
Luister het is onmogelijk dat een man zijn vrouw slaat
als die dat doet is die erg zielig
en hopeloos, echt waar
als je je vrouw aankijkt diep in haar ogen dan verdrink je waarom moet je haar slaan nooit doen,
tis ook 7araam maar mensen willen de bullshit geloven wat Nova soms uitzend
Reactie hierop is dat JIJ nu zegt dat je meteen weg zal zijn maar geloof me meid!..Je kan er pas over meepraten als je het echt heb meegemaakt!..
Ik ben 4 jaar lang mishandeld door mijn man en zocht iedere keer wel een reden om niet bij hem weg te gaan. Ik bezocht ziekenhuizen vaker dan het huis van mijn ouders (waarom ik dit nu zo openlijk vertel weet ik niet), maar wat ik hiermee wil zeggen is dat je in het begin blind raakt van liefde het idee hebben dat tie je slaat omdat tie van je houd en jaloers is zo kan ik er wel nog een paar voor je opnoemen..
Anyway mijn moraal is dat het te laat is als je het de eerste keer gewoon laat gebeuren.. marokaanse gezegde El mesh ke moet fi neharoe betekennis: Dood de kat bij de eerste keer!..Laat je het niet gebeuren kom je er met wat verdriet vanaf...Allah 3ahen
Groetjes Noena
Origineel gepost door Half Blood
Gelukkig iemand die zich niet laat hersenspoelen door de media!
Meen je dat???? :confused:
Ik weet niet waar ik het gelezen heb....maar hij mocht haar slaan om een of andere reden...
bint_duh_bledie
18-04-2003, 16:05
een ding als je onterecht wordt geslagen door je man
wat denkt hij nou wel sla gewoon terug :zweep:
en wat vriend
waar praat jij over vriend
je bent pas dom als je door je vriend word geslagen
dat je dat zo ver hebt laten komen
HalfBlood
18-04-2003, 16:06
Meen je dat???? :confused:
Ik weet niet waar ik het gelezen heb....maar hij mocht haar slaan om een of andere reden...
Als iemand praat van JA je mag haar slaan is dat gewoon een cultereel gestelde onwetende persoon hij praat dan met cultuur dan met ware islaam
prinses_yasmina
18-04-2003, 16:08
WOW smartie2 ben jij een man???
Ik sta versteld van je reactie vooral door dat stukje " als je een vrouw in haar ogen kijkt...enz" zo mooi
Inscha allah zul je de vrouw krijgen die je verdient!!
en de rest natuurlijk ook
Misswarda
18-04-2003, 16:09
nee boos word ik zeker niet, slaan mag best een klap of wat dan ook, maar geen hele scene, snappie :)
Misswarda
18-04-2003, 16:12
:goedzo: met je eens
HalfBlood
18-04-2003, 16:16
Origineel gepost door Misswarda
:goedzo: met je eens
een tip geloof niet in de leugens van Nova das bullshit, je kan in de blad Wij moslims de hele verhaal lezen met waarheid geen bullshit yahoed laat zien wat ze mensen willen laten zien maar waarheid is niet der 1 van ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.