Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes zijn erg stoer geworden
Ik heb gemerkt dat meisjes tegenwoordig een grote bek kunnen geven en voor al die marokkaanse, is het zo dat marokkaanse meisjes ook telkens meer op negers vallen en niet meer op de marokkanen, zoveel dingen hoor ik nu tegelijk van vrienden, de marokkaanse meisjes van nu zijn hoeren, ze zijn vies knap maar vies, ik wil jullie mening van de dames, ik denk er namelijk heel anders over, mag ik een beetje duidelijkheid, en wat vinden jullie van de marokkaanse jongens, liever hun of toch...................??????????.
salaam aleikom, je vraagt om een mening en ik wil met alle plezier een mening geven hahaha daar hou ik wel van.. ewaa kijk wat vrienden zegegn hoeft niet altijd waar te zijn, en ik ben het er echt mee oneens, dat marokkaanse meisjes stoer zijn geworden en een grote bek hebben, ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar dat doet er nu effe niet toe, ik wil alleen zeggen dat het niet zo is, tuurlijk zijn er miedne die een grote bek hebbe, maar zijn er zat die dat niet hebbe, en wat je zegt over dat marokaanse meisjes meer op negers vallen, het zou best kunnen dat weet ik nietr, maar ikke moet echt niks van negers hebebn wolahh niet, doe mij liever maar een marokkaan die een moslim is ja toch
groetjes hayat
noraarab
18-04-2003, 14:31
Mijn mening,
Ieder doet wat die wilt.
En de marokaanse jongens zijn ook niet echt zo super.
De meeste in mijn omgeving zijn als volgt:
Hebben of een permanentje of stekels.
Dealen zich een eind weg.
Doen zich anders voor dan ze zijn, hebben geen respect.
Vind je het gek dat veel meiden het ergens anders zoeken,
ze zijn niet anders dan vrouwen willen bemind worden.
Ik ben zelf niet voor relaties laat staan met een ander ras.
Maar als ze gelukkig zijn..tja
En nog iets niet alle meiden zijn zo, het zijn er maar een paar.
De meiden die wel netjes zijn geven geen aandacht aan jongens maar aan school werk ouder etc.....
loubna170
18-04-2003, 14:34
ja je moet niet zoveel naar die illy vriendjes van je luisteren met hun achterlijke gedachtes
want volgens mij komen zij gewoon in aanraking met die vieze goedkope delletjes
gewoon niet naar luisteren hoor
Lady_moi
18-04-2003, 14:34
ik ben geen marokaanse :boogie:
Kijk, ik vind het geven van een grote bek op z'n plaats als een man je respectloos behandelt. Enige assertiviteit is wel goed. Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die al bij het minste geringste als een viswijf tekeer gaan. Dit zijn naar mijn mening meisjes met een iq van een pantoffeldiertje. Maar of deze grofheid het gevolg heeft dat ze relaties aangaan met negers, weet ik niet.
DieselGirly
18-04-2003, 14:40
Origineel gepost door smartie2
Ik heb gemerkt dat meisjes tegenwoordig een grote bek kunnen geven en voor al die marokkaanse, is het zo dat marokkaanse meisjes ook telkens meer op negers vallen en niet meer op de marokkanen, zoveel dingen hoor ik nu tegelijk van vrienden, de marokkaanse meisjes van nu zijn hoeren, ze zijn vies knap maar vies, ik wil jullie mening van de dames, ik denk er namelijk heel anders over, mag ik een beetje duidelijkheid, en wat vinden jullie van de marokkaanse jongens, liever hun of toch...................??????????
:o BALBALABLAALBABLABLABLABLABLABLABLABLBALBAL
BALBALABLABBALALALALABLABALBALBALBALALLALALALALALL ALALAL
LAALLALALALLALALALLBABLABLABLABLABLAAALABALBA
verder wil ik zeker een goede Marokkaanse jongen!!!......maar bestaan deze?!
DieselGirly
18-04-2003, 14:43
Jij ben er een van merk ik
:zwaai:
zaama...ja...problemen mee?!............ZO JA WORD MAAR LEKKER GEK...........open nog een topic zou ik zeggen........ :D
ihsane1981
18-04-2003, 14:46
Mag ik eerlijk zijn?? ik weet niet hoe het daar aan toe gaat in nederland... Maar hier in Antwerpen is het wel een beetje waar.... Ze lopen gekleed alsof ze in hun slaapkamer zijn. ze zijn goedkoop gekleed.. en een grote mond hebben ze hier ook.... het is hier op sommige plaatsen gewoonweg schandalig.. een voorbeeld: gisteren was het lekker warm dus ging ik wat wandelen. tot mijn grote verbazing zag ik voor me een meisje met een hoofdoekje en ze had een baby bij haar... ze was helemaal in het wit gekleed... maar haar kleding schijnde volledig door... ze droeg in godsnaam een string!!!!!!!!!!!! Dat vind ik goedkoop!!!!!!!!!!!
Wat die negers betreft eiiiikkkes... ik sterf nog liever...
Lady_moi
18-04-2003, 14:52
dan hoef je niet aangesproken te voelen
doei
helemaal niet :)
:zwaai:
chicamaroquia
18-04-2003, 14:52
Ik ben blij met mijn Afghaan... :Iluvu:
Lady_moi
18-04-2003, 15:01
ik vind marokanen de mooiste :Iluvu:
chicamaroquia
18-04-2003, 15:03
A wilie afghaan ik leg hier te rollen van het lachen
wat moet je nou met een vluchteling????
gatveredamme
laat hem terug gaan naar zijn grot daarzo
moet je ook een burqa dragen of niet??
en mensen dank voor jullie uitleg
zal het in beraad nemen
en vooral jij hayat17
thalay
Beste Meneer bekrompen-er-is-geen-ruimte-voor-andersdenkenden,
Allereerst wil ik zeggen dat mijn verloofde een van de meest intelligente mensen is die ik ken. Bovendien is hij een praktiserende moslim en dat staat bij mij boven achtergrond, want zeg nou zelf, hoeveel praktiserende Marokkaanse moslimjongens zijn er nou, die kun je op een hand tellen... Ten tweede vind ik je bezorgdheid aandoenlijk, maar ik zal je snel uit je lijden verlossen. Het is mij niet verplicht gesteld een Burqa te dragen, het zit namelijk zo, in de islam geldt de keuze van de vrouw. Niks wordt met dwang opgelegd (nog een les waar vele Marokkanen van kunnen leren...)
En om op het woord vluchteling terug te komen, hij is gevlucht na de moord van zijn broertje (wat voor zijn ogen heeft plaats gevonden) en de dood van andere familieleden en is niet (net als bij ons Marokkanen het geval is) achter de dollartekens aangekomen...
Overigens woonde hij niet en een grot, maar op de vijfde verdieping van een flatgebouw in het centrum van Kabul.
Hopend u hiermee voldoende ingelicht te hebben verblijf ik hoogachtend...
bint_duh_bledie
18-04-2003, 15:06
ewa dan heb je een hele negatieve beeld van de marokkaanse meiden
wat ik nog steeds irri vind van jongengs is dat
als ze eenmaal een marokkaanse meid hebben gezien
die een beetje fout is denken ze dat iedereen zo is
zien ze een meisje roken denken ze jah elke marokkaanse meisje rookt en blowt en drinkt en gaat met neggers uit
zo is jullie beeld over ons
maar nu ff mijn mening over jullie zhema mijn broeders
waarom fu cken jullie met alles wat een rokje draagt
waarom respecteren jullie ouders niet
waarom vinden jullie alle meiden hoeren
waarom waarom denken jullie dat de hele wereld slecht is alleen ikke niet
waarom is varkensvlees haram en roken niet
waarom moeten wij maagd blijven en jullie mogen alle ziektes van de wereld oplopen
waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom
en wat deed ik ik sprak alleen over jullie jullie jullie
kijk dat is al de grote fout van alles
niet iedereen is slecht niet iedereen draagt een hoofddoek
niet iedereen rookt niet iedereen ne ukt zich kapot niet iedereen bid 5 keer per dag
snapje me nou
wij praten altijd over jullie en zij en hun
ik had hier op deze forum ooit een verhaal verteld en dat ging precies over dit
samengevat
er was eens een gezin met alleen meisjes
6 meisjes en vijf gingen de hoe r uithangen en hebben hun moeder gek gemaakt en hun vader is gevlucht naar marokko
allemaal hebben ze de leven van hun ouders verwoest
behalve 1tje die droeg gewoon haar hoofddoekje
zij bidte 5 keer per dag terwijl de zussen de disco 5 keer bezoekte
zij was de ennige die allahs weg begreep
Lady_moi
18-04-2003, 15:07
dat is normaal
algerijnen zijn lelijk dat is bekend
die zijn ook knap hoor maar niet mijn type :ego: :lekkerpuh:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.