Bekijk originele versie : ik ga trouwen maar heb een probleem !
marocgirl18
18-04-2003, 14:19
hallo ik ben een meisje van 18 jaar, en ga over 3 maanden verloven met een jongen uit marokko.ik heb hem 2 jaar geleden ontmoet we waren eerst vrienden 1 jaar lang maar we zagen elkaar elke jaar maar op een gegeven moment werd ik verliefd op hem en hij ook op mij maar hij had me eerder verkeering gevraagd maar ik zij nee want dan zie ik hem een keer per jaar alleen in marokko daar kan ik niet tegen maar later wou ik toch met hem me ouders hadden me daar wel 5 keer betrapt met hem ik zij dat het een gewone vriend van me is verder niks ze gelloofde me niet ik kreeg daar echt problemen iedereen daar in de buurt ging daar over mij rodellen maar goed dus hij kwam op me hand vragen en ik zij natuurlijk ja ik wil hem gewoon maar er een probleem ik ben bang dat ik niet ga bloeden in de huwelijks nacht ik ben wel maagd maar niet elke meisje bloed dus stel je voor als ik niet bloed dan ben ik de *** wat gaan ze dan doen gaan ze mij dan dumpen of gaan ze controleren of ik nog maagd was ik ben daar echt bang voor want een vriendin van me heeft het ook meegemaakt ze heeft niet gebloed haar man heeft haar gedumpt dus ik ben daar ook bang voor wie kan me wat tips geven dat ik wel ga bloeden of wat ze dan gaan doen als ik niet bloed ..
marocgirl18
18-04-2003, 14:22
trouwen bedoel ik en wil weten hoe ze het gaan controleren sokran allemaal oja ik wil geen gezeik van mensen als je het een rare topic vind reageer dan aub niet xxxxxxxxxxxxxx
Hoi meid,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik jou veel te jong vind om het huwelijk in te stappen, maar als jij er voor 100% achterstaat, dan wens ik je heel veel geluk. Ten tweede is het zo dat als je maagd bent, een man dit voelt of je nou wel of niet bloedt. Als het zo'n heikneuter is, die alleen bloed wil zien, dan is het geen echte moslimman, want het is heel vaak zo dat een vrouw niet bloedt! Maar maak je geen zorgen joh, het komt allemaal goed! :)
groetjes!!
Meryam20
18-04-2003, 14:28
Ik denk niet dat daar zorgen om moet maken, wat je ook kan doen is dat je voor je gaat trouwen even langs een dokter in marokko gaat om hem vast te laten stellen dat je echt maagd bent!!! ( ik heb dit alleen maar gehoord) blijkbaar doe veel meisjes het daar om de zekerheid te hebben dat ze maagd als ze bijv. niet bloeden, en ook voor zwarte magie!!!!
loubna170
18-04-2003, 14:28
je kan het anders ook vastleggen op papier
dat je dan een soort van bewijs hebt maar je hoeft niet bang te zijn
ik bedoel je bent toch maagd ,nou daar gaat het dus om en als je niet gaat bloeden dan hebben zij peg gehad jij niet
jij hebt gewoon je missie volbracht
Lyrical_Tie
18-04-2003, 14:33
wel eens gehoord van INTERPUNCTIE :rolleyes: dit is gewoon een grote zin :rolleyes:
:D
chicamaroquia
18-04-2003, 14:33
Sorry meisje, ik weet dat je alleen maar serieuze reacties wilt, maar dat kan haast niet. Denk jij in een sprookjes wereld te leven? Het overgrote gedeelte van de vrouwen bloed niet en als je een tip wil om te bloeden: Neem het bloed van een kip of schaap( die in die periode toch masaal geslacht worden) en besprenkel je laken er mee, of prik in je vinger...
Ff serieus, laat ht over je heen komen en als je vantevoren al weet dat hij je gaat dumpen als je niet gaat bloeden dan trouw je toch niet met hem.
ps. nog ff een uitgaanstip voor jou en je hubbie, aangezien hij zo op bloed kickt, neem 'm gezellig mee naar het stiervechten, daar heb je bloed in overvloed...
:jammer:
Dat zulke mensen nog bestaan, je zou denken dat Mgharba vooruitgang boeken maar als ik zulke verhalen lees...
Sanna1978
18-04-2003, 14:35
Ik zla je uitleggen hoe het bij mij gegaan is. Toen ik ging trouwen was ik net als jij , de hele tijd liep ik met de gedachte stel ik bloed niet en stel dit en stel dat....???
Ik heb mijn trouwakte in marokko op laten stellen. In marokko is het tegenwoordig verplicht om je door een arts te laten onderzoeken. dit ivm de vele operaties die meiden ondergaan om hun maagdelijkheid te herstellen. Ik heb dus zo'n onderzoek gehad en ik kreeg toen 2 certificaten avn de arts. Een in het arabisch en een in het frans. Toen kon ik pas mijn trouwakte op laten stellen. Mijn man die moest een aids-test af laten nemen. Zonder die 2 certificaten mag er in marokko geen trouwakte worden opgesteld. Als iemand ontmaagd is dan zegt de arts dat meteen!!!!!
Dus mijn advies is, als jij weet dat je niets hebt gedaan dan moet je je geen zorgen maken. Ik was een grote brok zenuwen toen ik ging trouwen omdat iedereen allemaal verhaaltjes aan me vertelde over de pijn en het bloed etc. Mijn huwelijksnacht heeft dus 4 nachten en dagen geduurd, omdat ik gewoon zo'n brok zenuwen was geworden van angst. Uiteindelijk is alles goed gekomen hamdouliallah.
Dus trek je nergens wat van aan en geniet van je bruiloft!!!!!!!!!!!!!
chicamaroquia
18-04-2003, 14:38
Origineel gepost door Sanna1978
Ik zla je uitleggen hoe het bij mij gegaan is. Toen ik ging trouwen was ik net als jij , de hele tijd liep ik met de gedachte stel ik bloed niet en stel dit en stel dat....???
Ik heb mijn trouwakte in marokko op laten stellen. In marokko is het tegenwoordig verplicht om je door een arts te laten onderzoeken. dit ivm de vele operaties die meiden ondergaan om hun maagdelijkheid te herstellen. Ik heb dus zo'n onderzoek gehad en ik kreeg toen 2 certificaten avn de arts. Een in het arabisch en een in het frans. Toen kon ik pas mijn trouwakte op laten stellen. Mijn man die moest een aids-test af laten nemen. Zonder die 2 certificaten mag er in marokko geen trouwakte worden opgesteld. Als iemand ontmaagd is dan zegt de arts dat meteen!!!!!
Dus mijn advies is, als jij weet dat je niets hebt gedaan dan moet je je geen zorgen maken. Ik was een grote brok zenuwen toen ik ging trouwen omdat iedereen allemaal verhaaltjes aan me vertelde over de pijn en het bloed etc. Mijn huwelijksnacht heeft dus 4 nachten en dagen geduurd, omdat ik gewoon zo'n brok zenuwen was geworden van angst. Uiteindelijk is alles goed gekomen hamdouliallah.
Dus trek je nergens wat van aan en geniet van je bruiloft!!!!!!!!!!!!!
Aan een aids-test kun je niet meten of je man maagd het huwelijk is in gegaan...
En ja hoor, daar komt de dubbele moraal weer tevoorschijn.
Het gaat niemand iets aan met wie jij al dan niet hebt gefiezelefozeld en meneer de dokter heeft een zwijgplicht, dus hij mag die info niet doorgeven...
ihsane1981
18-04-2003, 14:38
tja, zoetje we hebben allemaal die angst een beetje.. Maar vertrouw op allah...; Alles zal goedkomen inchaelaah... Als je niet bloedt kan je man er toch achter komen of je al dan niet maagd bent... en als je het niet vertrouwd, wees dan slim en ga naar de dokter om vast te stellen dat je nog maagd bent, neem iemand mee zoals je moeder of tante die erbij kan zijn om het te bevestigen of iemandvan zijn familie... Ik weet dat het genant is.. Maar dan ben je zeker... en believe me.. iedereen heeft die schrik.. ik ook hoor!!!!!
Lady_moi
18-04-2003, 14:40
als hij echt van je houd dan dumpt die u nie als ge nie bloed zowel dan is hij u zelfs nie waard
chicamaroquia
18-04-2003, 14:42
El7amdoelilah heb ik die angst (schrik) niet, maar dat komt vast omdat ik met een INTELLIGENTE man ben verloofd en niet een man die met een tijdmachine vanuit 700 voor Christus in 2003 is beland...
Origineel gepost door chica*******a
El7amdoelilah heb ik die angst (schrik) niet, maar dat komt vast omdat ik met een INTELLIGENTE man ben verloofd en niet een man die met een tijdmachine vanuit 700 voor Christus in 2003 is beland...
Ik ben blij om te horen hoe zelfverzekerd jij bent van je zaak (en verloofde) maar er lopen nou eenmaal meisjes rond met angst voor het huwelijk(nacht).
Die jongedame stelt ons een serieuze vraag en verwacht van ons een serieuze advies/raad. Het is niet grappig om onder het mom van een geintje haar belachelijk te maken alleen omdat zij dit probleem heeft en jij niet.
Ze zit er echt mee..Ik kan alleen maar 1 ding zeggen en dat is dat alles wat zal gebeuren el mekteb is en je daarbij gewoon moet neerleggen.
Meid als je bloed dan is dat goed zo niet moet je je ook niet druk maken want zoals je al eerder is verteld komt dat niet altijd voor. Ik wens je veel sterkte. allah 3ahen!
Groetjes Noena
ihsane1981
18-04-2003, 15:58
Origineel gepost door chica*******a
:rolleyes: niemand hier is verloofd met een man vanuit700 voor christus. het gaat hier over jou, maar over marocgirl....
Shbekkia
18-04-2003, 16:06
Meid...zoals hier al eerder is vermeldt...dat als je met iemand trouwt en die wacht tot hij een spatje bloed zit...zit het al niet meer goed..
Gair inshaállah...ik wens je het beste....
Ook heb ik hier een opmerking gezien dat er werd gezegd "je bent te jong om nu te trouwen"...wat is te jong? en wat is te oud? ....
Allah (swt) heeft ons gezegd vroeg te trouwen, en als zij daar klaar voor is...gair inshaállah....MOge allah ons op het juiste pad leiden...
Ma3a Salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.