Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Van Den Adel Amstelveen..!

lhmama
19-11-2005, 20:12

Dag dames, Klein vraagje, heeft een van jullie ooit een bruiloft meegemaakt in van den Adel in Amstelveen? Of zelf een bruiloft gegeven ? Zo ja, IS het groot?, Is het 'praktisch' voor een marokkaanse bruiloft? Kan je de mannen en vrouwen scheiden? en wat was jullie eerste indruk toen jullie binnekwamen ?? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen Groetjes Lhmama:)

Milatju
19-11-2005, 22:34
meis dit is de site ik vind het een mooiie pracht zaal en echt goeie keuze veel suc6 kusje jamila http://www.vandenadel.com/

viP_schaapje
22-11-2005, 20:55
Helemaal niemand ?

Milatju
22-11-2005, 20:58
ik heb er wel 10 bruiloften in gehad van familie vriendinnen enzo

rifia117
22-11-2005, 21:47

Weet iemand mischien hoeveel die zaal te huur is???

viP_schaapje
23-11-2005, 21:09
owja en hoe ziet het eruit dan ? milatju,

Thuggylife
23-11-2005, 22:22
De zaal betaal je per persoon. Het hang af van het menu dat je neemt. Het goedkoopste menu is 37.50 Het is een mooie zaal, maar niet echt groot. Het is bordeauxrood van kleur. Best donker (romantisch)... X me...

zekzek
23-11-2005, 22:32
Dag dames, Klein vraagje, heeft een van jullie ooit een bruiloft meegemaakt in van den Adel in Amstelveen? Of zelf een bruiloft gegeven ? Zo ja, IS het groot?, Is het 'praktisch' voor een marokkaanse bruiloft? Kan je de mannen en vrouwen scheiden? en wat was jullie eerste indruk toen jullie binnekwamen ?? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen Groetjes Lhmama:) Hey meid, Ik denk dat ik wel een aantal vragen van jou kan beantwoorden aangezien ik in mei nog een bruidloft daar heb meegemaakt. Hoe groot het is weet ik niet precies omdat de zaal was gescheiden met een wand toen ik daar was. De ene ruimte is dan voor de mannen en de ander voor de vrouwen. Het wordt dan een langwerpige zaal met midden in het bruidspaar maar dat ligt natuurlijk aan hoe je het zelf indeelt. Het is een zaal met bordeau rode kleuren zoals hierboven iemand al heeft gezegd. Het is echt een prachtige zaal alleen vind ik het plafon een beetje te laag. Mijn voorkeur gaat daarom altijd naar de Tulip in Zaandam!! Maar dat verschilt echt per smaak, de een vind van den Adel heel mooi, chique en romantische en ik vind Tulip mooi, vrolijk, licht en lekker hoog. En daar kan je de mannen boven laten zitten en dat stuk kan je dan afschremen met speciale schermen die daar voor bestemd zijn. Meid heel veel succes met het zoeken van een zaal en allah ie kemel 3liek belgheir Insha Allah!!!

amsterdamoost
24-11-2005, 10:20
he meid, ik vind de adel ook wel een mooie zaal alleen wat ik minder vind is de lage plafond. anders moet je gewoon een afspraak maken om te gaan kijken en informatie over alles krijgen dan weet je tenmisste hoeveel het je misschien zou kosten daar. mohiem veel succes verder groetjes

Milatju
24-11-2005, 10:23
het ziet er mooi uit met oud roze en hele mooie ronde tafels en een bar bij de ingang en een mooie gang wc en verkleed ruimte is vlakbij als je nodig moet kortom een heeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeee moooie zaal ma3salama jamila

7alawa
24-11-2005, 11:17
Ik heb daar zelf mijn bruidloft gegeven in April :goedzo:

mirjam777
24-11-2005, 11:33
Foto van de zaal: http://www.partycentrum.nl/images/centra/vdadel.jpg