Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofdhuid & Haar!!! Help

Pagina's : [1] 2

Mooiemeid26
19-11-2005, 12:34

Dag Allemaal, Ik heb een vraag aan jullie en hoop dat jullie me kunnen helpen.. Ik heb de laatste tijd last van een droge/vette hoofdhuid, waardoor ik schilfertjes krijg. :( Dus geen Roos, maar het lijkt er wel op.. Het zijn kleine ophopingen die je los kan peuteren op je hoofd.. :maf: Wie van jullie herkent dit? Of wie heeft tips om dit te verhelpen? Wat kan je er tegen doen?? Jullie zouden mij er onwijs meehelpen.. Alvast Bedankt allemaal, Kus Schoonheid!!:kus:

Mooiemeid26
19-11-2005, 12:52
Nog niemand die tips heeft???????????? UP

Mooiemeid26
19-11-2005, 14:47
Niemand!!!!!!!!:( Nog geen reactie niets!!:rolleyes: Mensen kom op!! Help me..

MOcROzINA
19-11-2005, 14:56
Ik heb dat ook ik heb gewoon head & shoulder gehaald kijken of die helpt Ik heb ook schilfers en beetje roos !

Mooiemeid26
19-11-2005, 15:00

Ja ik dacht meer aan een masker voor je haar.. Ik heb gehoord dat head & shoulders erg agressief is, dus dat durf ik niet aan..

Fatimaa_T
19-11-2005, 19:35
Ik heb daar ook last van de laatste tijd en zou ook wel willen weten wat ik daar aan kan doen. Alvast bedankt!

chebbajosra
19-11-2005, 19:40
hoi meid, Ik was naar de dokter gegaan hiervoor en ik heb hiervoor een shampoo gekregen. Een heel klein flesje het is rood van kleur binnen no time was het over. dus als het erg is ga dan snel naar de dokter..... Groetjes en succes.

Samira riflady
19-11-2005, 19:53
hoi meid, Ik was naar de dokter gegaan hiervoor en ik heb hiervoor een shampoo gekregen. Een heel klein flesje het is rood van kleur binnen no time was het over. dus als het erg is ga dan snel naar de dokter..... Groetjes en succes. Ja die shampoo hadden wij ook.. Hebben nog steeds zit ergens achter in de kast.. Zon geel verpakking hé.. Maar bij mijn zusje werkt dat voor geen meter.. hoe vaak ze het ook geprobeerd heeft.. Maar head en shoulders helpt echt goed.. Maar het beste is die groene fles.. (hoe heet die ook alweer..) met die citroen erop.. van swarkopf.. en dan anti roos.. Die werkt geleikk.. sunhan'Allah geleik was het weg.. Die moet je echt gebruiken.. En voor je hoofdhuid .. (ik had het ook) gebruik savonds uienzalf.. (je weet die standaard gele pot) En gebruik overdag nivea dat standaard blauwe potje.. Werkt echt goed.. Probeer maar voor je het trouwens op doet je gezicht goed wassen met scrubgel.. en de velletjes weg vegen met je handoek.. (want het verveld en het gaat wel weg) En dan die blauwe creame op doen.. over een half weekje .. weekje is het weg.. Geloof me.. :goedzo: Veel succes meid.. gaat wel over inscha'Allah.. ma3asalaam

Mooiemeid26
19-11-2005, 23:20
Hai dames, Bedankt voor jullie reactie. Ik ga het een en ander uitproberen. Heeft iemand anders nog tips!! Maskertjes die misschien goed zijn voor de hoofdhuid die je zelf kan maken?? xx

alhob_3adab
20-11-2005, 17:54
Vichy Dercos shampoo voor schilfers bij de apotheek, kost 9 euro, maar dan heb je ook wat voila, kheb em wel vo 10 euro gekocht :maf:

Bent-casa
20-11-2005, 21:52
hahah ik voor 9

Linaa
20-11-2005, 22:25
Ga voor alle zekerheid naar je huisarts want het kan ook een schimmelinfectie zijn..

Linaa
20-11-2005, 22:26
dan krijg je daar tabletjes voro die je moet slikken..

Yousra_1
21-11-2005, 16:53
Meiden ik heb de oplossing voor jullie Ga naar de apotheek en vraag om de SELSUN shampoo ..Het is effetcief tegen hoofdhuid-schilfers en bespaart je een bezoek naar de huisarts. echt succes verzekerd!

dikke_schaap
22-11-2005, 14:28

Hoe duur is het die SELSUN??

Pagina's : [1] 2