Bekijk originele versie : Op Welke Leeftijd
yoooooooo mensen,
Op welke leeftijd zouden jullie in het huwelijk willen stappen want tegenwoordig hoor je dat mensen al op 17 jarige leeftijd willen trouwen :eek:
Graag reactie van zo wel dames als heren
laterzzzzzzz CRACKIE :zwaai:
Voor m'n 25ste.
Insha'allah.
wat wil je dan zo al bereikt hebben in je leven voor dat je gaat trouwen daar mee bedoel ik je school afgemaakt of werk hebben dat soort dingen
Bario_Woman
18-04-2003, 12:17
Als de tijd rijp is.....
Je kunt niet zeggen op welke leeftijd je kunt gaan trouwen....ik vind dat pure onzin....wie houd je voor de gek? :confused:
Moekteb zal ik maar zeggen..... ;)
GrandCherokee :zwaai:
hoezo pure onzin ik weet dat het mektoub is maar je hebt toch wel een bepaalde leeftijd in gedachten waar bij je zegt van dan wil ik wel getrouw zijn
insallah wordt het een gelukkig huwelijk jahliah
NAJLAGIRL
18-04-2003, 12:27
ik wil op me 19 de trouwen inshallah ik heb ook een vriend al 3 jaar
-xxx-
najla aissati
Bario_Woman
18-04-2003, 12:28
Origineel gepost door CRACKIE
hoezo pure onzin ik weet dat het mektoub is maar je hebt toch wel een bepaalde leeftijd in gedachten waar bij je zegt van dan wil ik wel getrouw zijn
ok....maar ik heb geen bepaald leeftijd in mn hoofd.
Ik denk nu aan carriere...een huisje..en een kleine vermogen.
Ik hoef niet perse voor mijn 25ste getrouwd te zijn. Ik ben nu ook gelukkig met mn partner.
Hij weet dat ik eerst mijn doelen wil nastreven voordat we het huwelijksbootje instappen.
Maar zoals ik al zei...heb ik geen voorkeur wat betreft leeftijd waarop ik getrouwd wil zijn.
GrandCherokee :zwaai:
oke dan begrijpen we elkaar tenminste grandcherokee
Bario_Woman
18-04-2003, 12:31
oke dan begrijpen we elkaar tenminste grandcherokee
Ok dan :D
najla je wilt op je 16 trouwen hoe oud ben je nu dan als ik mag vragen en je kent je vriend al 3 jaar dan was je er wel vroeg bij he hahahahahaahahahahahahaahah niet boos worden hé
oeppssss foutje geen 16 maar 19 soory
Saraatje
18-04-2003, 12:41
oeppssss foutje geen 16 maar 19 soory
ze was dus 16 toen ze iets met hem kreeg... Naar mijn mening nog steeds veeeeeeeeeeeeel te jong!! Maar ja wie ben ik..
Ik ben getrouwd op mij 23ste , ben nu net 8 maanden gelukkig getrouwd
ze zegt dat ze op haar 19 wil trouwen dus dat betekent dat ze nog geen 19 is of heb ik het mis dus zal hem wel hebben leren kenne toen ze 14 of 15 was :D
en trouwens 23 jaar vindt ik de perfecte leeftijd om te trouwen
Saraatje
18-04-2003, 12:58
ze zegt dat ze op haar 19 wil trouwen dus dat betekent dat ze nog geen 19 is of heb ik het mis dus zal hem wel hebben leren kenne toen ze 14 of 15 was :D
en trouwens 23 jaar vindt ik de perfecte leeftijd om te trouwen
Nog jonger, damn toen ik van die leeftijd was, dacht ik daar nog geen eens aan... 23 jaar is best wel een mooie leeftijd. Het is een grote stap die je op dat moment neemt, daar moet je dus echt wel klaar voor zijn. Meiden die op hun 16de al gaan trouwen, tja ik weet het niet maar heb daar mijn twijfels bij...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.