Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet je wat ik zo jammer vind???

Abdel0095
18-04-2003, 11:28

Als je een date hebt met een leuk meisje, maar dat ze dan onder de make-up zit. Wallah ik begrijp niet waarom meiden zichzelf zo beschilderen. Ik houd dus echt niet van een geplamuurde huid en kilo's spul rond de ogen. Maar ik denk dat bijna alle mannen, vrouwen liever natural hebben, dan een pipo de clown-make-up. Wat ik eigenlijk wel zou willen weten, is of jullie meiden je zo onzeker voelen zonder make-up? beslama!

Lady_moi
18-04-2003, 11:43
sommigen zijn er gewoon verslaafd aan anderen dan weer nie

anisa
18-04-2003, 12:17
waar ik alleen verslaafd aan ben is mascara

Bario_Woman
18-04-2003, 12:18
Ik ben 100% puur natuur. Ik haat make-up en mn tere huid kan er niet tegen :gniffel: Maar er zijn inderdaad meiden die zich als een plamuur beschilderen. Misschien omdat zij zich 'naakt' voelen zonder? Ik weet het niet...... GrandCherokee :zwaai:

Saraatje
18-04-2003, 12:32

Ik denk dat het verschillend is per persoon, je kunt het een beetje vergelijken met dikke mensen die altijd wijde kleren dragen... Met make-up denken sommige meiden dingen te verdoezelen zoals bijv acne...

Just_a_Lady
18-04-2003, 12:47
Ik denk dat die plamuurlagen is om iets te verdoezelen, of dat ze zich niet ''naakt''voelen, maar vooral aan de onzekerheid van een meisje ligt Misschien dat zij zich daardoor wat zelfverzekerder voelt

Sahra22
18-04-2003, 13:01
Ik houd het ook eigenlijk naturel, behalve mijn ogen, daar gaat wel een laagje mascara over heen. Maar eerlijk gezegd lijkt het ook niet echt fijn om foundation, poeder, oogschaduw, eyeliner, etc, etc, op te hebben. Dat verstikt de huid, lijkt mij, maar ieder zijn smaak uiteraard. groetjes! :zwaai:

cheima
18-04-2003, 13:08
Hey Doenya girlie :D :D alles goed :D

fatima86
18-04-2003, 13:12
Mijn zus gaat nooit de deur uit, zonder Make-up...Ik smeer Nivea op mijn huid en pleite ben ik...Ik denk dat het ook te maken heeft met zelfvertrouwen. Want als je zonder make-up de deur uit gaat, al is het alleen maar mascara, dat je jezelf dan lelijk vindt en dat je je niet op je gemak voelt. Je hebt dan de illusie dat iedereen je aangaapt, maar als je IETS op je gezicht smeert dat dat gevoel dan weg is... Liefs, fatima

DieselGirly
18-04-2003, 14:45
heel licht oogschaduw.....mascara en lipgloss...als ik er zin in heb...

NoreJihan
18-04-2003, 14:54
Je moet weten hoe je make up aanbrengt Het moet zo natuurlijke mogelijk eruitzien en niet van die dikke lagen goedkope foundation en van die mascare (bobbeltjes op je wimpers) enz Je moet goeide foundation uitkiezen diebij je gezichtskleur past en geen verschil zit in kleuren en ook bij mascara en oogpotlood Ik draaaaaaaag ook heel soms make up maar doe het goed En het heeft niks met onzekerheid te maken Soms heb je van die buien dat je denkt en vandaag doe ik wat op of varieren Sommige zien er mooier uit niks mis meeeeeeee Als je het dagelijks opdoet dan raak je eraan verslaafd Je moet het zelden gedragen zodat je er ook zonder kunt :zwaai:

bint_duh_bledie
18-04-2003, 15:27
Origineel gepost door fatima86 Mijn zus gaat nooit de deur uit, zonder Make-up...Ik smeer Nivea op mijn huid en pleite ben ik...Ik denk dat het ook te maken heeft met zelfvertrouwen. Want als je zonder make-up de deur uit gaat, al is het alleen maar mascara, dat je jezelf dan lelijk vindt en dat je je niet op je gemak voelt. Je hebt dan de illusie dat iedereen je aangaapt, maar als je IETS op je gezicht smeert dat dat gevoel dan weg is... Liefs, fatima :hoera: :hoera: :hoera: vooral die laatste zin was goed mooie gezegt meid ikke zelf geen make up weleens op bruidloften maar creme dat doe ik wel dagelijks

plasatoro18
19-04-2003, 22:20
hahahahhahahah leuk geschreven abdel0095 ik heb me kapot gelachen weet je waarom ze dat doen omdat ze lelijk zijn ze maken zich zelf mooi zehma met mecup oe hoema mseken ................... denk ik ik gebruik wel macup maar niet altijd alleen als ik uit ga of op vesite maar heel klein beetje maar sommige meisjes houden der van en zijn verslaafd beslamma