Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bouchra's hairstyling

Pagina's : [1] 2

riedobrie
18-11-2005, 18:39

begrijpt je kapper jou niet meer. waag het om bij bouchra;s hairstyling naar binnen te stappen . buiten de gezelligheid en de sfeer bij bouchra is er ook deskundige advies . wij zijn gespesialiseerd in kroes haar bruidjeskapsels en uiteraad maceup. voor de mensen die een druk leven of een druke baan hebben bieden wij ook profesionele hoofdhuid massage . het is voor dames en heren . kids op woensdag . bouchra;s hairstyling. st jacobsstraat 209. 3511bp utrecht (cetrum) 030-2381916

snoepkontje
18-11-2005, 19:19
ja bedankt!

Miss_kippetje
18-11-2005, 19:34
kent iemand dr ook eentje in dne haag>

Hairstyliste1
20-11-2005, 19:48
Hi miss kip, Je mag me mailen mocrowoman1@hotmail.com Xx Ghizlane

tempted_2_touch
20-11-2005, 21:14

nou ik wel weten waarom zij zo goed is... wel met goede argumenten he ;) :D

nawal_zina
17-07-2008, 18:30
begrijpt je kapper jou niet meer. waag het om bij bouchra;s hairstyling naar binnen te stappen . buiten de gezelligheid en de sfeer bij bouchra is er ook deskundige advies . wij zijn gespesialiseerd in kroes haar bruidjeskapsels en uiteraad maceup. voor de mensen die een druk leven of een druke baan hebben bieden wij ook profesionele hoofdhuid massage . het is voor dames en heren . kids op woensdag . bouchra;s hairstyling. st jacobsstraat 209. 3511bp utrecht (cetrum) 030-2381916 Komen daar ook meiden/vrouwen met hoofdoek of niet ???

MiSsUtReGt4LiFE
17-07-2008, 20:17
[begrijpt je kapper jou niet meer. waag het om bij bouchra;s hairstyling naar binnen te stappen . buiten de gezelligheid en de sfeer bij bouchra is er ook deskundige advies . wij zijn gespesialiseerd in kroes haar bruidjeskapsels en uiteraad maceup. voor de mensen die een druk leven of een druke baan hebben bieden wij ook profesionele hoofdhuid massage . het is voor dames en heren . kids op woensdag . bouchra;s hairstyling. st jacobsstraat 209. 3511bp utrecht (cetrum) 030-2381916 Jullie begrijpen zelf ook niemand! Jullie hebben het haar verpest van mijn vriendin!! Een paar dagen voor haar bruiloft nog wel terwijl miss Bouchra dondersgoed wist dat het voor haar trouw was!! Ze gaf haar de verkeerde haarkleur, een kleur waar mijn vriendin niet tevreden over was en er kon niets aan gedaan worden, want het was al ontkleurd en geverft. Nog een keer verfen zou het einde zijn. En wat zei bouchra; sorry hier kan niks aan gedaan worden, hier heb je een paar adresjes van groothandels waar je neppe haarstukken kan krijgen. (en dat voor een vage kleur waar geeneen groothandel een een bijpassend haarstuk voor had). En ik dan! Ik heb een tijd geleden mijn haar gefohnd bij jullie. Want ik hoorde goede verhalen over Bouchra's kapsalon. Nou wat je fohnen noemt. Een turkse meid met kort haar had mij geholpen. Toen ik thuis was, was het alweer opgezet en ik voelde nog een beetje nat haar bij mijn hoofdhuid. Ik adviseerde mijn vriendin nog om voor haar trouw niet bij jullie te zijn. EEN DIKKE VETTE MIN VOOR JULLIE! Geef mij maar kapsalon Nidal in Kanaleneiland. Nidal is echt een TOPPER!!! En die begrijpt de klant pas!

jongen18
17-07-2008, 20:36
Klanten zijn vaak erg moeilijk! ze willen altijd hetgene wat niet kan met het haar! zodra je ze het meest/dichtbijzijnde kapsel of kleur wilt geven zijn ze nooit tevreden! klanten willen niet begrijpen dat sommige dingen gewoon niet kan! Van zwart naar blond kan je niet in één dag super mooie blond worden! daar gaat maanden overheen! Dus de bovenstaande reactie vind ik nog al makkelijk gezegd!

MiSsUtReGt4LiFE
17-07-2008, 20:42
Klanten zijn vaak erg moeilijk! ze willen altijd hetgene wat niet kan met het haar! zodra je ze het meest/dichtbijzijnde kapsel of kleur wilt geven zijn ze nooit tevreden! klanten willen niet begrijpen dat sommige dingen gewoon niet kan! Van zwart naar blond kan je niet in één dag super mooie blond worden! daar gaat maanden overheen! Dus de bovenstaande reactie vind ik nog al makkelijk gezegd! Uhm.. wie zegt dat zij zwart haar had??? Het had al een blonde kleur van zichzelf, maar omdat ze het in eerste instantie had verpest, moest ze het ontkleuren, anders zou het alleen maar nog viezer worden. Bouchra heeft het haar van mijn vriendin behandeld voor haar bruiloft, uiteindelijk heeft ze er een zooitje van gemaakt en haar weg gestuurd. Geeneen kapper durfde haar haren nog te behandelen. Uiteindelijk durfde één kapper het aan om haar plukje voor plukje te behandelen met een coupe soleil. Zodat die rotkleur minder op zou vallen. Ik weet heus wel wanneer ik wel en wanneer ik niet zo'n reactie kan plaatsen!

jongen18
17-07-2008, 21:06
Uhm.. wie zegt dat zij zwart haar had??? Het had al een blonde kleur van zichzelf, maar omdat ze het in eerste instantie had verpest, moest ze het ontkleuren, anders zou het alleen maar nog viezer worden. Bouchra heeft het haar van mijn vriendin behandeld voor haar bruiloft, uiteindelijk heeft ze er een zooitje van gemaakt en haar weg gestuurd. Geeneen kapper durfde haar haren nog te behandelen. Uiteindelijk durfde één kapper het aan om haar plukje voor plukje te behandelen met een coupe soleil. Zodat die rotkleur minder op zou vallen. Ik weet heus wel wanneer ik wel en wanneer ik niet zo'n reactie kan plaatsen! Ik gaf een voorbeeld!;)

masnoena
17-07-2008, 21:18
[QUOTE=riedobrie;13935391]begrijpt je kapper jou niet meer. waag het om bij bouchra;s hairstyling naar binnen te stappen . buiten de gezelligheid en de sfeer bij bouchra is er ook deskundige advies . wij zijn gespesialiseerd in kroes haar bruidjeskapsels en uiteraad maceup. voor de mensen die een druk leven of een druke baan hebben bieden wij ook profesionele hoofdhuid massage . het is voor dames en heren . kids op woensdag . bouchra;s hairstyling. st jacobsstraat 209. 3511bp utrecht (cetrum) 030-2381916[/QUOT Ze is matig alleen goed tegen vaste klanten...

masnoena
17-07-2008, 21:20
Jullie begrijpen zelf ook niemand! Jullie hebben het haar verpest van mijn vriendin!! Een paar dagen voor haar bruiloft nog wel terwijl miss Bouchra dondersgoed wist dat het voor haar trouw was!! Ze gaf haar de verkeerde haarkleur, een kleur waar mijn vriendin niet tevreden over was en er kon niets aan gedaan worden, want het was al ontkleurd en geverft. Nog een keer verfen zou het einde zijn. En wat zei bouchra; sorry hier kan niks aan gedaan worden, hier heb je een paar adresjes van groothandels waar je neppe haarstukken kan krijgen. (en dat voor een vage kleur waar geeneen groothandel een een bijpassend haarstuk voor had). En ik dan! Ik heb een tijd geleden mijn haar gefohnd bij jullie. Want ik hoorde goede verhalen over Bouchra's kapsalon. Nou wat je fohnen noemt. Een turkse meid met kort haar had mij geholpen. Toen ik thuis was, was het alweer opgezet en ik voelde nog een beetje nat haar bij mijn hoofdhuid. Ik adviseerde mijn vriendin nog om voor haar trouw niet bij jullie te zijn. EEN DIKKE VETTE MIN VOOR JULLIE! Geef mij maar kapsalon Nidal in Kanaleneiland. Nidal is echt een TOPPER!!! En die begrijpt de klant pas! Ze is alleen goed voor dr vaste vaste klanten, die kantoor wijven die hun haren elke week fohnen omdat ze anders als kroepkoppen over straat moeten. Krullen bollen zijn lastig etc. voor dr. trouwens als ze echt goed is waarop deze topic, haal m weg beter voor dr!

nawal_zina
17-07-2008, 22:56
Jullie begrijpen zelf ook niemand! Jullie hebben het haar verpest van mijn vriendin!! Een paar dagen voor haar bruiloft nog wel terwijl miss Bouchra dondersgoed wist dat het voor haar trouw was!! Ze gaf haar de verkeerde haarkleur, een kleur waar mijn vriendin niet tevreden over was en er kon niets aan gedaan worden, want het was al ontkleurd en geverft. Nog een keer verfen zou het einde zijn. En wat zei bouchra; sorry hier kan niks aan gedaan worden, hier heb je een paar adresjes van groothandels waar je neppe haarstukken kan krijgen. (en dat voor een vage kleur waar geeneen groothandel een een bijpassend haarstuk voor had). En ik dan! Ik heb een tijd geleden mijn haar gefohnd bij jullie. Want ik hoorde goede verhalen over Bouchra's kapsalon. Nou wat je fohnen noemt. Een turkse meid met kort haar had mij geholpen. Toen ik thuis was, was het alweer opgezet en ik voelde nog een beetje nat haar bij mijn hoofdhuid. Ik adviseerde mijn vriendin nog om voor haar trouw niet bij jullie te zijn. EEN DIKKE VETTE MIN VOOR JULLIE! Geef mij maar kapsalon Nidal in Kanaleneiland. Nidal is echt een TOPPER!!! En die begrijpt de klant pas! Hey is kapsalon Nidal echt een goede kapster???

MiSsUtReGt4LiFE
17-07-2008, 23:24
Hey is kapsalon Nidal echt een goede kapster??? Ja walah echt een topper! Ze nemen echt alle tijd voor je en behandelen je echt zolang nodig is. Ik ben daar in ieder geval vaste klant, en al mn vriendinnen ook. Het is ook alleen voor vrouwen, dus je zal er ook geen man tegenkomen. Je voelt je lekker op je gemak dus.. Echt een aanrader, je kunt het altijd proberen. Heb je een afspraak gemaakt, dan wordt je ook gauw geholpen. Bij bouchra had ik toen ook een afspraak, nou ik zat nog letterlijk anderhalf uur te wachten walah!

MiSsUtReGt4LiFE
17-07-2008, 23:26

Ze is alleen goed voor dr vaste vaste klanten, die kantoor wijven die hun haren elke week fohnen omdat ze anders als kroepkoppen over straat moeten. Krullen bollen zijn lastig etc. voor dr. trouwens als ze echt goed is waarop deze topic, haal m weg beter voor dr! Inderdaad, als ze je niet kent doet ze je niet eens, dan laat ze één van haar slaafjes het doen.

Pagina's : [1] 2