Bekijk originele versie : Wilders geschokt door vrijspraak Samir A.
Rachid_Breda
18-11-2005, 15:41
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders (Groep Wilders) is „zeer geschokt” dat terreurverdachte Samir A. ook in hoger beroep is vrijgesproken. Voor hem is dat opnieuw een bewijs dat de rechterlijke macht in Nederland incompetent is.
Het is de rechtspraak „onwaardig” dat A. tot tweemaal kan worden vrijgesproken, terwijl er bij hem onder meer plattegronden en radicale geschriften zijn gevonden, stelde Wilders in een eerste reactie. „Terrorisme loont blijkbaar nog steeds in Nederland.”
Wilders pleitte recent voor een noodwet om terreurverdachten buiten het strafrecht om langer vast te kunnen houden. Dat zou volgens hem kunnen via administratieve detentie
http://www.telegraaf.nl/binnenland (http://www.telegraaf.nl/binnenland/article28887561.ece?rss)
Ach, gelukkig hebben we die witkop niet als rechter hier, hij mist een heleboel hersenen.
Als Wilders de gerechtelijke macht niet erkent heeft hij geen recht van wijzen naar iemand die dat ook niet doet.
Rachid_Breda
18-11-2005, 16:36
Het is weer ttypisch Wilders....ik moet er tegenwoordig gewoon om lachen....die gozer is echt zo voorspelbaar als de tering.
Ik neem hem pas serieus als hij wat aan zijn haar gaat doen.
faatje_berber
18-11-2005, 16:45
lekker boeien dat hij zeer geschokt is , het gaat er mij alleen om, dat onze samir vrij is gesproken.
abdell180
18-11-2005, 16:50
nee he niet weer he! altijd weer die mozart. maar waar was mozart toen die politieke activist Louis Seveke dood geschoten werd of wist ie al dat de dader zeker geen moslim of een buitenlander is.:moe:
Gelukkig blijft hij nog tijdje vast voor het plegen van overvallen.
faatje_berber
18-11-2005, 16:54
Gelukkig blijft hij nog tijdje vast voor het plegen van overvallen.
gelukkig wat gelukkig?
nou en hij is tog vrij gesproken :lekkerpuh
Ik neem hem pas serieus als hij wat aan zijn haar gaat doen.
:haha:
faatje_berber
18-11-2005, 17:19
kom zullen we het vieren?
joejoejoejoejoejoejoejoejoejoejoejjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjj
BigBillSucks
18-11-2005, 17:22
lekker boeien dat hij zeer geschokt is , het gaat er mij alleen om, dat onze samir vrij is gesproken.
"Onze samir" dus jij plaatst jezelf en de jouwen op een lijn met dit gestoorde stuk braaksel ?
faatje_berber
18-11-2005, 17:29
"Onze samir" dus jij plaatst jezelf en de jouwen op een lijn met dit gestoorde stuk braaksel ?
uhhu had je der wat op tegen dan?
:ego:
Ik ben nog meest geschrokken van die dode mus :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.