Bekijk originele versie : Afghaan wil wereldrecord "kinderen" verbreken
ClaudioLopez
18-04-2003, 00:19
De Afghaan Haji Wakeel (50) kan er maar geen genoeg van krijgen. Hij heeft al 50 kinderen maar wil er nog 50 om het wereldrecord te verbreken. De man heeft maar liefst vier vrouwen om het 'klusje' te klaren. De hele familie woont in een vijf-kamer- appartement zonder bedden. Zijn oudste zoon is zeventien jaar. De man geeft overigens schoorvoetend toe dat hij niet alle namen van zijn kinderen kan onthouden...
weyemaaaaaaaa!!!!! :eek: ziek....wanneer rust ie uit???:hihi:
HalfBlood
18-04-2003, 00:20
dies oud :D..
ClaudioLopez
18-04-2003, 00:22
Origineel gepost door Half Blood
dies oud :D..
sorry... ik wou het even alsnog melden nu ik toch in de intellectual-mood ben
:hihi:
HalfBlood
18-04-2003, 00:24
Origineel gepost door ClaudioLopez
sorry... ik wou het even alsnog melden nu ik toch in de intellectual-mood ben
:hihi:
lelijk hoor .. :hihi:..
SweetRose
18-04-2003, 00:31
Yemaaa inoeee meen je dat???? :eek:
hahahah die geloof ik ni :p
Shining_Star
18-04-2003, 11:11
:eek: dammn hij heeft er zekers wel zin in :D
samiratjee
18-04-2003, 11:52
Origineel gepost door AbdelHakim
Ik kan hier totaal niet om lachen. Zijn gezin woont in een vijfkamerappartement, met vijftig kinderen, vier vrouwen en hijzelf. Kinderen baar je niet om een wereldrecord te verbeteren. Zijn kinderen moeten, naar mijns insziens, onmiddelijk weg worden gehaald bij die vent omdat hij geestelijk niet in orde is. 'Een wereldrecord' verbeteren als motief is een gestoord motief. Allah heeft ons geen kinderen gegeven om een 'record' te verbeteren. Hij legt ons, samen met de kinderen, een verantwoordelijkheid op. De kinderen moeten genoeg voedsel, kleding, onderdak en liefde hebben. Ze hebben niet eens een eigen bed! En hoe kun je liefde aan je kinderen geven als je hun namen niet eens meer weet?
Zijn huis is een vijfkamerappartement, dus rijk zal hij niet zijn. Het is onverantwoord om zoveel kinderen te nemen als je niet voor ze kunt zorgen. Blijkbaar denkt deze man niet verder dan zijn pik lang is!
:hihi: :hihi: :D
chicamaroquia
18-04-2003, 12:54
Het kan ook nog altijd zijn dat het een 'broodje-aap' verhaal is. De Afghanen hebben het veel te druk met andere dingen dan een wereldrecord verbeteren, het kan inderdaad zo zijn dat hij vier vrouwen heeft en 50 kinderen (geen anticonceptie in het land...) maar dar hij een wereldrecord wil verbeteren lijkt me heel sterk. Neem dit verhaal met een korreltje zout...
ClaudioLopez
18-04-2003, 19:07
Origineel gepost door chica*******a
Het kan ook nog altijd zijn dat het een 'broodje-aap' verhaal is. De Afghanen hebben het veel te druk met andere dingen dan een wereldrecord verbeteren, het kan inderdaad zo zijn dat hij vier vrouwen heeft en 50 kinderen (geen anticonceptie in het land...) maar dar hij een wereldrecord wil verbeteren lijkt me heel sterk. Neem dit verhaal met een korreltje zout...
nee dit is een serieus verhaal, stond in de krant :kwaad:
echt erg, afghanen zijn al niet zo rijk , stel je voor moet je 50 kinderen eten geven, kan gewoon niet....:jammer:
De aandacht heeft meneertje in ieder geval te pakken...
SweetRose
29-06-2003, 16:36
Yassina die topics zijn oud en versleten :rolleyes:
Tijd voor nieuwe meid ;)
een familielid van mij heeft 52 kinderen :maf: maar een huis met 65 slaapkamers :maf: gewoon in marokko :jammer:
SweetRose
29-06-2003, 16:53
wahhhhhh benny da meen je ni? :eek:
Tbarkallah :D
Origineel gepost door zin 'n midar
wahhhhhh benny da meen je ni? :eek:
Tbarkallah :D
Wallah is waar erg he :D 1 van z`n zonen is m`n opa :D
SweetRose
29-06-2003, 17:00
Ewaa echt waar Tbarallah!!
leuk dan hé :melig:
Heb je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grootnonkels en groottantes :maf:
Als je dan voor hen inkopen moet doen:melig::maf2::p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.