Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is een mooie, lichte haarkleur?????

Pagina's : [1] 2

lady_syl
18-11-2005, 15:20

hallo, Ik wil misschien mijn haar toch lichter gaan verven. heb van mezelf donkerbruik haar (heel donkerbruin!) en heb toch al aantal foto's gezien van (lichtgetinte/donkere mensen, ben zelf ook licht getint) mensen die hun haar wat lichter hebben gemaakt. Bijvoorbeeld Beyonce, Meryam Feras etc.. Hoe heet die kleur?? Geloof dat het wel een bruin tint is.. (wil liever geen blond) Wie heeft er tips voor kleuren (wat de naam er van is) om je haar een mooie lichtere tint te geven?/ (voor lichtgetinte mensen_ Bedankt! Groetjes Syl

Riffia_muslima
18-11-2005, 15:25
http://mirabels.com/media/1/20050213-Loreal%20haarverf1.jpg zag ik bij google....vind je het mooi?

Braezy
18-11-2005, 15:34
hallo, Ik wil misschien mijn haar toch lichter gaan verven. heb van mezelf donkerbruik haar (heel donkerbruin!) en heb toch al aantal foto's gezien van (lichtgetinte/donkere mensen, ben zelf ook licht getint) mensen die hun haar wat lichter hebben gemaakt. Bijvoorbeeld Beyonce, Meryam Feras etc.. Hoe heet die kleur?? Geloof dat het wel een bruin tint is.. (wil liever geen blond) Wie heeft er tips voor kleuren (wat de naam er van is) om je haar een mooie lichtere tint te geven?/ (voor lichtgetinte mensen_ Bedankt! Groetjes Syl Dat zijn "Cool Blond"en "Beige Blond" tinten, die heten zo maar worden niet echt blond, meer caramel en goudblond. Die kleur kan je niet in 1 keer krijgen met donker haar, zal ontkleurd moeten worden. Wel mooi om bv heel veel fijne highlights ermee te zetten wat wel in 1 keer ingekleurd kan worden, dan krijg je een hele bovenlaag met die tint en je onderlaag donkerder.

Riffia_muslima
18-11-2005, 15:35
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.jedroot.com/makeup/ag/adv/art/garnier-01-01.jpg&imgrefurl=http://www.jedroot.com/makeup/ag/adv/garnier-01.htm&h=400&w=291&sz=33&tbnid=tyWxtvqi3bQJ:&tbnh=120&tbnw=87&hl=nl&start=11&prev=/images%3Fq%3Dgarnier%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3 D deze vind ik heeeel erg mooi!

lady_syl
19-11-2005, 16:40

Ik vind die laatste idd ook heel mooi (van Fructis reclame). Zoiets bedoel ik. En het idee van Braezy spreekt me ook wel aan (boven licht, onder donkerder). Alleen mijn haar ontkleuren lijkt me niet zo slim, omdat dit heel slecht voor je haar is (tja, verven ook, maar doe dit zeer zelden!) Bedankt voor jullie reacties! Liefs Syl

Braezy
19-11-2005, 16:48
Ik vind die laatste idd ook heel mooi (van Fructis reclame). Zoiets bedoel ik. En het idee van Braezy spreekt me ook wel aan (boven licht, onder donkerder). Alleen mijn haar ontkleuren lijkt me niet zo slim, omdat dit heel slecht voor je haar is (tja, verven ook, maar doe dit zeer zelden!) Bedankt voor jullie reacties! Liefs Syl Als de bovenlaag licht gekleurd wordt, is ontkleuren niet nodig.........dan is het een kwestie van heel veel highlights direct naast elkaar en voor highlights hoef je niet te ontkleuren:)

MorenaRifia
22-11-2005, 14:16
ja dit heb ik ook afgelopen vrijdag laten doen bij de salon van Braezy...Eindelijk had ik eens niet oranje highlights, maar meer caramel en goudtinten was echt:love: was echt :goedzo: Braezy....echt een aanrader!!!

Braezy
22-11-2005, 16:56
ja dit heb ik ook afgelopen vrijdag laten doen bij de salon van Braezy...Eindelijk had ik eens niet oranje highlights, maar meer caramel en goudtinten was echt:love: was echt :goedzo: Braezy....echt een aanrader!!! Fijn dat je er blij mee bent.........:)

DiamondPrincess
22-11-2005, 17:52
Breazy, is het echt jouw kapslon? gewoon even nieuwsgierig... Ik denk dat ik ook maar een keertje langs ga komen...

mocrobitch17
22-11-2005, 17:57
waar is die salon van haar?

DiamondPrincess
22-11-2005, 18:01
waar is die salon van haar? Amsterdam... Als je op salon superstyle klikt in haar ot dan kom je op de website terecht...

Braezy
22-11-2005, 19:27
Breazy, is het echt jouw kapslon? gewoon even nieuwsgierig... Ik denk dat ik ook maar een keertje langs ga komen... Yup:) van mij en een vriendin samen.

mocrobitch17
22-11-2005, 19:43
ik ben niet bekend in amsterdam woon namelijk in rdam... heb je geen plattegrondje ofzo dat je me het kan uit legge mischien :D

Braezy
22-11-2005, 20:13
Vlakbij het Amstelstation.

mocrobitch17
22-11-2005, 20:30

:confused: okee mohim ik zie wel

Pagina's : [1] 2