Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Snelheidsduivel rijdt 212 km/u over de A2

Rabatboy
18-11-2005, 12:26

UTRECHT - Op de A2 is een automobilist met 212 kilometer per uur langs een radarcontrole gereden. De Amsterdammer verklaarde dat hij wel vaker harder dan 200 reed. Hij had zijn auto er speciaal voor opgevoerd. De snelheidsduivel moest, niet voor het eerst, zijn rijbewijs inleveren. Op de A2 is een automobilist met 212 kilometer per uur langs een radarcontrole gereden. De Amsterdammer verklaarde dat hij wel vaker harder dan 200 reed. Hij had zijn auto er speciaal voor opgevoerd. De snelheidsduivel moest, niet voor het eerst, zijn rijbewijs inleveren. De controle op de A2 maakte deel uit van een grote algehele verkeerscontrole rond Utrecht. In totaal werden ruim 7000 bestuurders gecontroleerd. Hiervan reden 1085 auto’s te hard. Verder werden bekeuringen uitgeschreven voor onder andere het niet kunnen tonen van de autopapieren, slechte technische staat van het voertuig, het rijden onder invloed en het maken van verkeersovertredingen. Zeven bestuurders hadden nog boetes openstaan. Meteen bij het begin van de controle werden drie mannen aangehouden die hun auto vol hadden liggen met wietplantjes en zakken met geoogste toppen. Allen werden ingesloten voor onderzoek. Van zes bestuurders werd het rijbewijs ingevorderd omdat ze te hard reden. Tijdens de controle werden ook taxi's gecontroleerd. Zes chauffeurs kregen een bekeuring, omdat ze hun papieren niet in orde hadden. Een taxichauffeur bleek nog voor 2000 euro aan openstaande boetes te hebben. Hij werd aangehouden en ingesloten. http://www.telegraaf.nl/binnenland/28868351/Snelheidsduivel_rijdt_212_km_u_over_de_A2.html

fesmaroc
18-11-2005, 13:26
Lekker hard scheuren, kicken!!!!!

Zelfkritiek
18-11-2005, 13:28
UTRECHT - Op de A2 is een automobilist met 212 kilometer per uur langs een radarcontrole gereden. De Amsterdammer verklaarde dat hij wel vaker harder dan 200 reed. Hij had zijn auto er speciaal voor opgevoerd. De snelheidsduivel moest, niet voor het eerst, zijn rijbewijs inleveren. Op de A2 is een automobilist met 212 kilometer per uur langs een radarcontrole gereden. De Amsterdammer verklaarde dat hij wel vaker harder dan 200 reed. Hij had zijn auto er speciaal voor opgevoerd. De snelheidsduivel moest, niet voor het eerst, zijn rijbewijs inleveren. De controle op de A2 maakte deel uit van een grote algehele verkeerscontrole rond Utrecht. In totaal werden ruim 7000 bestuurders gecontroleerd. Hiervan reden 1085 auto’s te hard. Verder werden bekeuringen uitgeschreven voor onder andere het niet kunnen tonen van de autopapieren, slechte technische staat van het voertuig, het rijden onder invloed en het maken van verkeersovertredingen. Zeven bestuurders hadden nog boetes openstaan. Meteen bij het begin van de controle werden drie mannen aangehouden die hun auto vol hadden liggen met wietplantjes en zakken met geoogste toppen. Allen werden ingesloten voor onderzoek. Van zes bestuurders werd het rijbewijs ingevorderd omdat ze te hard reden. Tijdens de controle werden ook taxi's gecontroleerd. Zes chauffeurs kregen een bekeuring, omdat ze hun papieren niet in orde hadden. Een taxichauffeur bleek nog voor 2000 euro aan openstaande boetes te hebben. Hij werd aangehouden en ingesloten. http://www.telegraaf.nl/binnenland/28868351/Snelheidsduivel_rijdt_212_km_u_over_de_A2.html Je hebt mensen die snel wil rijden en mensen die snel rijk willen worden (zonder te werken)....

Rabatboy
18-11-2005, 14:01
Je hebt mensen die snel wil rijden en mensen die snel rijk willen worden (zonder te werken).... Dat had ik nog niet gelezen aha :maf: Zou het ook komen door die 80 kilometer zone.

Thaiboxer__Mo
18-11-2005, 14:04

tsjaa zo komt er ook geld in de kas

Thaiboxer__Mo
18-11-2005, 14:06
Dat had ik nog niet gelezen aha :maf: Zou het ook komen door die 80 kilometer zone. vorige weekend was ik in Duitsland.. daar vliegen ze over de weg ze lachen je daar uit als ze horen over die 80 km

BraveHeart79
18-11-2005, 14:16
Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan Duitsland. Een Nederlandse versie van de autobahn :hihi: Maar het is idd onverantwoord rijden zo. Maar ik snap ook niet dat iemand een kick kan krijgen van het rijden op topsnelheid. Geef mij maar korte stoplichtsprintjes of snelle bochtenwerk op landweggetjes :goedzo:

Thaiboxer__Mo
18-11-2005, 14:18
Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan Duitsland. Een Nederlandse versie van de autobahn :hihi: Maar het is idd onverantwoord rijden zo. Maar ik snap ook niet dat iemand een kick kan krijgen van het rijden op topsnelheid. Geef mij maar korte stoplichtsprintjes of snelle bochtenwerk op landweggetjes :goedzo: dan heb jij zeker een krak auto.. nog nooit een snelle of mooie auto gehad?

BraveHeart79
18-11-2005, 14:26
dan heb jij zeker een krak auto.. nog nooit een snelle of mooie auto gehad? Valt wel mee denk ik. Welke auto ik heb houd ik even voor mezelf. ;)

Thaiboxer__Mo
18-11-2005, 14:28
Valt wel mee denk ik. Welke auto ik heb houd ik even voor mezelf. ;) :p kijk als ik in me auto rij.. dan vraagt ie gewoon om te blazen.. vooral als ik V power heb getankt :o