Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een ander meisje kreeg levenslang:

ClaudioLopez
18-04-2003, 00:00

Een 15-jarig meisje in Nieuw-Zeeland is tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld wegens moord op een slapende vrachtwagenchauffeur. Het meisje en twee vriendinnen brachten de 60-jarige chauffeur in maart vorig jaar met een hamer om het leven. Het lichaam van de vrachtwagenchauffeur werd in een rivier gegooid. De tieners stalen zijn voertuig voor joyriding. De rechter hield in zijn oordeel er rekening mee dat het meisje zich eerder schuldig heeft gemaakt aan alcohol- en drugsmisbruik, agressie en vandalisme. Bij goed gedrag kan zij na tien jaar worden vrijgelaten. Haar twee vriendinnen zijn al eerder veroordeeld voor de moord.

MissChica
18-04-2003, 00:05
Jaja k heb geen zin om het allemaal te lezen hahaha :stout: :zwaai:

ClaudioLopez
18-04-2003, 00:07
Origineel gepost door MissChica Jaja k heb geen zin om het allemaal te lezen hahaha :stout: :zwaai: het was ook voor de geinterreseerden onder jullie bedoelt :hihi:

ClaudioLopez
18-04-2003, 00:23
Origineel gepost door Taduchepa jahman.....jij plaatst echt rare topics.....allemaal dood en verderf aan je avatar te zien ben je er helemaal ondersteboven van :hihi:

SweetRose
18-04-2003, 00:24

Allatief..vijftien jaar :eek: enne is het nieuwsavond hierzo ofzo? :D:D

NAJLAGIRL
18-04-2003, 12:39
ik ben nu een week geschorst en ik heb poging tot moord en die meisjes komen zo weer vrij met een goede advocaat dei meisjes zijn zeker tata bekennen is de politie verwennen laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz -xxx- najla aissati

ClaudioLopez
18-04-2003, 19:58
Origineel gepost door NAJLAGIRL ik ben nu een week geschorst en ik heb poging tot moord en die meisjes komen zo weer vrij met een goede advocaat dei meisjes zijn zeker tata bekennen is de politie verwennen laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz -xxx- najla aissati nee ze zijn al berecht, deze heeft levenslang, haar vriendin heeft 8 jaar....