Bekijk originele versie : Afvallen....???? KLIK DAN HIER!!
Riffia_muslima
18-11-2005, 11:50
...
Als je s'ochtends wakker wordt, en je drinkt een volglas, HEET water, dus niet koud laten worden, maar totdat jij voor jezelf voelt dat je wel kan doorslikken, moet je het gehele glas leeg drinken
Me stiefmoeder was na haar zwangere schap heel ergggg aangekomen, toen dronk zij elke dag een heet glas met water en 30 keer buikspieroefeningen erachter aan, en dat elke dag...
RESULTAAT ZIE JE METEEEEEN!!! ze is heeeeeel erg veel afgevallen, en ook mooi afgevallen, dus buik, benen, billen, bovenarmen, en gezicht.
Ik vond het eerst een belachelijk idee totdat ik echt resultaat bij haar zag.
:goedzo:
Riffia_muslima
18-11-2005, 12:31
niemand is dus dik ofzo....
Yasmina_Taza
18-11-2005, 12:40
Thx voor de tip ..
Elke ochtend dus warm water ? Voor of na het ontbijt ?
En dan daarna buikspier oefeningen?
Kan je het ook in de avond drinken ?
Riffia_muslima
18-11-2005, 12:46
Thx voor de tip ..
Elke ochtend dus warm water ? Voor of na het ontbijt ?
En dan daarna buikspier oefeningen?
Kan je het ook in de avond drinken ?
beste voor het ontbijt, neem ook een licht ontbijt.
het beste is in de ochtend
miss_sissy
18-11-2005, 14:16
beste voor het ontbijt, neem ook een licht ontbijt.
het beste is in de ochtend
so goed man...maar heeft ze alleen dat gedaan dus geen andere dieet....in hoeveel weken dagen zag je resultaat...en hoe lang doet ze het al....???
boessa Sissy
die stiefmoeder van jou is wel handig zeg :stout:
sexylady
18-11-2005, 14:50
heb je niet meer detalis, dan pas ga ik het ook proberen
GipsyGirl22
18-11-2005, 15:01
ik heb gehoord dat water met wat citroensap schijnt te helpen..... ben zelf ook bezig met een dieet maar ben er zooo slecht in hahah al dat lekkere eten enzo om je heeen dit wordt bikkelennnnn :D
Riffia_muslima
18-11-2005, 15:06
so goed man...maar heeft ze alleen dat gedaan dus geen andere dieet....in hoeveel weken dagen zag je resultaat...en hoe lang doet ze het al....???
boessa Sissy
als je het elke ochtend doet, maar dn ook elke ochtend!!! en ook gezond eet veel fruit/groenten, loebieth, 3adesh, tamarakt =albissara, en veel koud water drinken...en als warm eten gewoon licht eten, zoals hierboven genoemd bijv.
dan heb je zeker na 2 weken al groot resultaat.. ze is nu heel erg afgevallen dus ze doet het niet meer...maar ze is weeeeeeeer zwanger hahaha :hihi: dus denk dat ze weer bezig gaat zijn :maf2:
Riffia_muslima
18-11-2005, 15:07
ik heb gehoord dat water met wat citroensap schijnt te helpen..... ben zelf ook bezig met een dieet maar ben er zooo slecht in hahah al dat lekkere eten enzo om je heeen dit wordt bikkelennnnn :D
hahaha meskiena...
ja klopt citroensap is altijd goed!
veel succes!
Riffia_muslima
18-11-2005, 15:08
heb je niet meer detalis, dan pas ga ik het ook proberen
wat voor details wil je schat, het is niet zo moeilijk hoor, gewoon water koken en dan drinken...simpel he! en het heeft echt resultaat woellah jullie gaan me nog bedanken
Riffia_muslima
18-11-2005, 15:09
die stiefmoeder van jou is wel handig zeg :stout:
jaaa, ze komt uit marokko...dus ja daar weten ze allle truucjes
:hihi:
maar ze is mijn lieve lieve poepie schatje!! :eek: :kus:
misscasaouia
18-11-2005, 17:03
klopt doe ik ook altijd, maar drink het ook in de middag en avond als ik ga slapen
miss_sissy
18-11-2005, 20:23
als je het elke ochtend doet, maar dn ook elke ochtend!!! en ook gezond eet veel fruit/groenten, loebieth, 3adesh, tamarakt =albissara, en veel koud water drinken...en als warm eten gewoon licht eten, zoals hierboven genoemd bijv.
dan heb je zeker na 2 weken al groot resultaat.. ze is nu heel erg afgevallen dus ze doet het niet meer...maar ze is weeeeeeeer zwanger hahaha :hihi: dus denk dat ze weer bezig gaat zijn :maf2:
thnx skatje...ik ga ook doen inchallah...
maar hoeveel is se afgevallen (kilo`s)
Thnx voor de tip meid, heet water is idd heel goed om af te vallen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.