Bekijk originele versie : heb jij ooit getwijfeld/spijt gekregen
Guadaloupe
17-04-2003, 23:56
voor de dames die pas een hijaab zijn gaan dragen....
k draag hem nu bijna 5 maanden en heb alhamdoulilah nooit getwijfeld of spijt gehad....
het enige wat k simpelweg niet meer wil horen is hoe mooi het me wel nie staat :maf2:....ye neri...daar doe k het nie voor
nog even en ik ga mn doel voorbij
fhemtoeni?
MariamaMslma
18-04-2003, 00:06
Ja hoor, heb ik zeker wel gehad.
Gister nog, had ik me haar heel nonchalant in een slordige knot gedaan na het douchen...zat gelijk goed. Khad toevallig een jurkje aan met een hele mooie halslijn.
Op dat moment had ik zoiets van Kon ik maar zo de deur uit gaan.
En ik heb vaker momenten gehad dat ik em eigenlijk niet meer wil dragen...Ik denk dat het chaitan is, en ik hou alsnog van mijn hoofddoek, en ik laat me niet verleiden.
Het leven zit vol met beproefingen, zo zie ik dat ook als een beproeving
Miss_Banana
18-04-2003, 00:09
Origineel gepost door Guadaloupe
k draag hem nu bijna 5 maanden en heb alhamdoulilah nooit getwijfeld of spijt gehad....
het enige wat k simpelweg niet meer wil horen is hoe mooi het me wel nie staat :maf2:....ye neri...daar doe k het nie voor
fhemtoeni?
Zjat m 3ak FNINA! :hihi:
Guadaloupe
18-04-2003, 00:11
Origineel gepost door MariamaMslma
Ja hoor, heb ik zeker wel gehad.
Gister nog, had ik me haar heel nonchalant in een slordige knot gedaan na het douchen...zat gelijk goed. Khad toevallig een jurkje aan met een hele mooie halslijn.
Op dat moment had ik zoiets van Kon ik maar zo de deur uit gaan.
En ik heb vaker momenten gehad dat ik em eigenlijk niet meer wil dragen...Ik denk dat het chaitan is, en ik hou alsnog van mijn hoofddoek, en ik laat me niet verleiden.
Het leven zit vol met beproefingen, zo zie ik dat ook als een beproeving
tuurlijk is dat shitaan....die laat je za3ma de 'mooie' dingen zien in het leven....je moet sterk in je schoenen blijven staan en weten waarvoor je het doet....
Allah Ma3ak
Misswarda
18-04-2003, 00:18
fhemtoeni?
IK draag mijn hijaab al bijna 3 jaar en heb er nooit spijt van, soms denk ik weleens van kon ik mijn haren maar ook zo doen, maar dan denk ik met hijaab ben ik veel mooier en heb geen zorgen meer over mijn haar hoe het zit, ik kan nu zonder hoofdoek de deur echt niet uit, anders voel ik me echt kaal.
ik ben er erg trots op en dat moet je zeker ook zijn(maar ben je vast zeker)
xxxxxxxxwardaxxxxxx :zwaai:
Guadaloupe
18-04-2003, 00:27
Origineel gepost door Miss_Banana
Zjat m 3ak FNINA! :hihi:
3arfa :p
Guadaloupe
18-04-2003, 00:28
Origineel gepost door Misswarda
IK draag mijn hijaab al bijna 3 jaar en heb er nooit spijt van, soms denk ik weleens van kon ik mijn haren maar ook zo doen, maar dan denk ik met hijaab ben ik veel mooier en heb geen zorgen meer over mijn haar hoe het zit, ik kan nu zonder hoofdoek de deur echt niet uit, anders voel ik me echt kaal.
ik ben er erg trots op en dat moet je zeker ook zijn(maar ben je vast zeker)
xxxxxxxxwardaxxxxxx :zwaai:
ja alhamdoulilah....k denk dat dat soort gedachten altijd wel zullen dwalen in je hoofd...
:goedzo: ben trots op je
SweetRose
18-04-2003, 00:36
Kwil 'm ook dragen..maar er houdt mij iets tegen :( :( :(
Misswarda
18-04-2003, 00:38
ja alhamdoulilah....k denk dat dat soort gedachten altijd wel zullen dwalen in je hoofd...
:goedzo: ben trots op je
:D thnx
jah zulke gedachtens zullen altijd dwalen, maar we zijn nog zo jong, maar hoe ouder we worden hoe meer die gedachtens vervagen, als je het echt uit je hart draagt dan komt insha'allah alles okey.
:goedzo:
Guadaloupe
18-04-2003, 00:39
Origineel gepost door zin 'n midar
er zal altijd wel iets zijn wat je tegen gaat houden...en als je eindelijk beseft dat het om iets werelds gaat, ga je hem dragen...inshaAllah
sinds ik hem draag heb ik nie echt problemen ondervonden...ja misschien kleding nu even een beetje, maar dat regel ik ook zo..inshaALlah
je gaat niks missen....echt niet...als je hidjaab gaat dragen...
Ik draag hem al bijna 4 maanden Alhamdoelilah :D!
En ik heb er totaal geen spijt van,ik zou het nooit meer anders willen dragen of af doen :).
't Geeft je een GoedGevoel.
Misswarda
18-04-2003, 00:43
Origineel gepost door zin 'n midar
Beste meid als je het zo graag wilt dragen, dan zal het er ook van komen inscha'allah, dan moet je gewoon wachten tot je er echt klaar voor bent, dat is wat ik je kan adviseren.
xxxxxxwardaxxxxxxxx :zwaai:
Guadaloupe
18-04-2003, 00:44
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Ik draag hem al bijna 4 maanden Alhamdoelilah :D!
En ik heb er totaal geen spijt van,ik zou het nooit meer anders willen dragen of af doen :).
't Geeft je een GoedGevoel.
ja he...alhamdoulilah, maar k zeg je.....af en toe wilt ie niet goed zitten en dan irriteer ik mij matelooooooooooooooooos :kwaad:
Misswarda
18-04-2003, 00:46
ja he...alhamdoulilah, maar k zeg je.....af en toe wilt ie niet goed zitten en dan irriteer ik mij matelooooooooooooooooos :kwaad:
:giechel: hahaha bij mij in het begin ook, maar gelukkig wen je er aan, en nu lukt het in een keer :D !!!!!!!!
Guadaloupe
18-04-2003, 00:49
Origineel gepost door Misswarda
:giechel: hahaha bij mij in het begin ook, maar gelukkig wen je er aan, en nu lukt het in een keer :D !!!!!!!!
beter...
weet je wat k leuk vind wanneer meiden naar me toe komen (ken ze niet) en vragen hoe k mn hoofddoek draag :D k ga ze dan haarfijn uitleggen welke handelingen ik verricht :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.