Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit is goed voor je gezicht!!!

Riffia_muslima
18-11-2005, 11:28

... Lieve zusters van me, Ik heb nog een tipje voor jullie, dat komt ineens in me op, me stiefmoeder doet het weleens. Nadat je gedoucht hebt, als je dan ei op je gezicht smeert (:hihi: ) en het er dan even op laat zitten, net als een soort masker. Dat is zoooooooo goed voor je huid...!!! Maar ik weet nou niet zeker of het alleen het eiWIT is, of alleen het eiGEEL, of gewoon het gehele ei (kloppen, alsof je een omelet wilt maken) en dan op je gezicht smeren. Maar ik denk het laatste, dus het gehele ei ''kloppen'' in een bakje en er dan op smeren...is zeer goed.... Is ook goed voor je haar had ik begrepen, ik ga het nog voor jullie navragen (en je kan er eventueel honing bij doen, als je het eenmaal bij het ei mengt wordt het wat vloeibaarder dus dan is het niet zo plakkerig) succes! :kus:

maghribia_feZ
18-11-2005, 11:32
dit is zeker goed voor je haar en je gezicht mijn zusje deed het vorige week voor in haar haar (hele ei trouwens) en ze kreeg er zacht haar van... :D

Riffia_muslima
18-11-2005, 11:35
dit is zeker goed voor je haar en je gezicht mijn zusje deed het vorige week voor in haar haar (hele ei trouwens) en ze kreeg er zacht haar van... :D Dank je wel voor je reactie, Ja inderdaad heel zacht haar van, vooral een tip als je kroeshaar hebt, of last hebt van te kleine krullen , het is ook beter doorkambaar. En wat betreft het gezicht, je krijgt een baby zachte huid van!

Yasmina_Taza
18-11-2005, 11:45
dank je voor deze leuke tip :kus:

Jaouad_Inow
18-11-2005, 12:03

Ik las wel vaker van die tips; ei in het haar masseren, dit even laten intrekken en tot slot uitspoelen... Ik wilde dit wel eens uitproberen... dus ik vol enthousiasme het ei in mijn haar gemasseerd... en alle aanwijzingen nauwkeurig opgevolgd... Het resultaat... ik had nog nooit zoiets ergs met mijn haar meegemaakt... het zat zo erg in de klit... ik kreeg geen borstel door mijn haar heen... ik heb zowat een heel fles cremespoeling moeten gebruiken om mijn haar weer normaal kambaar te maken...

Riffia_muslima
18-11-2005, 12:07
Ik las wel vaker van die tips; ei in het haar masseren, dit even laten intrekken en tot slot uitspoelen... Ik wilde dit wel eens uitproberen... dus ik vol enthousiasme het ei in mijn haar gemasseerd... en alle aanwijzingen nauwkeurig opgevolgd... Het resultaat... ik had nog nooit zoiets ergs met mijn haar meegemaakt... het zat zo erg in de klit... ik kreeg geen borstel door mijn haar heen... ik heb zowat een heel fles cremespoeling moeten gebruiken om mijn haar weer normaal kambaar te maken... hahahhahhaha!!! volgens mij moet je het er ook niet in doen, net zoals shampoo, dus dat je je haar helemaal door de war brengt tijdens het masseren, (net zoals die reclame van die vrouw die met herbal essensec wast) want het ei, moet je er rustig insmeren, wrijven... anders wordt het inderdaad niet uitkambaar, want ei is heel droog, en moet je het gewoon insmeren.

Jaouad_Inow
18-11-2005, 12:16
Wat moet je er dan wel mee doen...?

kroelebol_20
18-11-2005, 23:03
Moet Je Het Gehel Ei Doen Of Alleen Het Eiwit? En Dankje Vooe Alle Tips Meid! Ik Hoop Dat Je Nog Meer Hebt!

ClassyCasaouia
18-11-2005, 23:06
Waar helpt het tegen dan? Er zijn toch verschillende huidtypes die elk hun eigen behandeling nodig hebben? Of maakt het je gezicht gewoon zacht? Maar je bent wel lief hoor met al je topic-jes. :hihi: :kus:

Hbilaatje
18-11-2005, 23:48
Haha Smeer je opeens een ei op je gezicht volgende dag allerlei bijwerkingen :hihi:

Poppetje_1
19-11-2005, 11:31
ik heb ook wel eens ei in mijn haar gedaan samen met mijn zusjes.... Ik hoorde laatst van een nichtje van me dat ze 6 eieren in haar haar doet....1 eitje was volgens haar niet genoeg... Nou dan hebben wij thuis al gauw 30 eieren per keer nodig...

cheima
19-11-2005, 11:36
Ik heb het een keer in me haar gedaan, nou ik merkte geen verschil hoor. :confused: Zal wel aan mij liggen dan.

faiza_top
20-11-2005, 21:39
je moet alleen het eigeel op je hoohdhuid doen niet op je hele haren alles wat je in je haren wilt doen moet je op je hoofdhuid smerenen in laten werken het liefst de hele nacht

marokkaanse_ik
20-11-2005, 21:43
is zo snotterig