Bekijk originele versie : Voor de mannen!!
SaraZena
09-05-2002, 22:24
de vrouw van je dromen, ze is mooi, lief, charmant en kan goed koken is onwijs sexy en heeft een figuur waar je u tegen zegt.
op je huwelijksnacht zit jij vol smacht op je vrouwtje te wachten die zich aan het klaar maken is voor jou.
en op eens hoor je: he pssssssst......... jij daar......je kijkt om en je ziet haar daar staan in een gigantische sexy outfit.
Je kijkt naar haar mooie benen, langzaam kijk je omhoog en dan blijven je ogen opeen stil staan bij haar borsten...........ze heeft borsthaar!!!
Hoe verloopt de rest van de avond...?
wuahahahahahaahahah......wallah illa die is echt goed!!!......
nou heren laat maar horen hahahahahahahahaha...............
tetouania_zina
09-05-2002, 22:32
Origineel gepost door sabrinat
de vrouw van je dromen, ze is mooi, lief, charmant en kan goed koken is onwijs sexy en heeft een figuur waar je u tegen zegt.
op je huwelijksnacht zit jij vol smacht op je vrouwtje te wachten die zich aan het klaar maken is voor jou.
en op eens hoor je: he pssssssst......... jij daar......je kijkt om en je ziet haar daar staan in een gigantische sexy outfit.
Je kijkt naar haar mooie benen, langzaam kijk je omhoog en dan blijven je ogen opeen stil staan bij haar borsten...........ze heeft borsthaar!!!
Hoe verloopt de rest van de avond...?
:hihi: hahahahahaha :hihi:
sabrinat je bent echt para geworden he?, maar dat was je al.....:D
:stout:
tetouania_zina
09-05-2002, 22:55
voor die mv720, die mongool
1 vraag: ben je een vrouw/meisje of een man/jongen?
maar jah dus deze reactie heb ik er een woord voor: zieliggggggggggg (al jou reacties eigenlijk...) :rolleyes:
aSunnyFriend
09-05-2002, 23:01
ik leen haar mij Gilette Mach 3, Sabrinat waarmee ik mijn rughaar heb afgeschoren vlak voor de huwelijksnacht....
Salahdin
tetouania_zina
09-05-2002, 23:02
Origineel gepost door aSunnyFriend
ik leen haar mij Gilette Mach 3, Sabrinat waarmee ik mijn rughaar heb afgeschoren vlak voor de huwelijksnacht....
Salahdin
:hihi:
hahahahahaha :D
:rolleyes:
SaraZena
09-05-2002, 23:33
Origineel gepost door MV720
sabrinat ik wil geen ruzie maken het was gewoon als een grap bedoelt
ps : peace :engel: :Iluvu: :D
ik vergeef je , voor deze ene keer!!
tha_lady
10-05-2002, 11:30
hahahahaha ik verwachte al wat raars want ik had net die van rug haar gelezen ik zat vol spanning te wachten wat het bij de vrouwen zou zijn
laterZ :blauwkus:
tha_lady
10-05-2002, 11:33
ik weet wat ze helpen elkaar zij harst hem hij hij hars haar :D is dat geen goed plan of wat
laterZ :blauwkus:
dounia_dana
10-05-2002, 11:34
Salahdin
hahaha :giechel: :giechel: :giechel:
dounia_dana
10-05-2002, 11:35
Origineel gepost door Emshoom
ik zou als de weerga dat borsthaar wegharsen en het huwelijk sowieso "concumeren" :D
K had niet anders verwacht van jou... :D
SaraZena
10-05-2002, 15:34
Salahdin
hahahah, heb je echt haar op je rug? :maf2:
aSunnyFriend
10-05-2002, 15:38
NEE HOOR ik heb geen haar op mijn rug. IK heb haar op mijn hoofd en de rest wordt eerst verwend met scheerschuim daarna 3 keer afgesneden (Mach 3) doorgespoeld met heet water......en smooth ben ik weer .
Salahdin
SaraZena
15-08-2002, 11:59
AANGEZIEN ER VEEL NIEUWE LEDEN ZIJN.... :D
Ik hoop dat mijn toekomstige vrouw wel slim genoeg is om voor de belangrijkste dag van haar leven, haar rug/borst/schaam haar te harsen!!!!!!! Anders gaan we gewoon gezellig onder de douche en haal ik het wel weg, leuk voorspel niet waar, om haar borsten te zien te verschijnen achter een matje van haar. hehehhehehehe
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.