Bekijk originele versie : Baby uit het raam gegooid na ruzie in Sittard
ClaudioLopez
17-04-2003, 23:31
SITTARD - In Sittard is dinsdagavond een baby van nog geen jaar oud overleden, nadat het meisje uit een raam op de vijfde etage van een flat was gegooid. Het kind was op slag dood, meldt de politie.
Een man en een vrouw, familieleden van de ouders, zijn aangehouden. Zij waren diezelfde dag uit Somalië aangekomen.
De politie kreeg de melding over het drama van buurtbewoners. De technische recherche stelt een onderzoek in. In de wijk wonen relatief veel Somaliërs.
Bron: FOK
xxYustHananxx
17-04-2003, 23:33
:schrik2: waar gaat de wereld naar toe maar wejaaw :(
SweetRose
17-04-2003, 23:35
Ajowww...laistar...:verdriet:
waaraan verdiend die baby dat?
wholah sommige mensen moeten dringend opgenomenw worden....:jammer:
saidaaatje
17-04-2003, 23:36
ja joh..ik zit in sittard op school...en die flat ligt in de buurt van het station..ik kreeg het metee te horen echt erug
ClaudioLopez
17-04-2003, 23:37
Origineel gepost door saidaaatje
ja joh..ik zit in sittard op school...en die flat ligt in de buurt van het station..ik kreeg het metee te horen echt erug
weet jij meer over de toedracht??
MissChica
17-04-2003, 23:47
Die topic heb k al geopend en het kwam zo ze kwamen nie uit somaliê maar uit londen die man is een broer van de moeder van het babytje en hij stond met zijn vrouw op het balkon en hij tikt nie richtig toen had hij het kind vast en hij zei : geef me een kusje en dat kindje wou dat nie safi boem past gooide hij haar op tel zeggen ze altijd alles anders k ken die fam k kwam altijd bij hun en die man hij wou ook een keer zijn vrouw vermoorden en de politie zat hem al achter na en die flaten be3da springen mensen altijd van af om de dag hoor k de ambulance enz
ClaudioLopez
17-04-2003, 23:50
Origineel gepost door MissChica
Die topic heb k al geopend en het kwam zo ze kwamen nie uit somaliê maar uit londen die man is een broer van de moeder van het babytje en hij stond met zijn vrouw op het balkon en hij tikt nie richtig toen had hij het kind vast en hij zei : geef me een kusje en dat kindje wou dat nie safi boem past gooide hij haar op tel zeggen ze altijd alles anders k ken die fam k kwam altijd bij hun en die man hij wou ook een keer zijn vrouw vermoorden en de politie zat hem al achter na en die flaten be3da springen mensen altijd van af om de dag hoor k de ambulance enz
:eek: :eek: :eek: :schrik:
fayaaaaaaaaaa
MissChica
17-04-2003, 23:52
Ja het is zo gebeurd maar gewoon op televisie zeggen ze altijd alles anders me vriendin en haar moeder waren nog daar die dag en er was helemaal geen ruzie ze praten gewoon hard :D dat verstaan nederlanders onder ruzie maar ja zo is het gebeurd en nie dat wat op televisie gezegd word en die man had nog een man in america vermoord en is hij naar londen gevlucht daar weer iemand vermoord en nu hier !
ClaudioLopez
17-04-2003, 23:56
:jammer: echt gaar dat er zulke mensen bestaan man...
ja tv vertelt altijd alles anders dan hoe het echt is gebeurt
chicamaroquia
18-04-2003, 00:04
Dat is de macht van de media...
kamillia83
18-04-2003, 00:07
oh wat erg zeg!!!
ClaudioLopez
18-04-2003, 00:21
Origineel gepost door Taduchepa
jah maar wat als er naar voren was gekomen dat hij al 2 moorden op zijn naam heeft staan.....dat zou nog zwaarder opgenomen zijn als die ruzie dat geen ruzie was
denk ik ook eigenlijk :)
ClaudioLopez
18-04-2003, 00:40
Origineel gepost door MaRoCacCio
zulke mensen moeten opgehangen worden en verbrand op een langzame dood
:kwaad: eigenlijk wel he, hoe kan je nou een baby uit het raam gooien man........ :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.