Bekijk originele versie : Nysha
Heb een vraagje???
Heb je de schoenen gekocht of nog niet?
neeh joh....ik zou ze sowieso pas eind deze maand kunnen kopen...maar ik denk niet dat ik het ga doen hoor...
hoezo?
nou was benieuwd of je het zal doen of niet
en niet dromen vanavond over de schoenen
dat is het probleem, ik moet nog steeds denken aan pumps van boticelli die ik gezien had in januari.....en dit zal nu ook wel zo gaan....
maar ik heb mij zelf beloofd dat ik met mijn eerste salaris ( ben nog student) men eerste designer pump zal halen :D
:moe:
hahhahahhahahha
komt wel goed meid als ik jou reactie zie moet ik aan mijn zusje denken die
heeft het zelfde probleem en loopt de hele dag over de schoenen of kleren die ze
heeft gezien. En dan nog gaat ze aan mijn broertje vragen of hij wel voor haar wil
kopen
ik heb ook al bij men zus / broer en moeder zitten bedelen :hihi: ik heb helaas ook nog wat andere dingen nodig:)
zusjes zijn best irri he ;)
TemsoenT
18-11-2005, 00:29
hahaha Nysha .. toch ...
erg he dat als je iets wilt :D
Nou je het zegt zijn ze heeeeeeel iri maar ik een hele lieve zus. Toen ik nog niet getrouwd was kocht ik ook veel voor haar. Maar nu moet ze bij me moeder en bij mijn broertje het gaan doen
het is zooo frustrerend dat je van anderen afhankelijk op geld gebied :moe:
vooral als je student bent en niemand die je begrijpt dat je op school er leuk wilt
uitzien.
Kortjakje
18-11-2005, 00:37
Nysha, je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt. Wil je een foto van die beruchte schoenen plaatsen.
ik zal ze effe zoeken....
nou ik hem gevonden.....maar je kunt hem niet opslaan.dus als je hem wilt zien moet je effe dit volgen:
ga naar www.jimmychoo.com -->http://www.jimmychoo.com/index_flash.html
klik op het grote plaatje
ga naar AW 05/06
ga naar shoes
ga naar evening high
zie je aan de rechterkant 2 rijen met pumps/sandalen dan de meest rechtse rij en de 2 van boven....ze heten MAGGIE
en zijn goud
ze zullen prachtig staan onder een marineblauwe jurk dat ik heb of een zwart rokje....UUUUFFTTTTTTTTT
Kortjakje
18-11-2005, 00:55
Wat een beauty's! Nu kan ik oprecht medelijden met je hebben.:hihi:
jah he!! i kzei toch, als je naar de catalogus gaat, heeft iemand ze aan, i kzweer het ik kreeg bijna een hartaanval en was meteen effe aan het kijken hoe ik het geld bij elkaar zou kunnen krijgen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.