Bekijk originele versie : Cutkiller & Abdel in Nederland !!!
Mischien nog beetje vroeg maar 30 april is dan zover.... deze 2 marokkaande heavyweight DJ's komen naar Nederland. woensdag de 30e in Club Mondial in Beek (maastricht).
Vergeet alle dj's en feesten die je hebt meegemaakt. Zij zijn het 1# DJ-team van Frankrijk. Als je op queensday wil weten wat een party moet je deze gasten chekken...!!!
I'm Out...!!!!
manal18meknes
17-04-2003, 23:27
cutkiller woont achter mij in meknes leuk he :D dat wou ik laten weten en trouwens abdel is goed man ik heb 1 van zijn cd en hij is echt goed
Origineel gepost door Bless
Mischien nog beetje vroeg maar 30 april is dan zover.... deze 2 marokkaande heavyweight DJ's komen naar Nederland. woensdag de 30e in Club Mondial in Beek (maastricht).
Vergeet alle dj's en feesten die je hebt meegemaakt. Zij zijn het 1# DJ-team van Frankrijk. Als je op queensday wil weten wat een party moet je deze gasten chekken...!!!
I'm Out...!!!!
IK GA ER ZEKER HEEN :D ...IK WOON ER IN DE BUURT
EERST GELOOFDE IK HET NIET TOEN EEN VRIEND VAN MIJ ZEI DAT ZE ZOUDEN KOMEN :eek: ..MAAR HET KLOPTE WEL DEGELIJK...DAT WORD GEWOOON VETTTT
hahah jah dj abdel en cut killer heb kapott veel muziek van hunnn k lusiter namelijk veel; franse shit weet je maareh leuk man dat naar nl komen
Miss_Banana
21-04-2003, 22:10
Origineel gepost door Bless
I'm Out...!!!!
Waar kun je kaartjes halen en waar staat een programma? Had al gehoord dat ze zouden komen, maar wil toch bevestiging.
Origineel gepost door Miss_Banana
Waar kun je kaartjes halen en waar staat een programma? Had al gehoord dat ze zouden komen, maar wil toch bevestiging.
wwww.mondial2000.nl
zijn er ook kaartjes aan de deur te verkrijgen? he ik heb gehoord dat er vermoedelijk een suprise act staat en wat ik heb gehoord is het die ene gozer van hakma.. weet je wel SALAH EDIN
hey volgens mij is het bullshit!!!! ik heb op de site gekeken en er staaat nog steeds niets op......en ik heb vernomen van anderen dat het ook misschien helemaal niet waar is
:confused:
DAT IS WAT IK HEB BEGREPEN, maar ALS JIJ HET BETER WEET JONGEN DAN GEEF IK JE HELEMAAL GELIJK. JE WEET TOCH ALLES NAG NAG je bent toch de hiphopper hier. dus jij zal het wel weten!!!!!!
Origineel gepost door rico
DAT IS WAT IK HEB BEGREPEN, maar ALS JIJ HET BETER WEET JONGEN DAN GEEF IK JE HELEMAAL GELIJK. JE WEET TOCH ALLES NAG NAG je bent toch de hiphopper hier. dus jij zal het wel weten!!!!!!
waarom reageer je zoo hatelijk??...voel je je aangevallen ofzo?heb k gezegd dat k het beter weet?....ik heb alleen gezegd wat ik vermoed en wat k gehoord heb...meer niet boy...k heb niemand aangevallen met mn bericht ofzo...en was ook niet tegen jou bedoeld...was voor iedereen in het algemeen bedoeld :confused:
chill
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.