Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet zeker dat er wat achter schuilt!!

Pagina's : [1] 2

Carmelina
17-11-2005, 23:14

Laatst kwam ik iemand tegen..hij blijkt best lief en aardig te zijn.. we praten over alles en nogwat.. eergister prak ik hem, we waren uren aan het kletsen.. diezelfde avond kreeg ik een droom over hem, een droom die mij heel erg dwarszit, en ik voel gewoon dat het een boodschap is Mijn droom; ik zat met hem te praten face 2 face, na een paar minuten begon zijn gezicht in een heel anders iets te veranderen, een beetje eng, een beetje onbeschrijfelijk! ik wilde weg gaan.. maar op 1 vandere manier hield die "enge gezicht" me tegen ik wilde er wat van zeggen[over die gezichtverandering] maar het kwam er niet uit.. ik werd best bang , maar toch bleef ik verder praten..

Carmelina
17-11-2005, 23:33
Niemand die verstand van dromen heeft

Houbi_hind
18-11-2005, 12:46
Laatst kwam ik iemand tegen..hij blijkt best lief en aardig te zijn.. we praten over alles en nogwat.. eergister prak ik hem, we waren uren aan het kletsen.. diezelfde avond kreeg ik een droom over hem, een droom die mij heel erg dwarszit, en ik voel gewoon dat het een boodschap is Mijn droom; ik zat met hem te praten face 2 face, na een paar minuten begon zijn gezicht in een heel anders iets te veranderen, een beetje eng, een beetje onbeschrijfelijk! ik wilde er wat van zeggen[over die gezichtverandering] maar het kwam er niet uit.. ik werd best bang , maar toch bleef ik verder praten.. Als ik jou droom moet analyseren..denk ik dat het betekent..dat het persoon anders voordoet dan hij werkelijk is..( 2 gezichten)..en je heel voorzichtig moet zijn..omdat jij in je droom niks durft te zeggen.. Ik zou zeggen kijk het aan...en wees heel voorzichtig..en hou vooral je oren en ogen openen..

Carmelina
18-11-2005, 17:47
Als ik jou droom moet analyseren..denk ik dat het betekent..dat het persoon anders voordoet dan hij werkelijk is..( 2 gezichten)..en je heel voorzichtig moet zijn..omdat jij in je droom niks durft te zeggen.. Ik zou zeggen kijk het aan...en wees heel voorzichtig..en hou vooral je oren en ogen openen.. :eek: lieve hemel

shakirabouss
18-11-2005, 18:06

ik dek dat het betekent dat dez persoon twee gezichten heeft en het moment dat hij anders zal ebginnen te doen, zalje het wel merkenmaar er niks van durven te zeggen. oppassen geblazen dus!!

Carmelina
18-11-2005, 19:16
ik dek dat het betekent dat dez persoon twee gezichten heeft en het moment dat hij anders zal ebginnen te doen, zalje het wel merkenmaar er niks van durven te zeggen. oppassen geblazen dus!! :( het is dus een waarschuwing!! heb je geen bronnen? een dromenverklaarder ofzo:confused:

_Hind_
18-11-2005, 20:04
jah k denk ook dat het zoiets betekent doe gewoon voorzichtig suc6 verder liefs _Hind_

Farid_Iglesias
18-11-2005, 20:17
Dames jullie zitten die meid bang te maken alleen maar omdat jullie vermoedens hebben... Ik zou je aanraden om daar een boek over te raadplegen, daar heb je meer aan dan een paar vermoedens van die meiden In iedere Islamitische winkel heb je daar wel een paar boeken over en daarin de meest voorkomende dromen in uitgelegd Weet wel dat dromen soms waarheid zijn (dus een voorspelling of een antwoord van Allah swt). Maar dromen kunnen ook gewoon bedrog zijn van de shaitan, want de shaitan heeft de macht om jou dingen te laten dromen om je op die manier bang te makenof om jou verkeerde beslissingen te laten nemen. Daarom raad ik je aan om niet veel waarde te hechten aan wat de dames hier zeggen (met alle respect voor de dames uiteraard) maar om zo'n boek aan te schaffen Ma3aa Salaam

G-Bella
18-11-2005, 20:52
Dames jullie zitten die meid bang te maken alleen maar omdat jullie vermoedens hebben... Ik zou je aanraden om daar een boek over te raadplegen, daar heb je meer aan dan een paar vermoedens van die meiden In iedere Islamitische winkel heb je daar wel een paar boeken over en daarin de meest voorkomende dromen in uitgelegd Weet wel dat dromen soms waarheid zijn (dus een voorspelling of een antwoord van Allah swt). Maar dromen kunnen ook gewoon bedrog zijn van de shaitan, want de shaitan heeft de macht om jou dingen te laten dromen om je op die manier bang te makenof om jou verkeerde beslissingen te laten nemen. Daarom raad ik je aan om niet veel waarde te hechten aan wat de dames hier zeggen (met alle respect voor de dames uiteraard) maar om zo'n boek aan te schaffen Ma3aa Salaam Ben het helemaal met je eens :goedzo:

Farid_Iglesias
18-11-2005, 20:54
Ben het helemaal met je eens :goedzo: Hoi, leef jij ook nog dame Hoest ermee :p

Carmelina
18-11-2005, 21:05
:eek: Dames jullie zitten die meid bang te maken alleen maar omdat jullie vermoedens hebben... Ik zou je aanraden om daar een boek over te raadplegen, daar heb je meer aan dan een paar vermoedens van die meiden In iedere Islamitische winkel heb je daar wel een paar boeken over en daarin de meest voorkomende dromen in uitgelegd Weet wel dat dromen soms waarheid zijn (dus een voorspelling of een antwoord van Allah swt). Maar dromen kunnen ook gewoon bedrog zijn van de shaitan, want de shaitan heeft de macht om jou dingen te laten dromen om je op die manier bang te makenof om jou verkeerde beslissingen te laten nemen. Daarom raad ik je aan om niet veel waarde te hechten aan wat de dames hier zeggen (met alle respect voor de dames uiteraard) maar om zo'n boek aan te schaffen Ma3aa Salaam :eek: Wat ben jij een enorme schat :eek: je hebt het heel mooi geformuleert.. en uiteraard heb je me goede hoop gegeven:goedzo: heb jij toevallig zo`n boek in huis? zojaa zou je het dan voor me op kunnen zoeken:o want de shaitan heeft de macht om jou dingen te laten dromen om je op die manier bang te makenof om jou verkeerde beslissingen te laten nemen. hier zit wat in:( het kan inderdaad zijn dat ik voor de "gek" wordt gehouden.. alleen waarom heb ik het gevoel dat er toch iets niet klopt.. ze zeggen toch altijd... volg je gevoel:jammer:

Farid_Iglesias
18-11-2005, 21:15
:eek: :eek: Wat ben jij een enorme schat :eek: je hebt het heel mooi geformuleert.. en uiteraard heb je me goede hoop gegeven:goedzo: heb jij toevallig zo`n boek in huis? zojaa zou je het dan voor me op kunnen zoeken:o want de shaitan heeft de macht om jou dingen te laten dromen om je op die manier bang te makenof om jou verkeerde beslissingen te laten nemen. hier zit wat in:( het kan inderdaad zijn dat ik voor de "gek" wordt gehouden.. alleen waarom heb ik het gevoel dat er toch iets niet klopt.. ze zeggen toch altijd... volg je gevoel:jammer: Ik een schat...? Zo noemt mijn moeder me ook altijd dus je kan wel gelijk hebben :o Helaas heb ik zo'n boek niet in huis, maar bij mijn ouders hebben ze wel zo'n boek, en als ik daar morgen ben dan zal ik het eens voor je opzoeken wat de betekenis van jouw droom is

G-Bella
18-11-2005, 21:20
Hoi, leef jij ook nog dame Hoest ermee :p Ja ja leef nog elhamdoellah :) Kom ish ff op msn :D

Carmelina
18-11-2005, 21:21
Ik een schat...? Zo noemt mijn moeder me ook altijd dus je kan wel gelijk hebben :o Helaas heb ik zo'n boek niet in huis, maar bij mijn ouders hebben ze wel zo'n boek, en als ik daar morgen ben dan zal ik het eens voor je opzoeken wat de betekenis van jouw droom is dan zou het wel zo zijn;) dat zou ik zeer op prijs stellen.. heel erg bedankt:kus:

G-Bella
18-11-2005, 21:25

Laatst kwam ik iemand tegen..hij blijkt best lief en aardig te zijn.. we praten over alles en nogwat.. eergister prak ik hem, we waren uren aan het kletsen.. diezelfde avond kreeg ik een droom over hem, een droom die mij heel erg dwarszit, en ik voel gewoon dat het een boodschap is Mijn droom; ik zat met hem te praten face 2 face, na een paar minuten begon zijn gezicht in een heel anders iets te veranderen, een beetje eng, een beetje onbeschrijfelijk! ik wilde weg gaan.. maar op 1 vandere manier hield die "enge gezicht" me tegen ik wilde er wat van zeggen[over die gezichtverandering] maar het kwam er niet uit.. ik werd best bang , maar toch bleef ik verder praten.. Hai dame Ik heb nu het dromenboek voor me. Maar zou jij die enge gezicht kunnen beschrijven, zag je bijvoorbeeld slonzighaar, zwart haar, etc. Want over enge gezicht kan ik niks vinden. En wat betreft die boodschap die je denkt, dat moet je pas geloven als je salaat istichara vericht. Want als je dan een "enge gezicht" dan weet je waarschijnlijk zelf al het antwoord en waarop het duidt.

Pagina's : [1] 2