Bekijk originele versie : is het mogelijk om bevriend te zijn met iemand van het andere geslacht????
vind jij dat mogelijk??? :rolleyes:
is het volgens jou mogelijk om iemand te hebben als beste vriend of vriendin terwijl die persoon van een ander geslacht is??? :confused:
:zwaai:.
Onslaught
17-04-2003, 21:50
jip zeker weten geneog en ik dan maar had altijd moeilijk met ze maar ja
Lady_moi
17-04-2003, 21:51
ja hoor dame :D
s_montana
17-04-2003, 21:56
nee kan niet
Masriya21
17-04-2003, 22:03
Origineel gepost door ouiam_tet1
vind jij dat mogelijk??? :rolleyes:
is het volgens jou mogelijk om iemand te hebben als beste vriend of vriendin terwijl die persoon van een ander geslacht is??? :confused:
:zwaai:
ja zeker, ik heb zelf twee beste vrienden van het ander geslacht :D
Lady_moi
17-04-2003, 22:05
ik heb een beste vriend ik ken hem al bijna een jaar :D
Kimaatje
17-04-2003, 22:10
Jah het kan, als het maar geen marokkaan is....:D
jawel man kan wel.. ik heb ook een beste vriend :D
is toch no big deal?? zolang alles goed gaat dan is er geen probleem :D
neeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en nog eens neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................
GangstaLovin
17-04-2003, 22:18
Ik wel ....
HalfBlood
17-04-2003, 22:20
Origineel gepost door touzine
neeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en nog eens neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................
Alhamdoelilah, eindelijk iemand met hersens :goedzo: ik had bijna de hoop opgegeven.
Masriya21
17-04-2003, 22:20
wel en nog eens wellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lll :D
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom NIET :D
mimi3000
17-04-2003, 22:23
Jah dat kan heel goed...Ik heb meer vrienden van het andere geslacht....dan meiden :) :)
Jongens zijn makkelijker in de omgang :) :)
ALleen ik kan er ni tege als de een of andere bekrompen klojoo zegt...Jongens kunnen nooit vrienden zijn, in hun achterhoofd zitten ze te bedenken hoe ze je gaan regelen :kwaad:
bladerdeeg :kwaad:
Masriya21
17-04-2003, 22:23
Origineel gepost door SaMiax
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom NIET :D
juist waarom niet! :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.