Bekijk originele versie : Waarom denk je aan als eerste aan papieren als je trouwt met iemand uit Marokko?
fatima86
17-04-2003, 21:47
Ik begrijp dat niet? Het kan toch ook zijn dat diegene ECHT van je houdt? :rolleyes:
Dus eigenlijk is het een vooroordeel?
Liefs, fatima
PS: Graag jullie mening hierover...
fatoucha_k
17-04-2003, 21:58
ja dat klopt....maar degene kan altijd blijven zeggen:"OOH wat ik hou ik toch van jou...". " OOh ik kan niet zonder jou leven...", " jij bent mijn vrouw en dat zul je altijd blijven..." en dat soort lieve praatjes....en wat blijkt..hij komt hier in Nederland en gaat meteen vreemd offf hij gaat aan de drank (en goede voorbeeld) off drugs...elmouhim aan het eind laat hij jou in de steek en jij blijft alleen achter en met je kind(eren) als je kinderen krijgt van hem...
fatima86
17-04-2003, 22:00
Maar het zou toch mogelijk kunnen zijn dat hij ECHT van je houdt en bij je blijft?
fatoucha_k
17-04-2003, 22:16
dat kan...maar het gebeurt zelden...tenminste ik ken een paar van huwelijken die stand hebben gehouden van een groot aantal huwelijken die daardoor kapot zijn gegaan....terwijl ze ook met liefde waren getrouwt...
en soms moet een vrouw met haar hoofd denken of het nou slim is om met iemand te trouwen uit marokko of niet???
snap je???
Oem_Lena
17-04-2003, 22:34
Origineel gepost door fatoucha_k
dat kan...maar het gebeurt zelden...tenminste ik ken een paar van huwelijken die stand hebben gehouden van een groot aantal huwelijken die daardoor kapot zijn gegaan....terwijl ze ook met liefde waren getrouwt...
en soms moet een vrouw met haar hoofd denken of het nou slim is om met iemand te trouwen uit marokko of niet???
snap je???
ik ken er heel erg veel,en zij zijn nu nog bij elkaar en gelukkig
Ole_Guapa
17-04-2003, 23:31
Ik ken verschillende stellen bij wie dit speelt.
Het probleem is dat die stomme papieren zo'n complicerende
factor zijn in een relatie.
Mensen die oprecht van elkaar leken te houden, gingen uit elkaar
zodra de papieren kwestie ophield.
Mensen die met elkaar trouwden als vriendendienst (voor de papieren
dus) chanteerden elkaar.
Dat gedoe is op zijn minst een storende factor in elke relatie.
Maar laten we er niet omheen draaien.
Ik vind de manier waarop er tegenwoordig getrouwd wordt om de
papieren soms wel wat weghebben van een veemarkt.
Vrouwen trouwen met de hoogste bieder.
Dat kan nooit de bedoeling zijn van een huwelijk.
hakima321
19-04-2003, 13:48
ja ik vind dat ook...
als hij echt van je houdt dan kan dat dus je moet nooit het ergste verwachten en ik ken veel mensen waar van hun man/vrouw uit marokko komt en als er taalproblemen zijn....
probeer er dan iets aan te doen maar meestal zijn er geen taalproblemen omdat als je van iemand houdt dat je er normaal gezien eerst ermee hebben moeten gepraat ebben
beslama(k)(k)(k):p:D:zwaai:
KAN ZIJN JE MOET GEWOON GOED KIJKEN EN EEN BEETJE OUDER IEMAND DIE ALLES HEEFT GEHAD GEEN GOZER VAN 19 OF ZO DIE SLAAN VAAK OP HOL MAAR DAT GELD NIET VOOR IEDEREEN MAAR ER IS EEN GROOT VERSCHIL TUSSEN MAROKANNEN VAN DAAR EN DIE VAN HIER MAAR ALLES KAN
AgadirMale
19-04-2003, 14:15
Origineel gepost door NOURD1N
KAN ZIJN JE MOET GEWOON GOED KIJKEN EN EEN BEETJE OUDER IEMAND DIE ALLES HEEFT GEHAD GEEN GOZER VAN 19 OF ZO DIE SLAAN VAAK OP HOL MAAR DAT GELD NIET VOOR IEDEREEN MAAR ER IS EEN GROOT VERSCHIL TUSSEN MAROKANNEN VAN DAAR EN DIE VAN HIER MAAR ALLES KAN
koffie kan :hihi:
yesmina19
19-04-2003, 14:15
o dat is simpel te beantwoorden
mannen willen daar gewoon papieren
en het is zelden dat hij echt van je houdt
hoe kan je van iemand houden als je hem amper
ken en ziet
en ken zoveel mensen die trouwen
en gelijk scheiden als ze papieren hebben
en een vrouw uit marokko nemen
dus je ken iemand gelijk hier trouwen
en als je scheidt weet je van je zelf
dat het niet om papieren gaat
maar dat jullie niet bij elkaar passen
Origineel gepost door AgadirMale
koffie kan :hihi: THEE KAN :D
AgadirMale
19-04-2003, 14:23
Origineel gepost door NOURD1N
THEE KAN :D
Couscous kan :confused:
Origineel gepost door AgadirMale
Couscous kan :confused: TAZINE KAN
fatima86
20-04-2003, 13:30
Je kan een relatie met hem beginnen in marokko, maar hij kan het pas 100% bewijzen als hij hier naartoe komt...Die kans moet je je landgenoten toch geven?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.