Bekijk originele versie : Oprah
ooh my god.....kijk oprah mensen, het is echt gruwelijk
ooh habibi zagen jullie dat babietje???ooohhhhhwwwwww wat een schatje.....ik moet echt weer huilen
missarabia
17-11-2005, 15:40
Waar gaat het over?????
over de orkaan in new orleans, oprah is er naartoe gegaan met haar ploeg en de stuatie is echt schrijnend....jeetje, mensen werden verkracht vermoord, lijken op de snelwegen...babietjes ooohh :traan1:
Mozhima1
17-11-2005, 15:43
Ik ben op mijn werk,kan dus niet kijken.
Waar gaat het over?
beni_said_1978
17-11-2005, 16:12
vanavond naar de herhaling kijken...........................heb het ook gemist:moe:
lady.leila
17-11-2005, 16:21
hoe laat is de herhaling?
danks
ik kreeg steeds medelijden maar dacht weer van tja, hoeveel leed heeft amerika andere veroorzaakt? dit is het natuur, maar zij doen het zelf. dan straft god je ook ja. het is zielig voor de mensen en die vrouw die zo verstijfd dood lag. ik zou ook wel normaal dood willen gaan en niet ergens op straat.
maar ik heb me een tijd bezig gehouden met slachtoffers door de amerikanen en ik ben wat hard geworden wat amerika betreft, krijgt niet zoveel medelijden met ze
beni_said_1978
17-11-2005, 17:39
hoe laat is de herhaling?
danks
rond 24:00 lekker in me bedje kijken,enne zo zie je maar weer niets is wat het lijkt het rijke machtige amerika:rolleyes: jeetje wat een schande het leek daar wel een derde wereld land ze stonden wel voor schut:o
zine_maghreb
17-11-2005, 17:44
wejoww zo erg die lijken langs de snelwegen, vooral die vrouw met die limonade in haar hand, ze was gewoon stijf geworden en zoo opgezwollen. zo zieligg:(
en dat noemen ze het rijke landje amerika....pfff:jammer:
rzinia, je hebt gelijk hoor....maar de amerikanen zelf kunnen niks doen aan het gedrag van hen regering....wij kunnen ook nix aan balk ellende doen...das de politiek en de wereldorde....toen ik die mensen zag..wiyuuw...en dat heb ik ook bij andere mensen die lijden , ook met de tsunami....het is gewoon overweldigend en geen enkel mens verdient het om zo aan hen einde te komen.
amerika is alleen rijk als er wat met de blanken gebeurt :moe:
rzinia, je hebt gelijk hoor....maar de amerikanen zelf kunnen niks doen aan het gedrag van hen regering....wij kunnen ook nix aan balk ellende doen...das de politiek en de wereldorde....toen ik die mensen zag..wiyuuw...en dat heb ik ook bij andere mensen die lijden , ook met de tsunami....het is gewoon overweldigend en geen enkel mens verdient het om zo aan hen einde te komen.
ik zie het zo de mensen in amerika kregen kans om te stemmen, dus zij kozen bush en ook uit new orleans heb je soldaten in irak enz
ze doen zoveel kwaad dat ik echt geen medelijden heb. als ik kinderen zie enz dan vind ik het zielig. kinderen altijd. maar bij de rest denk ik alleen, zo voelen andere zich ook.
ze hielden demonstraties in amerika dat er 2000 soldaten dood zijn en ze waren boos, maar ze hadden helemaal geen gevoel bij de slachtoffers.
kijk alleen naar intervieuws met soldaten enz op nova en netwerk en je gaat het begrijpen
zoals bush zegt in oorlog vallen slachtoffers, nou en bij natuurrampen vallen doden
Maroc_Meissie
18-11-2005, 09:26
Ja joh, ik heb gisteravond de herhaling gekeken en het is echt triest!!
Ik heb wel een vraagje en vraag me af hoe anderen hier over denken.
Nou staat oprah stil bij van alles wat er in de wereld gebeurt, gelovigen, niet geloven. Gewoon alles en vind ik haar persoonlijk echt een topvrouw.
Maar!!!
Ze lieten op tv echt alles in details zien over deze natuurramp, dode mensen op de weg. Geen eten, drinken enz..
Onze moslimbroeders en zuster die in Irak, Palestina lijden en dagelijks de dood in de ogen kijken..hoe zit het daar mee?
Die zitten toch echt wel langer dan 5 dagen zonder eten, drinken en zien hoe hun families, ouders, broertjes enz.. worden afgeslacht.
Ik hoor af en toe dan iemand roepen van ja is straf van Allah voor de ongelovigen (Catherina ramp), maar toch het doet mij in ieder geval heel wat als ik op tv zie hoe het daar aan toe is. Of het nou gelovigen zijn of niet, het zijn kleine kinderen, oudere mensen, uiteengerukte families enz..En dit in Amerika notabene!!
Zegt ons geloof iets over het onderscheid maken van helpen/treuren of wat dan ook bij dit soort rampen waar ongelovigen danwel niet moslims bij zijn betrokken?
zeg niet dat het een straf van allah is ,het is meer een beproefing
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.