Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : What would you do???????

Pagina's : [1] 2 3 4

SaraZena
09-05-2002, 21:20

De man van je dromen, lief, charmant, intelligent, grappig en ga zo maar door. Hij komt je hand vragen. een paar maanden later gaan jullie trouwen. en op eens kom je er achter dat ie een compleet oerwoud op zijn rug heeft.....haar op zijn rug (en op z'n schouders en zo)!!! What would you do? ga je hem vertellen dat je het vreselijk vindt? Misschien zal hij zich heel beledigd voelen, maar je wilt de man van je dromen natuurlijk niet kwetsen :stout: dus hoe ga je het hem vertellen???????? of vind je haar op de rug wel sexy?

xsalwa
09-05-2002, 21:25
hahaha ik denk er komt een heel diepgaande topic. Maar ik moest wel lachen wat zou ik doen... geen idee schrikken in ieder geval! \ xSaLwa

Dida
09-05-2002, 21:28
WAt zou ik doen...hmmm ik zou het vlechten..enne kraaltjes erin doen..Nee nee of rasta..dreadlocksssss cooooooool !!!!!!!!!!!!!!! Yeahhhhh stoere vent izz tie dan.. :D Okezz effe serieus..nou weet ik veel..ik hou toch van hem onvoorwaardelijk hoe die ook izz..Duzz ik denk niet dat zoiets een groot probleem zou zijn. Ciao Baby ;)

SaraZena
09-05-2002, 21:31
Origineel gepost door angel20 ikke ben altijd heel direct, heel veel mensen weten dat ik niet van borsthaar hou. Ik zou het eerlijk zeggen!!!! Ik vind het een schrikkelijk idee om iemand aan te raken die borsthaar heeft en vooral als het veel is.!!!!!!! lieve schat ik heb het hier over haar op de rug, dat is nog veel erger :D

Dida
09-05-2002, 21:33

Izzzz toch lekker zoveel zoveeeel haaaar..kan je er lekker mee spelen in bed...en NEE NEE niet op zo een manier..voordat jullie doordenken ..!!! Trouwens kan best wel..ik ben toch zehma getrouwd duzz :D Maaaaaaaaarre veel haaar..ja wat kan je ervan zeggen..je kan er lekker op slapen of niet soms..Lekker zacht..een beetje babyolie erin doen hmmmm heerlijk ruikt dat dan oeeeeee oeeee !!!!!!!!! Ciao Baby ;)

aSunnyFriend
09-05-2002, 21:58
Ik heb geen rughaar en een beetje borsthaar dat ik tegelijkertijd afscheer met de rest van die andere harige plekjes.. )) S.

KriMoSkie
09-05-2002, 22:00
Origineel gepost door sabrinat De man van je dromen, lief, charmant, intelligent, grappig en ga zo maar door. Hij komt je hand vragen. een paar maanden later gaan jullie trouwen. en op eens kom je er achter dat ie een compleet oerwoud op zijn rug heeft.....haar op zijn rug (en op z'n schouders en zo)!!! What would you do? ga je hem vertellen dat je het vreselijk vindt? Misschien zal hij zich heel beledigd voelen, maar je wilt de man van je dromen natuurlijk niet kwetsen :stout: dus hoe ga je het hem vertellen???????? of vind je haar op de rug wel sexy? hahahahaah :hihi: KAPOOOOOT lachen ieeeeeeeeeeelk ik hou niet van mannen met BORSTHAAR of OKSELHAAR of HAAR OP ZIJN RUG is vies man maaarrreee als hij de MEN OF MY DREAMS is maakt het helemaal nikieeees out!!! HAHAHAHAHAHAHA NOG STEEDS MOET IK LCAHEN GEINIG TOPIC JOH.........HAHAHAHAHAH mohiem peace:D

touraya
09-05-2002, 22:03
oef sabrinet..denk dat het een probleempje wordt.......als er iets is waar ik een hekel aan heb zijn het wel behaarde mannen en wel op borst en rug....dusse ik zou het tegen hem zeggen.....dat ik het vreselijk vindt en dat ie er wat aan moet doen....!!!!

burlyhurlygirly
10-05-2002, 09:59
iigggggggggg tfoe ik moet er niet aan denke !! hij moew het maar scheren!!! pech voor hem maar tegen dat bos haar ga ik heus niet tegen aankijken dus het word scheren!!!!!!!!!!!!!! :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

dounia_dana
10-05-2002, 10:03
HARSEN DIE HANDEL!!! :D

Mina20
10-05-2002, 10:27
Hahahaahahahahahahahahaahahaha!!!!!! Sabje lieverd, had dit niet achter je gezocht... Geintje. Nou ik zou hem elke 3 weken harsen.. Sabrina, je krijgt de groeten van emshoem...... Ik vind behaarde mannen wel mooi, maar geen oerwoud. Yaki.....

Zonnetje22
10-05-2002, 10:29
Nou sorry hoor dames... Maar een man zonder haar vind ik zo..... Haar is mannelijk, het hoort bij de man. Ik vind het daarom ook wel sexy... En jah, als het ook nog eens de man van je dromen is, maken die paar haartjes dan werkelijk wat uit? Het is maar een wereld en oud worden we allemaal... Waarom zo een punt maken van iets wat er niet eens toe doet? Enneh... Wie is er op deze aardbol nou PERFECT?! PrecieZzz "Nobody!" Liefs, Sunshine

kickgirl
11-05-2002, 11:49
jaja mijn droomman of niet de ware of niet eerlijkheid boven alles vind ik. Dus ik zou het hem vertellen en ja wat hij dan doet? Ik hoop dan dat hij luistert en het dan voor me weg haalt! hij wilt toch ook dat jij mooie gladde benen hebt en dergelijke of niet jongens???????? Ushhhh

aSunnyFriend
11-05-2002, 12:08
als mijn vrouw dan ook haar snor in bedwang houdt dan dompel ik mezelf wel in een harsbad voor mijn vrouw, hooooooooooor Salahdin

kickgirl
11-05-2002, 12:13

kijk dat bedoel ik maar! Zelfs Sunnyfriend zou het doen! Haha Ushhh

Pagina's : [1] 2 3 4