Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Leven' vele mensen niet ze 'bestaan' allen maar

cj_tetuani
17-04-2003, 21:10

‘Leven ‘ vele mensen niet ze ‘bestaan’ alleen maar. Om je mens te ontwikkelen, moet je zowel aan uiterlijke omstandigheden als aan het innerlijk aandacht besteden. Het interesseert me totaal niet wie je bent, wat je gelooft, hoe je bezig bent, hoeveel vertrouwen je hebt of hoeveel hoop je hebt. Het enige wat mij interesseert, is wat wil je worden. Ben je tevreden met huidig situatie of wil je je een betere levenswijze eigen maken? Jij bent degene die moet beslissen. voel je gelukkig met al speelgoed dat de wereld je aanreikt? Misschien weet je veel, maar heb je gebruik gemaakt van je kennis? Misschien heb je vele bezittingen, maar wat is het doel daarvan? Misschien bezit je al de kennis en middelen die je maar wenst, maar word je daardoor geholpen in de strijd van het leven? Dromen is het zoeken naar de realiteit. Het is een speurtocht naar nieuwe wegen Een droom is een vooruitblik op de toekomst. Een droom is een venster van de geest. Dromen zijn verschillend omdat mensen verschillend zijn. Ofschoon dromen uiterlijk op elkaar kunnen lijken, verschillen toch van elkaar. De glimlach van een bloem vertelt dit alleen, Dat haar leven kort is en dan gaat zij heen; De mensen komt en gaat met veel geween. Maar wanneer en waar, dat weet geen één.

RaZer
17-04-2003, 21:13
Is echt mooi man... beetje Ratelband achtig maar is echt mooi en zinnig ook!!

amel124
17-04-2003, 21:14
Origineel gepost door RaZer Is echt mooi man... beetje Ratelband achtig maar is echt mooi en zinnig ook!! mee eens :zwaai:

SweetRose
17-04-2003, 21:32
kheb het gelezen..en is zeker chique :goedzo:

KI_kracht
17-04-2003, 21:53

heeeel moooi. maar volgens mij moet in de laatste regel het woord geen gewijzigd worden in alleen ?

slimiatje
17-04-2003, 22:56
mooi..............

samira_el
17-04-2003, 23:00
Echt mooi