Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mysticalia ????????????

Pagina's : [1] 2 3

TemsoenT
17-11-2005, 12:31

Ga je Overrrrrrrrrrrrrrrr 2 Weken Trouwennnnnnnnnnnnnnnnnn meidddddddddddddddddddddddddddd Yoe Yoe Yoe Yoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wens je alle geluk van de wereld toe ..... :banana: Slat oe slemmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :maf:

Nysha
17-11-2005, 13:22
nog maar zo kort.... geen zenuwen ??

Mysticalia
17-11-2005, 13:26
:schrik2: wayaw dat is liefffffffffffffffffffffffff :o :o :o :o Temsoentje :sjans:

Mysticalia
17-11-2005, 13:27
nog maar zo kort.... geen zenuwen ?? nee geen zenuwen :D raar :D

Nysha
17-11-2005, 13:29

niet?? wiyuuuw verder alles al klaar? nog een huwelijksreis gepland?? vertel............

achermijnpc
17-11-2005, 13:30
gefeliciteerd meid

Mysticalia
17-11-2005, 13:35
niet?? wiyuuuw verder alles al klaar? nog een huwelijksreis gepland?? vertel............ Alles is gepland alhamdoulilah :D ik was zenuwachtiger 3maande geleden nu ben ik relaxed :bril: laat maar komen :maf2: Nee geen huwelijksreis :D

achermijnpc
17-11-2005, 13:56
he meid niet vergeten ons een update te geven :D en niet alleen bij trouwpartijen :moe: aangezien ik daar niet meer kon

Mysticalia
17-11-2005, 13:58
he meid niet vergeten ons een update te geven :D en niet alleen bij trouwpartijen :moe: aangezien ik daar niet meer kon euhm :rolleyes: ik weet niet of ik erna hier nog kom :rolleyes: want ik stop hier met werken en heb nog geen ander job gevonden. :D maar als ik de mogelijkheid heb, kom ik zeker terug inshAllah :goedzo: ps: is trouwpartijen nie goe genoeg of wa?:ego::belgie:

achermijnpc
17-11-2005, 14:38
euhm :rolleyes: ik weet niet of ik erna hier nog kom :rolleyes: want ik stop hier met werken en heb nog geen ander job gevonden. :D maar als ik de mogelijkheid heb, kom ik zeker terug inshAllah :goedzo: ps: is trouwpartijen nie goe genoeg of wa?:ego::belgie: oh dat is minder, dat je ophoudt met werken. was het niet te doen, brussel en de plaats waar je vandaan komt?? :confused: maar ik blijf wachten op je update ookal is het na een jaar :hihi: en trouwpartijen is niet goed genoeg :ego: aangezien ik erniet meer kom daar :nerd:

hounaidatje
17-11-2005, 14:55
gefeliciteerrdd meid...wens je alle geluk van de wereld toe en moge allah je huwelijk zegenen k zal die dag helaas niet aan je kunnen denken :hihi:

Mysticalia
17-11-2005, 15:06
oh dat is minder, dat je ophoudt met werken. was het niet te doen, brussel en de plaats waar je vandaan komt?? :confused: maar ik blijf wachten op je update ookal is het na een jaar :hihi: en trouwpartijen is niet goed genoeg :ego: aangezien ik erniet meer kom daar :nerd: Antwerpen en Brussel is niet te doen dagelijks ;) dus ik blijf zoeken in Brussel inshAllah :D

Mysticalia
17-11-2005, 15:07
gefeliciteerrdd meid...wens je alle geluk van de wereld toe en moge allah je huwelijk zegenen k zal die dag helaas niet aan je kunnen denken :hihi: :hihi: ik ga wel aan je denken :hihi: want op jouw dag vier ik bij mn schoonouders inshAllah :o :o Amine inshAllah En jij ook mabrouk!! Allah ikemmel bighier inshAllah en moge Allah swt jullie voor altijd verenigen in liefde en geluk inshAllah :love:

achermijnpc
17-11-2005, 15:07
Antwerpen en Brussel is niet te doen dagelijks ;) dus ik blijf zoeken in Brussel inshAllah :D inschallah meid dan ben je hier weer actief wanneer is je laatste dag daar op werk?

Muslima_Jamalia
17-11-2005, 15:18

:schrik2: wayaw dat is liefffffffffffffffffffffffff :o :o :o :o Temsoentje :sjans: waar blijft mijn uitnodigngskaartje.. wacht nog steeds op de post..

Pagina's : [1] 2 3