Bekijk originele versie : Knoflook, als resultaat HAARGROEI OP DE JUISTE PLEK!!!!!!!
Riffia_muslima
17-11-2005, 12:08
KLIK is heel goed!!!
Wisten jullie dat als je jaren lang TE veel mascara hebt gebruikt, dat je na een tijdje niks meer over hebt...!! :hihi:
Advies daarvoor, is elke nacht voordat je gaat slapen, met een teentje knoflook erover heen wrijven, boven en onder, net als khol maar dan op de haartjes... het helpt echt ik had na 4 dagen resultaat!!!!!
Dit kan ook met je haren, als je je haar TE vaak hebt geverfd, haaruitval hebt, te veel troep in hebt gegooid enzo...mohiem als je weinig haar begint te krijgen...
Dan moet je flink wat knoflook persen, (met zo een knoflook perser) en dan beetje olijfolie erbij, en dan heel erg goed in je haar smeren, je kunt het beter door iemand laten doen, als je dit bijv op een vrijdagnacht doet voor het slapen (en er mee gaat slapen dus) en dan zaterdag er weer goed uitwast, en dit elke week, je hebt heeeeeeel snel resultaat en je haar is glanzend en GEZOND!!!!
:goedzo:
succes dames!!
Riffia_muslima
17-11-2005, 12:31
niemand die reageert...
KLIK is heel goed!!!
Wisten jullie dat als je jaren lang TE veel mascara hebt gebruikt, dat je na een tijdje niks meer over hebt...!! :hihi:
Advies daarvoor, is elke nacht voordat je gaat slapen, met een teentje knoflook erover heen wrijven, boven en onder, net als khol maar dan op de haartjes... het helpt echt ik had na 4 dagen resultaat!!!!!
Dit kan ook met je haren, als je je haar TE vaak hebt geverfd, haaruitval hebt, te veel troep in hebt gegooid enzo...mohiem als je weinig haar begint te krijgen...
Dan moet je flink wat knoflook persen, (met zo een knoflook perser) en dan beetje olijfolie erbij, en dan heel erg goed in je haar smeren, je kunt het beter door iemand laten doen, als je dit bijv op een vrijdagnacht doet voor het slapen (en er mee gaat slapen dus) en dan zaterdag er weer goed uitwast, en dit elke week, je hebt heeeeeeel snel resultaat en je haar is glanzend en GEZOND!!!!
:goedzo:
succes dames!!
Wajaw wajaw..
Meid het is wel waar..maar wil je dat de meiden blind worden..je moet knoflook persen en het sap in een gebruikte mascare doen..en dan elke avond opdoen..ka als je het zo gaat wrijven dat is echt pijnlijk..vooral als er wat in je ogen komt..
Maar het helpt wel echt..maar wel mijn advies volgen..anders ben je zeker binnekort blind..
Dit is geen aanval op je hoor lieverd..ik schrok alleen eenbeetje.
Riffia_muslima
17-11-2005, 12:37
Wajaw wajaw..
Meid het is wel waar..maar wil je dat de meiden blind worden..je moet knoflook persen en het sap in een gebruikte mascare doen..en dan elke avond opdoen..ka als je het zo gaat wrijven dat is echt pijnlijk..vooral als er wat in je ogen komt..
Maar het helpt wel echt..maar wel mijn advies volgen..anders ben je zeker binnekort blind..
Dit is geen aanval op je hoor lieverd..ik schrok alleen eenbeetje.
nee hoor, ik smeer het erop zachtjes op en doet geen pijn :confused: het prikt ook niet...alleen de eerste keer,
ik was op me kamer en toen ging ik het doen en begon met me rechteroog.... en ik schreeuwde het uit....en ik rende naar beneden (bijna van de trap af ge*******d :hihi: ) en me VADER ging met de krant wapperen en ik koelde weer af..haha als ik me papa ook niet had
hij zegt welke mongool doet er dan ook KNOFLOOK in ze OOG....MET opzet hahhaa moest wel lachen
golddigga
17-11-2005, 12:39
Ik wil het wel proberen maaar stel nou dat die stank van knoflook niet weggaat, gatver ieder die zal voor me weglopen. Als ik alleen maar knoflook moet persen als ik aan het koken ben dan stinken mijn handen nog de dag erna.
dit is ook geen aanval hoor want ik vind het juist goed dat je hier een tip hebt gezet misschien voor de mensen die echt hun haren en/of wimpers langer gezonder willen hebben;)
Riffia_muslima
17-11-2005, 12:43
Ik wil het wel proberen maaar stel nou dat die stank van knoflook niet weggaat, gatver ieder die zal voor me weglopen. Als ik alleen maar knoflook moet persen als ik aan het koken ben dan stinken mijn handen nog de dag erna.
dit is ook geen aanval hoor want ik vind het juist goed dat je hier een tip hebt gezet misschien voor de mensen die echt hun haren en/of wimpers langer gezonder willen hebben;)
ja ik dacht ook van ow jee die geur!!!!
Maar je moet met een beetje, wc papier ofzo, vasthouden en op je wimpers wrijven,. Het beste is je ogen dicht te doen, en dan met de haartjes mee naar beneden ''stijlen'' zeg maar...snap je hoe
nee ik voel me niet aangevallen schat!kan wel tegen een stootje hoor ;)
SWEET_ANISSA
17-11-2005, 13:18
goeie tip maar tot dat ik las dat je blind kan worden :D, ik wil niet so een risico nemen maar hoe kan je nou van knoflook blind worden? :maf2:
ik ga het wel in mijn haren proberen (Y)
:zwaai:
goeie tip maar tot dat ik las dat je blind kan worden :D, ik wil niet so een risico nemen maar hoe kan je nou van knoflook blind worden? :maf2:
Daarom zei ik al:
Geperste knoflook in een gebruikte mascara..en elke avond op doen.. anders geloof me is het echt te pijnelijk..
asalaamoe alaikoem zustertjes..
Dit is echt de eerste keer dat ik dit hoor maar nog steeds kan ik er niet uithalen wat t resultaat dan is..
"na vier dagen... "
Meer haargroei of gezonder of langere wimpers.?
Vertel is meiden..
Riffia_muslima
17-11-2005, 14:10
asalaamoe alaikoem zustertjes..
Dit is echt de eerste keer dat ik dit hoor maar nog steeds kan ik er niet uithalen wat t resultaat dan is..
"na vier dagen... "
Meer haargroei of gezonder of langere wimpers.?
Vertel is meiden..
gezonder en langere wimpers, en ook vollere!
Riffia_muslima
17-11-2005, 14:13
nee thamshount! je kan niet blind worden, het KAN prikken maar niet altijd hoor
als je je ogen dicht houdt en dan met de haartjes mee naar beneden strijkt dan voel je helemaal niks wollah.
ik raad het niet aan eigenlijk om in je mascara te doen, dat lijkt me wel erg pijnlijk, want dat moet je er dan opsmeren met je ogen open...dus hmm lijkt me niks
meknessia86
17-11-2005, 14:46
Maar ehhh hoe zit het dan met de stank......................................in je haar :hihi: ben bang dat iedereen gaat weglopen ook al was je het goed...............????
Riffia_muslima
17-11-2005, 14:50
daarom zeg ik, doe het op vrijdag avond, en dan is het er maandag heusssss wel weer uit, vooral als je een cremespoeling gebruikt
gaat je haar niet verschrikkelijk stinken, i kheb lang en dik haar maar ook vaak geverfd enzo dus wil het wel proberen..maar gaat je haar nie tstinken?
ennuh men wimpers ga ik vanavond mee beginnen!
SWEET_ANISSA
17-11-2005, 15:52
nee thamshount! je kan niet blind worden, het KAN prikken maar niet altijd hoor
als je je ogen dicht houdt en dan met de haartjes mee naar beneden strijkt dan voel je helemaal niks wollah.
ik raad het niet aan eigenlijk om in je mascara te doen, dat lijkt me wel erg pijnlijk, want dat moet je er dan opsmeren met je ogen open...dus hmm lijkt me niks
ahahahah okidoki ik d8 al.. maar moet ik me ogen dicht doen en dan knoflook er op smeren (dus op me wimpers), en moet ik het eerst persen ja tog?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.