Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Zou Mij Het Berbers Van Het Zuiden Willen Leren???

samarino
17-11-2005, 09:24

Who would taech me the dialect of de Mysterious Sud of MaroCCo????:hadj:

_Star_
17-11-2005, 13:55
Who would taech me the dialect of de Mysterious Sud of MaroCCo????:hadj: je bedoelt toch het berbers van sous regio, Agadir en omgeving? wel, ik wil wel...

samarino
17-11-2005, 14:35
Ja !!!!! Ik bedoel het berbers van het zuiden van agadir zit daar verschil in tussen die van ouarzazate en Agadir??

_Star_
17-11-2005, 15:05
Ja !!!!! Ik bedoel het berbers van het zuiden van agadir zit daar verschil in tussen die van ouarzazate en Agadir?? ja er zit wel een verschil tussen dat van agadir en dat van bijv. ouarzazate en omgeving... veel mensen uit ouarzazate spreken wel het sous uit agadir maar er is wel degelijk een verschil.. welke wil je leren ?

samarino
18-11-2005, 10:59

Ik zou heeeel graag die van ouarzazate willen leren.......... Maar ik weet niet hoe je eigenlijk zou moeten beginnen om een taal goed te leren en te blijven beheersen....?! Would U Help?

_Star_
18-11-2005, 23:45
Ik zou heeeel graag die van ouarzazate willen leren.......... Maar ik weet niet hoe je eigenlijk zou moeten beginnen om een taal goed te leren en te blijven beheersen....?! Would U Help? dat van ouarzazate ken ik helaas niet, sorry toch succes ermee ;)