Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaanse Meisjes met korte rokken....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

karimaMarakesja
17-04-2003, 20:20

salaam mensen... heb een vraagje... ik hoor de laatste tijd veel commentaar over marokaanse meisjes die korte rokjes dragen of korte topjes...... ben ff benieuwd wat jullie mening er over is... de mijne is zolang die meid zelf respect heeft dan draagt ze wat ze dragen wil toch!!!!!! :zwaai: thala kiss karima

Chaimae
17-04-2003, 20:23
Als zij zich moslim noemt, moet zij zich als een moslim gedragen en kleden. Anders ben ik wel benieuwd hoe ze de Koran interpeteert. :) Is ze geen moslim kan het me geen barst schelen.

Oem_Lena
17-04-2003, 20:24
Origineel gepost door karimaMarakesja salaam mensen... heb een vraagje... ik hoor de laatste tijd veel commentaar over marokaanse meisjes die korte rokjes dragen of korte topjes...... ben ff benieuwd wat jullie mening er over is... de mijne is zolang die meid zelf respect heeft dan draagt ze wat ze dragen wil toch!!!!!! :zwaai: thala kiss karima een meid met zelf respect draag zulke kleding niet

karimaMarakesja
17-04-2003, 20:36
nee hoor, je moet nie te ver gaan maar je mag je kleden de islaam zit in het hrt nie in het gedrag!!

Oem_Lena
17-04-2003, 20:38

Origineel gepost door karimaMarakesja nee hoor, je moet nie te ver gaan maar je mag je kleden de islaam zit in het hrt nie in het gedrag!! islam zit in het hart ja meisje naturlijk,jij moet nog veel leren

Lady_moi
17-04-2003, 20:38
in het hart?????????GE MOET OOK TONEN DAT JE RESPECT HEBT VOOR DE ISLAM! vind ik toch :o

Soefy
17-04-2003, 20:39
Origineel gepost door karimaMarakesja nee hoor, je moet nie te ver gaan maar je mag je kleden de islaam zit in het hrt nie in het gedrag!! tuurlijk wel..sorry maar hoe interpreteer jij de Islaam dan..Het zit in elke moslim/moslima zijn of haar hart..en dat laat je ook zien in je gedrag.. :rolleyes:

Chaimae
17-04-2003, 20:41
Origineel gepost door karimaMarakesja nee hoor, je moet nie te ver gaan maar je mag je kleden de islaam zit in het hrt nie in het gedrag!! Wat er in je hart zit uit je in daden!!! Anders zit het niet in je hart! Je moet de koran eens lezen. ;) Daar staat alles niet voor niks in, maar je moet je er als moslim aan houden. Als moslim geloof je toch in Allah en zijn woorden, kom dan niet aan met onzin als: Islam zit in je hart en niet in je daden.

Jeblia_Tetouania
17-04-2003, 20:52
Origineel gepost door karimaMarakesja salaam mensen... heb een vraagje... ik hoor de laatste tijd veel commentaar over marokaanse meisjes die korte rokjes dragen of korte topjes...... ben ff benieuwd wat jullie mening er over is... de mijne is zolang die meid zelf respect heeft dan draagt ze wat ze dragen wil toch!!!!!! :zwaai: thala kiss karima uuhm kijk als het meisje zich moslim noemt dan moet ze zich ook volgens de islam kleden!!! er staat toch nergens in de koran dat je korte rokjes en topjes mag dragen daarin tegen staat er WEL dat je je moet bedekken en ook dat je je niet zo mag gaan kleden dat je mannen verleid!!!!!! maar ja het is aan ALLAH (swt) om over die meisjes te oordelen wie zijn wij om daarover te oordelen laat ze lekker!!!!!!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Jeblia_Tetouania
17-04-2003, 20:54
Origineel gepost door karimaMarakesja salaam mensen... heb een vraagje... ik hoor de laatste tijd veel commentaar over marokaanse meisjes die korte rokjes dragen of korte topjes...... ben ff benieuwd wat jullie mening er over is... de mijne is zolang die meid zelf respect heeft dan draagt ze wat ze dragen wil toch!!!!!! :zwaai: thala kiss karima and by the way je hebt helemaal geen respect als je zulke kleren draagt!!!!!!!!!!!

iraifia
17-04-2003, 20:56
Origineel gepost door Chaimae Wat er in je hart zit uit je in daden!!! Anders zit het niet in je hart! Je moet de koran eens lezen. ;) Daar staat alles niet voor niks in, maar je moet je er als moslim aan houden. Als moslim geloof je toch in Allah en zijn woorden, kom dan niet aan met onzin als: Islam zit in je hart en niet in je daden. :goedzo:

Lady_moi
17-04-2003, 20:56
ah het is maar hoe je het ziet

karimaMarakesja
17-04-2003, 20:57
dus jullie zeggen elke meisje dat geen hoofddoek draagt en een srtakke spijker broek aan heeft geen moslima is???

Lady_moi
17-04-2003, 21:00
Origineel gepost door karimaMarakesja dus jullie zeggen elke meisje dat geen hoofddoek draagt en een srtakke spijker broek aan heeft geen moslima is??? tuurlijk niet!!!je bent nog moslima maar je doet de islam dan nie goed ;)

Oem_Lena
17-04-2003, 21:00

Origineel gepost door karimaMarakesja dus jullie zeggen elke meisje dat geen hoofddoek draagt en een srtakke spijker broek aan heeft geen moslima is??? wie heeft dat gezegt :rolleyes: die moslima met die strake broek en geen hijaab bid zij wel?als zij niet bid is zij geen moslima

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7