Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens

Pagina's : [1] 2 3

salouanadoria
17-04-2003, 20:18

Wat hebben de MAROKKAANSE jongens tegenwoordig tegen de MAROKKAANSE meisjes?!?!?! Wat ik op deze site lees is alleen: Marokkaanse meisjes zijn dit, Marokkaanse meisjes zijn dat...... zij zijn zo en ze zijn zus.............bla bla bla, ktitiek, kritiek en nog eens kritiek. En de heren hier op deze site doen wel effe zo negatief but how's reality?? Ze hebben het alsmaar over DE meisjes, ik geef zelf toe er zijn meisjes die de verkeerde pad hebben gekozen maar niet ALLE........a rebaddelah!!!!! Als jullie het hebben over dat soort meisjes spreek dan alstublief over DIE meisjes..............

AdamX
17-04-2003, 20:22
daar gaan we weer :D

salouanadoria
17-04-2003, 20:24
Origineel gepost door Nawera Wel meid je moet een site als deze niet al te serieus nemen hoor....Ik lig meestal dubbel van het lachen als ik sommige topic's lees geweldig gewoon....Je moet alles niet serieus nemen, en de jongens die het steeds hebben over "de meiden", tsjaaa dat is precies het soort dat aandacht geeft aan "die meiden", snap je 'm?.... ;) Het is gewoon irritant.....ik lig soms ook dubbel van het lachen. enneh ja ik snap 'm!!!!

Chaimae
17-04-2003, 20:25
Origineel gepost door Nawera en de jongens die het steeds hebben over "de meiden", tsjaaa dat is precies het soort jongens dat aandacht geeft aan "die meiden", snap je 'm?.... ;) :rolleyes:

salouanadoria
17-04-2003, 20:25

Origineel gepost door AdamX daar gaan we weer :D Zie je hoe het voelt...erg he!!!!

EMIEN
17-04-2003, 20:31
Oordeel iedereen indivudeel......klaar dan zijn alle problemen opgelost..:) Moet echt een partij oprichten.,...:(

salouanadoria
17-04-2003, 20:32
[QUOTE]Origineel gepost door EMIEN [B]Oordeel iedereen indivudeel......klaar dan zijn alle problemen opgelost..:) Als iedereen dat nou eens deed dan was ALLES opgelost........

Lady_moi
17-04-2003, 20:33
tis misschien doort weerke :bril:

AdamX
17-04-2003, 20:33
Origineel gepost door EMIEN Oordeel iedereen indivudeel......klaar dan zijn alle problemen opgelost..:) Moet echt een partij oprichten.,...:( NIEMAND heeft het RECHT om te oordelen, behalf Allah

loubna_tetuania
17-04-2003, 20:34
Origineel gepost door EMIEN Oordeel iedereen indivudeel......klaar dan zijn alle problemen opgelost..:) Moet echt een partij oprichten.,...:( Al een naam bedacht.... :D

salouanadoria
17-04-2003, 20:34
Origineel gepost door AdamX NIEMAND heeft het RECHT om te oordelen, behalf Allah JA, is zo.....ik neem mijn woorden terug

MocroPrinsesje
17-04-2003, 20:35
Origineel gepost door AdamX NIEMAND heeft het RECHT om te oordelen, behalf Allah :Iluvu: ............

Chaimae
17-04-2003, 20:38
Kijk, als iemand een topic opent over meiden met negers etc blabla dan erger ik me wel. Maar als iemand een topic opent met daarin de waarheid dan is het een boodschap voor degene die zich aangesproken voelen. Doe wat meer aan je geloof en laat je niet leiden door de sjataan! Het gaat nu echt heel erg ver zowel bij meiden als bij jongen, SOMMIGE nemen het woord moslim in de mond, maar doen er werkelijk niks aan. :( Ps: Is geen aanval! :)

Lady_moi
17-04-2003, 20:40
ze gaan inderdaad nu echt te ver :jammer:

EMIEN
17-04-2003, 20:41

Tgaat niet om oordelen......:) Maar om zeggen wat je vind JE EIGEN MENING.....:rolleyes: kvind et echt lap, elke keer alleen ALlah(swt)mag oordelen..... Tis zo maar we praten nu over iets anders...:)

Pagina's : [1] 2 3