Bekijk originele versie : Wie van jullie gaat zo overstraat ( ZIE FOTO )
Droevige_Meid
17-11-2005, 01:00
http://i23.ebayimg.com/01/i/05/77/f7/22_1_b.JPG
Mijn vraag was..
- Wie van de dames loopt er zo bij??
[ Ik vind het zo masha allah mooi :Iluvu: ]
Insha allah ga ik de stap proberen te zetten als ik getrouwd ben...
[ Zelf draag nu ook hijaab maar nog geen khimaar en die bijpassende djalab of hoe ze dat dan ook noemen :o ]
Droevige_Meid
17-11-2005, 01:12
Iwa up
marocloubna
17-11-2005, 01:14
Ik vind het ook erg knap als ik meisjes met die kleding op straat zie, Mashallah a3lihoum................
Droevige_Meid
17-11-2005, 01:17
Ik vind het ook erg knap als ik meisjes met die kleding op straat zie, Mashallah a3lihoum................
Ja he ik ook, ik streef er echt naar om er ook zo bij te lopen
En zeker masha allah alihoum
marocloubna
17-11-2005, 01:20
Inshallah meid, inshallah.........
Met de hulp van Allah zal alles je lukken, inshallah........
:goedzo:
Droevige_Meid
17-11-2005, 01:24
Inshallah meid, inshallah.........
Met de hulp van Allah zal alles je lukken, inshallah........
:goedzo:
Insha allah, Amien
Draag jij ook hijaab of nog niet??
marocloubna
17-11-2005, 01:26
Insha allah, Amien
Draag jij ook hijaab of nog niet??
Ja, ik draag alhamdoulilah een hoofddoek. Ben er erg blij om......
Droevige_Meid
17-11-2005, 01:27
Ja, ik draag alhamdoulilah een hoofddoek. Ben er erg blij om......
Alhamdoulilah :)
http://i23.ebayimg.com/01/i/05/77/f7/22_1_b.JPG
Mijn vraag was..
- Wie van de dames loopt er zo bij??
[ Ik vind het zo masha allah mooi :Iluvu: ]
Insha allah ga ik de stap proberen te zetten als ik getrouwd ben...
[ Zelf draag nu ook hijaab maar nog geen khimaar en die bijpassende djalab of hoe ze dat dan ook noemen :o ]
Super, Zo hoort het ook
het is een groot stap maar wel een stap dichter bij allah.
Droevige_Meid
17-11-2005, 01:34
Super, Zo hoort het ook
het is een groot stap maar wel een stap dichter bij allah.
Het is zeker een grote stap daarom ben ik er nu nog niet klaar voor, ik heb wel hier een ghimaar liggen maar doe hem nooit op.
Om de stap te zetten is ook best moeilijk denk ik...
farida22
17-11-2005, 11:28
smaken verschillen, belangrijkste is dat je je op de juiste manier aankleed en je er prettig bij voelt.
Salam U Alikom.
Ik draag een djelbab en een hoofddoek die me hele borstkas dekt. Dus niet die Sjalen die de helft van je nek kan zien of al die andere 'za3ma bedekte' hoofddoeken/sjaal.
ik heb dus zo'n djelbab net als die alleen die op de foto die is anders met de armen enso (If you know what i mean :s). Veel Somalien lopen er zo by hier in Denemarken.
En deze jaar in Marokko kon je ook van die lange hoofddoeken kopen. Me nicht noemt ze daar Half ghimaar want ze zyn egt lang en niet zo'n vierkantig hoofddoek maar hy gaat zo'n beetje rond. Weet niet of jullie ze hebben gezien in Marokko. Er zyn verschillende maten ervan, je kan ze egt groot hebben dat ze tot je knieen komen of korter. Heb ze ook gekocht. 60,- dirham was het denk k voor de ene die ik heb gekocht en die was tot je heupen ongeveer( In Tetouan, kan namleyk verschillen in andere steden).
En deze jaar in Marokko kon je ook van die lange hoofddoeken kopen. Me nicht noemt ze daar Half ghimaar want ze zyn egt lang en niet zo'n vierkantig hoofddoek maar hy gaat zo'n beetje rond. Weet niet of jullie ze hebben gezien in Marokko. Er zyn verschillende maten ervan, je kan ze egt groot hebben dat ze tot je knieen komen of korter. Heb ze ook gekocht. 60,- dirham was het denk k voor de ene die ik heb gekocht en die was tot je heupen ongeveer( In Tetouan, kan namleyk verschillen in andere steden).
Magrebia
17-11-2005, 12:47
Ik draag wel een gewone hoofddoek, maar ben er nog niet aan toe om een ghimaar of zo te dragen..Maar ja, als we maar alles goed bedekken wat bedekt moet zijn, niet?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.