Bekijk originele versie : slimme marokkanen?//
hoi,
ongetwijfeld zijn we de bedekendste minderheid in Nl wegens een paar van onze broeders.......... maar mijn vraag is: zijn er ook marokkaanse genies? slimme jongens of meisjes?/ hebben we hier in NL geen enkele leergierigen of talenten? waarom hebben zoo een laag niveau van onderwijs? in marokko is het heeel anders..............
ik wilde alleen weten...
salaam... alvast bedankt!!.
tha_lady
09-05-2002, 20:15
nou bij mij op school is het ff anders bij mij op school op de havo en vwo is 90%marokaans(echt hoor) en ze slagen bijn allemaal
laterZ :blauwkus:
BentDagilia
09-05-2002, 20:25
Hey..
Er zijn wel degelijk Slimme Mgharba... In de minderheid maar ze zijn er... Ik zit ook op een Havo VWO en 80 % is Allochtoon ..
Maar ove reen jaar of tien ga je zien... Allemaal Marokkanen met de hoogste functies inchallah.
Bent Dagilia
tha_lady
09-05-2002, 20:27
wallah de marokkanen nemen het over
maroc rulezzzzzzzzzzz
laterZ :blauwkus:
Ik ben van plan om Master of Arts te worden!
lelalaila
09-05-2002, 22:54
WAT MIJ ECHT OPVALT IS DAT DE MAROKKAANSE JONGEREN HEEL ERG SLIM ZIJN HIER BIJ ONS HOE ZE HET DOEN WEET IK NIET WANT DE MEESTE TIJD BRENGEN ZE OP STRAAT DOOR EN NIET TUSSEN HUN BOEKEN!! MAAR SLIM ZIJN ZE ZEKER!!
er zijn hier genoeg slimpies alleen vallen zeniet op omdat ze het te druk hebben .
bah wat jammer ik ben maar twee jaar naar school gegaan,1 jaar arabi en een jaar nederlandse taal geen diploma dus :lekkerpuh
BENTGHATAR
15-10-2002, 21:23
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hey..
Er zijn wel degelijk Slimme Mgharba... In de minderheid maar ze zijn er... Ik zit ook op een Havo VWO en 80 % is Allochtoon ..
Maar ove reen jaar of tien ga je zien... Allemaal Marokkanen met de hoogste functies inchallah.
Bent Dagilia
ishallah bent dagila
dan zulllen die nederlanders zien. dan kunnen ze niet zonder ons
op mijn school ben ik wel enigste marokkaan die havo doet.
de andere doen mavo.
Er zitten zeker meer dan 30 marocs op de universiteit van adame.
BENTGHATAR
15-10-2002, 23:02
Origineel gepost door Kenitrya
IK BEN DOM. :nerd:
you are not the only one
Origineel gepost door Kenitrya
IK BEN DOM. :nerd:
tuurlijk ben jij dom, jij weet nie eens wat glycogeen fosphorylase betekent :o :o
Men zegt altijd: "Jay is slim". Ik zeg: "ik ben heeeeeeeelllll erg lui" :stout:
Origineel gepost door TNAwie
tuurlijk ben jij dom, jij weet nie eens wat glycogeen fosphorylase betekent :o :o
Ewa Daarvoor Bestaat ouhad Slimmerd, je kent hem wel denk ik.
Hij zwerft vaak rond in de ub op zoek naar nieuwe slachtoffers om zijn djoen mee te delen. Ewa hij kon ons nog net voor de tentamendag vertellen wat dat precies is.
Hij luistert ook naar de naam Zizou ;) :D
Greetz: Dommerd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.