Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe goed kan je afdingen???

Fous
17-04-2003, 18:48

Ik ben de Master :bril: :hihi: Mijn beste koop tot nu toe is: een jellaba die te koop was voor 750 dirhams. Ik was in totaal 3 uur in dat kleine winkelte aan het afdingen met de verkoper. Ik heb hem uiteindelijk voor 350 gekregen :D En hoe zit het bij jullie? Of kopen jullie meteen zonder te overleggen over de prijs?

Nadia89
17-04-2003, 18:54
whahahaha, 750 tot 350 :hihi: zo is mijn moeder ook :D ik durf niet man TE verlegen

Fous
17-04-2003, 18:57
Origineel gepost door Nadia89 whahahaha, 750 tot 350 :hihi: zo is mijn moeder ook :D ik durf niet man TE verlegen Verlegen? maar jij zou dus meteen het geld geven dat van je gevraagd word? Als ik dat zou doen dan zou ik binnen de korste keren blut zijn :D

loubna_tetuania
17-04-2003, 18:58
Wat dacht je van een keer samen winkelen :rolleyes: ...Dan hou ik be3da nog wat geld over... :D

Shining_Star
17-04-2003, 18:59

hahahha mijn tante doet het altijd voor mij want als ik het doe praat ik gebroken marokkaans en dan gaat de prijs nog stijgen inplaats van dalen so imma let mah aunt do it :D

Fous
17-04-2003, 19:01
Origineel gepost door real_jeblia hahahha mijn tante doet het altijd voor mij want als ik het doe praat ik gebroken marokkaans en dan gaat de prijs nog stijgen inplaats van dalen so imma let mah aunt do it :D :melig: Het is heel makkelijk hoor. Ik neem altijd per avond ongeveer 500 dirhams mee en daar moet ik dus minimaal 3 kledingsstukken plus het eten mee betalen. En meestal lukt het :D

Fous
17-04-2003, 19:04
Origineel gepost door loubna_tetuania Wat dacht je van een keer samen winkelen :rolleyes: ...Dan hou ik be3da nog wat geld over... :D gezellig :D

Shining_Star
17-04-2003, 19:04
Origineel gepost door flour :melig: Het is heel makkelijk hoor. Ik neem altijd per avond ongeveer 500 dirhams mee en daar moet ik dus minimaal 3 kledingsstukken plus het eten mee betalen. En meestal lukt het :D Hahahah you go girl maarre horen ze niet dat je een beetje een accentje hebt?? (als je marokkaans praat) :p

Fous
17-04-2003, 19:06
Origineel gepost door real_jeblia Hahahah you go girl maarre horen ze niet dat je een beetje een accentje hebt?? (als je marokkaans praat) :p Nee hoor. Ik spreek vloeiend Marokkaans. Als ik Marokkaans spreek lijkt het alsof ik daar geboren en getogen ben :D

loubna_tetuania
17-04-2003, 19:06
Origineel gepost door flour gezellig :D Ok dan....gezellig en dan nog geld over :D :D

Shining_Star
17-04-2003, 19:08
Origineel gepost door flour Nee hoor. Ik spreek vloeiend Marokkaans. Als ik Marokkaans spreek lijkt het alsof ik daat geboren en geteogen ben :D :goedzo: ik spreek ook best goed Marokkaans maar volgens hun praat ik met een accentje :ego: :o