Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voorgoed wonen naar Marokko! Dames heb ff jullie hulp nodig!

Pagina's : [1] 2 3

oeght_yasmina18
16-11-2005, 19:43

AssaalamuAlaykumWarahamtulahWabarakatuhu, Kheb ff een algemeen vraagje! Als je gewoon een Nederlands papoort hebt en je bent van oorsprong geen Marokkaanse en je wilt in Marokko gaan wonen voor vergoed, wat moet er dan gedaan worden? Moet je eerst een visum aanvragen etc? 2de vraag Als je voor de marokkaans wet hier wilt trouwen, moet je eerst voor de Nederlandse wet trouwen en dan kan je pas voor de Marokkaanse consultaat! Maar als je gewoon naar Marokko gaat me tje man die gewoon marokkaan is etc, kan je dan gewoon daar trouwen voor de marokkaanse wet? en mag je dan als de vrouw van een marokkaan daar blijven wonen etc? BarakAllahuFiekoem Liefs, Yasmina

boyengirl
16-11-2005, 19:58
je kan daar wel trouwen hoor je moet wel je geboorte register en zo in het frans laaten vertaalen zo veel mogelijk papieren van hier mee nemen verder kan ik je niet helpen succes

oeght_yasmina18
16-11-2005, 20:07
BarakAllahuFieki! En waar kan je dat officieel laten vertalen dan? Dames help me InshaAllah ook met mijn andere vragen over voorgoed naar marokko etc :(

Bintje
16-11-2005, 20:22
als het goed is wel hoor, marokko is geen papierenland, alhoewel ze bepaalde eisen hebben tegenwoordig, elke land strenger geworden, maar je kunt gewoon naar marokko en daar trouwen, je 7ala madania krijgen (een boekje als een trouwboekje) ik zou de marokkaanse consulaat eens bellen, die zal je vast wel beter kunnen informeren naar welke stad wil je gaan (ja ik ben echt een aagje soms)

oeght_yasmina18
16-11-2005, 20:27

Vlakbij Tanger, Ksar el Kebir InshaAllah! Ik wil gewoon echt veel info, want is belangrijjkkk

smaragd
16-11-2005, 20:31
BarakAllahuFieki! En waar kan je dat officieel laten vertalen dan? Dames help me InshaAllah ook met mijn andere vragen over voorgoed naar marokko etc :( Oegti, probeer het bij de gemeente of de IND www.ind.nl daar zou je alle informatie moeten vinden of krijgen.

Wifey
16-11-2005, 20:38
Meid, mocht je dit voor eigen belang vragen, denk goed na voordat je je in een land gaat vestigen wat je totaal vreemd is. Good luck.

oeght_yasmina18
16-11-2005, 20:42
Meid, mocht je dit voor eigen belang vragen, denk goed na voordat je je in een land gaat vestigen wat je totaal vreemd is. Good luck. BarakAllahuFieki! Komt goed Inshaallah! Liefs, Yasmina

oeght_yasmina18
16-11-2005, 20:43
Oegti, probeer het bij de gemeente of de IND www.ind.nl daar zou je alle informatie moeten vinden of krijgen. BarakallahuFieki Ik ga zo ff kijken InshaAllah Liefs, Yasmina

Sabira23
16-11-2005, 22:28
Ksar el Kebir, jakkes :moe:

beni_said_1978
16-11-2005, 23:02
Ksar el Kebir, jakkes :moe: Hoeso:confused:

Sabira23
16-11-2005, 23:06
Vind je dat een leuke stad? kvind het daar niks aan...te druk, te stoffig, te warm. Heb geen goed beeld van ksar elkbir maar ja, ken het ook alleen van de zomervakantie..waarin het druk is en warm. Dus weet helemaal niet hoe het is om daar te wonen. Wonen in Marokko lijkt me sowiezo niet zo denderend, maar ja..ik ben ook negatief over Marokko dussss.. Ook een vreselijke stad is Larache...:moe: Niet ontmoedigend bedoeld maar de meeste mensen die hidjra doen naar Marokko, zijn binnen de korste keren weer terug in Hollanda

oeght_yasmina18
17-11-2005, 01:41
Ksar el Kebir, jakkes :moe: Allahu A3lem Mijn man is daar geboren en zijn ouders wonen daar, maar komen uit Rabat ofzo Als we naar Marokko gaan is dat tijdelijk in Ksar el Kebir, maar kijken we wel verder! Zo ie zo is dat een tijdelijke overstap, dus van hier naar marokko en dan later naar een ander land, Allahu A3lem wat dat zal zijn! Maar BarakAllahhuFieki dat je me nu een eng beeld gegeven hebt:confused: haha Liefs, Yasmina

momi76
17-11-2005, 01:49
Vlakbij Tanger, Ksar el Kebir InshaAllah! Ik wil gewoon echt veel info, want is belangrijjkkk Tanger Ksar el Kebir echt een leuke plaats kom er vaak het is vlak bij sidi kankoch. strand op een loop afstand heerlijk rustig veel natuuren zon, in de nacht uurtjes heerliijk op het dakterras met een joint heerlijk ik krijg er water in mijn mond van.

oeght_yasmina18
17-11-2005, 01:50

Tanger Ksar el Kebir echt een leuke plaats kom er vaak het is vlak bij sidi kankoch. strand op een loop afstand heerlijk rustig veel natuuren zon, in de nacht uurtjes heerliijk op het dakterras met een joint heerlijk ik krijg er water in mijn mond van. :moe:

Pagina's : [1] 2 3