Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vreetbuien :( Help...:traan1:

Pagina's : [1] 2

PASSARELLA
16-11-2005, 18:48

Help.... sinds 1 week eet ik echt zoveel niet normaal, eet de hele dag door en het lijkt wel dat ik nooit uitgegeten ben.......:( Wie herkent dit, en wat kan je er aan doen... het is echt niet meer leuk eet nog meer dan me man :traan1:

kar1
16-11-2005, 21:07
O die buien heb ik om de haverklap......Dat vind ik een van de normaalste zaken in de wereld. :D Zelfs mn man vind het normaal geworden.... Als ik niet genoeg heb dan krijg ik nog een schepje van hem erbij :D haha, als het niet zo vaak gebeurt, dan zou ik me geen zorgen maken hoor. Mischien krijg je bezoek van de rode duivels.... :D

Rzinia
16-11-2005, 21:16
haahahah wallah jij bent grappig kar1 hihi maar je bent niet eens dik zou je wel denken als je jou zo hoort :hihi:

kar1
16-11-2005, 21:27
haahahah wallah jij bent grappig kar1 hihi maar je bent niet eens dik zou je wel denken als je jou zo hoort :hihi: :hihi:

TemsoenT
16-11-2005, 21:28

Zwangeroes :D ???

Bintje
16-11-2005, 21:50
ja ik ken dat :moe: binnekort ben ik vast een tonnetje ik weet niet waar het aan ligt maar ik vind het niet leuk :maf: waaaaaaa3 ik heb nu trek in iets lekkers maar weet niet wat :moe:

Rzinia
16-11-2005, 21:57
ik heb het tegenovergestelde, ik eet omdat het nodig is.

PASSARELLA
16-11-2005, 23:03
O die buien heb ik om de haverklap......Dat vind ik een van de normaalste zaken in de wereld. :D Zelfs mn man vind het normaal geworden.... Als ik niet genoeg heb dan krijg ik nog een schepje van hem erbij :D haha, als het niet zo vaak gebeurt, dan zou ik me geen zorgen maken hoor. Mischien krijg je bezoek van de rode duivels.... :D Nou ik heb het meestal voor dat ik ongesteld moet worden, maar ik hoef dat nog niet en heb het nu al een week :( ben niet een van de zwaarsten weeg maar 50 kilo maar toch maak ik me er zorgen om ;) Rode duiveltjes ?? :hihi:

PASSARELLA
16-11-2005, 23:04
Is niet raar.. :D Ik heb het ook.. Ik eet voor 3 lijkt het wel.. En kort na mekaar.. Elke dag.. En ik ben niet zwanger ofzo.. :maf: maar blijf gelukkig wel op 55 kg hangen :maf2: Ja meestal blijf ik ook op gewicht, maar voel me breder worden :hihi:

PASSARELLA
16-11-2005, 23:05
Zwangeroes :D ??? NEEEEEEE DANK JE WEL :haha: Heb op dit moment wel genoeg aan me kleine meid :p

PASSARELLA
16-11-2005, 23:06
ja ik ken dat :moe: binnekort ben ik vast een tonnetje ik weet niet waar het aan ligt maar ik vind het niet leuk :maf: waaaaaaa3 ik heb nu trek in iets lekkers maar weet niet wat :moe: Heb ook zin in iets lekker, maar ik heb alles al opgegeten :hihi:

PASSARELLA
16-11-2005, 23:08
ik heb het tegenovergestelde, ik eet omdat het nodig is. Dat had ik afgelopen zomer in marokko, woog nog maar 47 kilo, vette voedselvergiftiging daar gehad volgens mij, want verging van de buikpijn heel de 3 weken :traan1:

TemsoenT
16-11-2005, 23:11
NEEEEEEE DANK JE WEL :haha: Heb op dit moment wel genoeg aan me kleine meid :p hahhaha ok liefje kusje aan je lieve kleine meid :kus:

PASSARELLA
16-11-2005, 23:19
hahhaha ok liefje kusje aan je lieve kleine meid :kus: Is goed, schatje... dikke kus trg van haar!:kus: :kus:

TemsoenT
16-11-2005, 23:23

Is goed, schatje... dikke kus trg van haar!:kus: :kus: ik kom souhaila opetennnnnnnnnnnnn i love kidssssssssssssss :D

Pagina's : [1] 2