Bekijk originele versie : Heimwee Marokko
Shining_Star
17-04-2003, 18:16
Wallah ik heb echt heimwee naar Marokko! Ik wil er zoooooooooooo graag heen :Iluvu: :(
Ben ik de enigste hierzo of zijn er nog meer leden die heimwee hebben naar Marokko.... :zwaai:
Shining_Star
17-04-2003, 18:19
:maroc: i miss you :D
Jaaaaah ik wil weer lekker door de stad lopen in de hitte. Met een flesje poms en alle schreeuwende koopmannen en de drukte, het afdingen ,de geur het geluid hmmmmmmm :Iluvu:
Shining_Star
17-04-2003, 18:23
Origineel gepost door flour
Jaaaaah ik wil weer lekker door de stad lopen in de hitte. Met een flesje poms en alle schreeuwende koopmannen en de drukte, het afdingen ,de geur het geluid hmmmmmmm :Iluvu:
:D :D ;)
:verdriet:
Origineel gepost door Dezteny
:verdriet:
Is de heimwee zo erg bij jou? Een rustgeving: nog maar een klein 3 maandjes maar :D
GHORBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Is de heimwee zo erg bij jou? Een rustgeving: nog maar een klein 3 maandjes maar :D
lol ja meisje het is erg........maar niet alleen Marokko!
:( :(
cj_tetuani
17-04-2003, 22:17
Marokko here we come again and again and again
vakanitie kriebels hahahahahah
Origineel gepost door real_jeblia
Wallah ik heb echt heimwee naar Marokko! Ik wil er zoooooooooooo graag heen :Iluvu: :(
Ben ik de enigste hierzo of zijn er nog meer leden die heimwee hebben naar Marokko.... :zwaai:
You tell me about it!!!!!!!!!!!!!!!
SweetRose
17-04-2003, 22:20
zijn jullie :stoned: of wat?
wie wil er nou naar maghreb...
ok ok..als je in tanger, rabat, tetouan..en al die mooie plaatsen woont kan ik da best begrijpen
maar als je in midar woont..en je hebt er heimwee naar......dan ben je echt ni goed wijs....echt waar!!!!
Origineel gepost door zin 'n midar
ok ok..als je in tanger, rabat, tetouan..en al die mooie plaatsen woont kan ik da best begrijpen
maar als je in midar woont..en je hebt er heimwee naar......dan ben je echt ni goed wijs....echt waar!!!!
Je woord bedankt................... landverrader!!!!!!!!!!!! :boos:
Shining_Star
18-04-2003, 17:34
Origineel gepost door zin 'n midar
Ik woon wel in Tetouan en Chefchaouen :bril: maar waar ligt midar nou weer???????
http://opkikkertje.nl/smilies/huilen/huilen006.gif
Ik wil ooooooooooook naar marokko!! en ik ga geeneens..
http://opkikkertje.nl/smilies/huilen/huilengroot001.gif
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.